Gjest Anders Skrevet 20. februar 2011 #1 Del Skrevet 20. februar 2011 Hei. Fra 4 - 1 måned tilbake hadde jeg beskyttet sex (brukte kondom) med tre forskjellige jenter. Har ikke testet meg for kjønnssykdommer, og nå har jeg fått meg en seriøs kjæreste. Ho vil ha sex, men jeg har holdt tilbake. Bør jeg sjekke meg for sykdommer før jeg har sex med hun, for kondom er vel aldri 100 prosent sikkert? Vil ikke komme i en situasjon hvor jeg smitter jenta jeg liker godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altsoja Skrevet 20. februar 2011 #2 Del Skrevet 20. februar 2011 er greit å bare ta en test hos legen din for å vere sikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #3 Del Skrevet 20. februar 2011 Gå til lege og test deg, både for din egen del og hennes. Så må jeg bare få si at du er en hedersmann. Fantastisk flott innstilling, unge mann. Hadde bare flere vært som deg. Heia Anders!!!!! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #4 Del Skrevet 20. februar 2011 SÅ nå helt plutselig vil du ikke ha sex, selv med kondom, mens det var helt greit for 1-4 måneder siden? Snakk om selvmotsigelse... Selvsagt bør du teste deg. Men i mellomtiden ville jeg absolutt hatt sex med henne, med kondom så klart. For du vet jo heller ikke om hun er bærer av sykdom. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnakeOil Skrevet 20. februar 2011 #5 Del Skrevet 20. februar 2011 Ehm.... Er hun jomfru? I såfall....har hun testet seg? Er ikke bare menn som har kjønnssykdommer heller.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anders Skrevet 20. februar 2011 #6 Del Skrevet 20. februar 2011 Trådstarter her. Jeg har nettopp flyttet, og skal snart bo i utlandet et halvt år, så skal ikke skaffe meg lege her jeg bor nå. Hva gjør jeg da? Ringer et legekontor og ber om en enkelttime, eller må jeg på legevakt/helsestasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariele Skrevet 20. februar 2011 #7 Del Skrevet 20. februar 2011 SÅ nå helt plutselig vil du ikke ha sex, selv med kondom, mens det var helt greit for 1-4 måneder siden? Snakk om selvmotsigelse... Selvsagt bør du teste deg. Men i mellomtiden ville jeg absolutt hatt sex med henne, med kondom så klart. For du vet jo heller ikke om hun er bærer av sykdom. Nå har han truffet en seriøs jente, og vil ikke smitte henne. For 1-4 mnd siden var det antagelig ikke snakk om noe seriøst, og da tenkte han kanskje ikke på dette med smitte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #8 Del Skrevet 20. februar 2011 Trådstarter her. Jeg har nettopp flyttet, og skal snart bo i utlandet et halvt år, så skal ikke skaffe meg lege her jeg bor nå. Hva gjør jeg da? Ringer et legekontor og ber om en enkelttime, eller må jeg på legevakt/helsestasjon? Hvis det er en helsestasjon der du bor, kan du bare gå dit og be om å få ta en test for kjønnssykdommer. Det har som regel pleid å være gratis og mulig å gjøre uten timesbestillling, slik som du må hos lege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 20. februar 2011 #9 Del Skrevet 20. februar 2011 Gå sammen og test dere Det gjorde kjæresten min og jeg i starten av forholdet. Ingen av oss hadde noe, men det var jo veldig greit å vite det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola^ Skrevet 20. februar 2011 #10 Del Skrevet 20. februar 2011 Null sex utan kondom før ny partner er sjekka...sunn regel. Sjekk dere begge to. La det vere ein sunn start på forholdet. Bruk kondom fram til da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anders Skrevet 20. februar 2011 #11 Del Skrevet 20. februar 2011 Trådstarter her igjen. Finnes det en helsestasjon i Oslo som tar imot folk uten timebestilling? Jeg er 26 år forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anders Skrevet 20. februar 2011 #12 Del Skrevet 20. februar 2011 Trådstarter her igjen. Finnes det en helsestasjon i Oslo som tar imot folk uten timebestilling? Jeg er 26 år forresten. Helst i nærheten av grunerløkka.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå