Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Skjønt, skal man først drømme, så kan man vel gjøre det skikkelig?

Denne var aldeles ikke så verst. Selve huset var ikke så spesielt eksteriørmessig, men innvendig...aiaiai (muligens med unntak av badet) og for ikke å snakke om tomt og uteareal.

*levere inn TO lottokuponger*

Åh dååååååån!! Vil ha!! <levere inn TRE kuponger* :fnise:

Men, det forundrer meg over at disse lekre boligene vi drømmer oss bort i, er til salgs. Hvorfor liksom....? Er boligene for dyre til å bo i? Det hadde iallefall smertet meg ekstremt å måtte flytte bra en slikt hus (som jeg garantert hadde stooortrivdes i)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skifte av jobb til en langt borte, skilsmisser og andre uhumskheter. Mange grunner til å ville/måtte flytte skulle jeg tro. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RamaLama

Skjønt, skal man først drømme, så kan man vel gjøre det skikkelig?

Denne var aldeles ikke så verst. Selve huset var ikke så spesielt eksteriørmessig, men innvendig...aiaiai (muligens med unntak av badet) og for ikke å snakke om tomt og uteareal.

*levere inn TO lottokuponger*

Med tanke på badet tipper jeg dette er båtfolk! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teora

Om noen kunne kjøpt denne til meg hadde jeg neppe flyttet på meg med det første:

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=41786130&NO_OF_BEDROOMS=2&sort=1&page=3&areaId=20465

...vent, jeg tar denne i stedet: http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=41459143&NO_OF_BEDROOMS=2&sort=1&page=4&areaId=20465

Vi er på leting etter ny bolig, men disse var nok "litt" over budsjettet vårt. Men kombinasjonen av beliggenhet, utsikt og størrelse - sukk :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest celebi

Når man leser gjennom denne tråden og finner en bolig man har bodd i tidligere... Den følelsen: :sjokkert:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om noen kunne kjøpt denne til meg hadde jeg neppe flyttet på meg med det første:

http://www.finn.no/f...=3&areaId=20465

...vent, jeg tar denne i stedet: http://www.finn.no/f...=4&areaId=20465

Vi er på leting etter ny bolig, men disse var nok "litt" over budsjettet vårt. Men kombinasjonen av beliggenhet, utsikt og størrelse - sukk :rodmer:

Foretrekker den første. Virkelig klassisk. Måtte ha gjort noe med ildstedene, .. og badet, men ellers skjønn. Spesielt den peisen på kjøkkenet passer ikke inn i en sånn klassisk leilighet. Gulvene var virkelig snadder.

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker den første. Virkelig klassisk. Måtte ha gjort noe med ildstedene, .. og badet, men ellers skjønn. Spesielt den peisen på kjøkkenet passer ikke inn i en sånn klassisk leilighet. Gulvene var virkelig snadder.

Peisen på kjøkkenet var jo kjempesjarmerende :) Jeg ville ikke tatt den vekk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror til og med jeg har vært i det huset. Mener det var legekontor i 1. etasje og jeg brukte den legen et par ganger i studietiden :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste med huset er at trikken og bussen går rett utenfor vinduet mesteparten av døgnet... :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her har man forskjellig smak ja, jeg synes kjøkkenet var helt forferdelig, og leiligheten ikke noe spesielt, en helt ordinær leilighet med ganske dårlig beliggenhet rett ved siden av trikken...

Anonymous poster hash: 0e2a2...626

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det beste med huset er at trikken og bussen går rett utenfor vinduet mesteparten av døgnet... :ironi:

Men har man bodd bak stiftelsen med busser og utrykningskjøretøyer opp og ned Prinsens gate i årevis, så venner man seg til trikken.

Endret av Cata
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...