Gå til innhold

Noen andre som har flyttet sammen

Gjest L.I.

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten ble samobere - og flyttet deretter fra hverandre igjen.

Vi er sammen, men bor altså hver for oss.

Noen andre som har opplevd dette?

Hvordan gikk det videre, ble dere samboere igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg og eksen gjorde det. Vi var vel sammen i nesten et år etterpå, men det ble begynnelsen på slutten for vår del.

Samme her. Vi hadde en måneds "pause" hvor jeg flyttet ut. Vi ble sammen igjen, men jeg flyttet aldri tilbake. Forholdet var i realiteten allerede slutt da vi tok "pause".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, var sammen væl to mnd etterpå, men så tok det slutt. Midt i jula faktisk.

Jeg flyttet ut med sønn min på ca 1 1/5 år, fordi jeg ikke taklet å bo i huset som på det tidspunktet var et oppussningsobjekt uten like. Meningen var at jeg skulle leie en plass mens huset ble klart. Jeg kom aldri tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flyttet til utlandet pga jobb etter fem år som samboere, og det går strålende. Men så kan vi strengt tatt ikke regnes som særboere heller, for planen er å bo sammen igjen i løpet av et drøyt års tid. Jeg omtaler ham fremdeles som samboeren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er grunnen til at dere flyttet fra hverandre?

Jeg vet ikke om dette spørsmålet er rettet til meg eller TS, men jeg svarer nå likevel. Grunnen til at vi flyttet fra hverandre var at vi ikke fungerte særlig godt som samboere. Det ble rett og slett for vanskelig. I ettertid skjønner jeg ikke hvorfor vi ikke tok hintet og gjorde det slutt med en gang, men det var vel en slags siste krampetrekning. Skulle jeg havne i en slik situasjon igjen vil jeg garantert gjøre det på en annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss man ikke fungerer under samme tak, er jo det et ganske stort hint om at forholdet ikke er ment for å vare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss man ikke fungerer under samme tak, er jo det et ganske stort hint om at forholdet ikke er ment for å vare?

Akkurat, men det ville vi vel ikke innse.

Når det er sagt er det stor forskjell på å flytte fra hverandre på grunn av problemer i forholdet og det å flytte fra hverandre på grunn av studier, jobb og lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjæresten ble samobere - og flyttet deretter fra hverandre igjen.

Vi er sammen, men bor altså hver for oss.

Noen andre som har opplevd dette?

Hvordan gikk det videre, ble dere samboere igjen?

Vi bodde sammen i tre år, og så slo vi opp og flyttet fra hverandre. I de fire månedene det var slutt, var vi gode venner og fant ut at vi fortsatt elsket hverandre. Så vi valgte å satse igjen, og nå har vi vært sammen i 1 år, men bor fortsatt fra hverandre. Synes tilværelsen er ganske greit som det er nå. Vi snakker om å flytte sammen igjen til høsten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...