Gå til innhold

når eksen venter barn med ny dame

Gjest lotte

Anbefalte innlegg

Min eks som jeg var sammen med i 4 år traff en ny dame i jobbsammenheng kun noen uker etter at det var blitt slutt mellom oss.

vi hadde vel egentlig veldig lite kontakt de kommende mnd og jeg måtte gå igjennom sorgen alene uten og i det hele tatt kunne få pratet ut med han om ting, da vi hadde et veldig stygt brudd

Jeg prøvde stadig og kontakte han, men ble avist gang på gang.

Etter en 3 mnd tid fikk jeg vite at han da ventet barn med denne nye dama, jeg reagerte med sinne og stor frustrasjon og kontaktet han og fortalte at jeg var skuffet over denne nyheten.

Han responderte med og vare være avvisende og rett og slett slem.

Noen mnd gikk og plutselig traff jeg på han en kveld ute på byen.

Han hadde vel fått i seg litt og drikke og det hadde jeg også, dette er vel den eneste grunnen til at vi i det hele tatt startet en samtale.

Da vi har snakket litt begynner han og gråte og forteller det at han ikke ønsker og få barn med denne dama, men at hann har innsett at hn bare må påta seg fullt ansvar for det han har gjort. senere på kvelden får jeg en tlf samtale fra han hvor han da sier at han ikke klarer og slutte og tenke på meg og at han savner meg. vi blir enig om å kontaktes i løpet av neste uke for å treffes og få pratet ordentlig ut. uken etter tar han kontakt på ny, jeg aviser han da det egentlig går opp for meg at dette ikke er greit.

Noen uker senere får jeg vite at hans nye dame har mistet barnet. Han begynner kort tid etter og kontakte meg igjen og vi treffes noen ganger og prater, dum som jeg var tenkte jeg at ting kanskje ville funke mellonm oss igjen da det nå ikke var noe barn på vei, han forteller at han ikke lenger er sammen med dennne dama.

Ukene går og han fortsetter og fortelle meg hvor høyt han elsker meg osv.

etter en kveld på byen ender vi selfølgelig opp i sengen sammen, kontakten blir dårligere igjn. til jeg får beskjed om at han ikke vil ha noe med meg og gjøre. enda noen mnd går og jeg finner da ut at han har smelt samme dame på tjukka igjen kun uker etter at vi hadde sex. de venter nå barn og alle på hans side virker utrolig støttende og glade på hans vegne.

føler meg tråkket på, såret, ført bak lyset osv hvordan reagerer man på noe slikt?? syntes dette er fryktelig tung!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min eks som jeg var sammen med i 6 år traff en ny dame i jobbsammenheng kun noen uker etter at det var blitt slutt mellom oss.

vi hadde vel egentlig veldig lite kontakt de kommende mnd og jeg måtte gå igjennom sorgen alene uten og i det hele tatt kunne få pratet ut med han om ting, da vi hadde et veldig stygt brudd

Jeg prøvde stadig og kontakte han, men ble avist gang på gang.

Etter en 3 mnd tid fikk jeg vite at han da ventet barn med denne nye dama, jeg reagerte med sinne og stor frustrasjon og kontaktet han og fortalte at jeg var skuffet over denne nyheten.

Han responderte med og vare være avvisende og rett og slett slem.

Noen mnd gikk og plutselig traff jeg på han en kveld ute på byen.

Han hadde vel fått i seg litt og drikke og det hadde jeg også, dette er vel den eneste grunnen til at vi i det hele tatt startet en samtale.

Da vi har snakket litt begynner han og gråte og forteller det at han ikke ønsker og få barn med denne dama, men at hann har innsett at hn bare må påta seg fullt ansvar for det han har gjort. senere neste kveld får jeg en tlf samtale fra han hvor han da sier at han ikke klarer og slutte og tenke på meg og at han savner meg. vi blir enig om å kontaktes i løpet av neste uke for å treffes og få pratet ordentlig ut. uken etter tar han kontakt på ny, jeg aviser han da det egentlig går opp for meg at dette ikke er greit.

Noen uker senere får jeg vite at hans nye dame har mistet barnet. Han begynner kort tid etter og kontakte meg igjen og vi treffes noen ganger og prater, dum som jeg var tenkte jeg at ting kanskje ville funke mellonm oss igjen da det nå ikke var noe barn på vei, han forteller at han ikke lenger er sammen med dennne dama.

Ukene går og han fortsetter og fortelle meg hvor høyt han elsker meg osv.

etter en kveld på byen ender vi selfølgelig opp i sengen sammen, kontakten blir dårligere igjn. til jeg får beskjed om at han ikke vil ha noe med meg og gjøre. enda noen mnd går og jeg finner da ut at han har smelt samme dame på tjukka igjen kun uker etter at vi hadde sex. de venter nå barn og alle på hans side virker utrolig støttende og glade på hans vegne. Han har i samme tid fortsatt og sende meg mld om at han ønsker barn med meg on framtid sammen med meg. hvordan kan han sitte og holde på på denne måten? tror han at bare kan gjøre som det måtte passe seg.

Treffer ofte på hans nye dame på vei til jobben, tror ikke at hun vet hvem jeg er. Burde jeg konfrontere hun med at han fortsatt sender meg mld eller rett og slett bare la de få takle dette på sin egen måte? Synes faktisk litt synd på denne damen.

føler meg tråkket på, såret, ført bak lyset osv hvordan reagerer man på noe slikt?? syntes dette er fryktelig tung! (Fortsetter med korr av en del feil i inlegg over) De har nå også flyttet hjem til søsteren til min eks som jeg tidligere hadde et veldig godt forhold til. vi har ikke lenger noe kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Her var det mye sårende! Det forstår jeg godt. Føler du at du ønsker å ta del i dette? Kan det hende at du egentlig er glad for at det ikke er du som sitter der gravid med en mann som kan være på denne måten?

Kan det hende at du er heldig som bare kan la tiden bleke sårene og komme deg videre?

Hun andre venter barn med ham. Han har etter hva jeg forstår vært frem og tilbake med deg, mens han egentlig har et forhold til denne kvinnen. Tror du hun er noe lykkeligere?

Jeg har ikke råd og sånn, men kanskje du skal tenke at du er heldig som ikke er mer "innvolvert" enn det du har vært? Du kan på en måte gå fra det hele uten konsekvenser for resten av livet ditt, mens hun sitter bundet til ham.

Ute der er det en mann som kommer til å verdsette seg og ville ha deg og skape en familie med deg. Det var bare ikke denne mannen her. Tenk på det som en verdifull erfaring som gjør deg sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud , nå er jeg så lei av å høre om mannfolk som ikke har lært seg om forplantningslæren... Ojsan ! Hun er visst gravid ... Hun sa hun hadde kontroll... Kjære TS , jeg vet det er tøfft med brudd etter så lang tid, men du skal være glad for at det ikke er du som sitter der med en unge med denne virrete typen... Livet ditt ligger foran deg. Han er fast i bleier og ansvar...hvis han ikke stikker av da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Single, 41

Han er en mann som ikke tenker over hva han gjør og hva slags konsekvenser hans handlinger får for andre.

Han benyttet seg av anledningen til sex med en ex.

Så svartmaler han den til envher gjeldende partner til andre interesserte for sex. Og slik går nu dagan for uredelige menn uten integritet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg unna!

Det er jo en grunn til at han er din ex...

Han er kun ute etter musa di.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg opplevde noe av det samme med min eks, bare hold deg unna han.

Han vil før eller senere innse hva han har gjort og da er det ikke like lett og vri seg unna. Stakkars den nye dama hans, hun må jo enten være veldig naiv eller rett og slett bare uvitende.

Sannheten kommer som regel for en dag.

Hold ut vær sterk og ikke angre på at det i dag er slutt mellom dere! For en idiot!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær glad du er kvitt ham. Du har alle grunner til å være sjeleglad. Det burde hjelpe på "sorgen". Du er skuffet over at han ikke er noe for deg likevel, klart det er kjipt å ta feil - men det går over. Du har jo tross alt ikke mistet drømmemannen her, for å si det sånn :fnise:

Og så har du forhåpentligvis lært deg å ikke være naiv neste gang. Møter du en dust så løper du din vei ved første glimt av hans sanne natur. Folk forandrer seg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nylig gått igjennom noe lignende med min eks. Jeg skjønner at det er veldig vanskelig, men hold deg langt unna ham! Tenk at det er godt at du fant det ut nå, og ikke senere når dere kanskje hadde hatt barn og vært gift. Greit nok, alle kan dumme seg ut, men når han gjorde samme dumheten på nytt, da er det ingen unnskyldninger! Det finnes millioner av andre gutter som aldri ville oppført seg på den måten.. Det føles kanskje vanskelig å skulle finne dem på det stadiet du er nå, men tro meg, de finnes!:) Vær sterk, alt kommer til å ordne seg! Kanskje du kan reise et sted eller noe sånt for å komme deg litt vekk? Jeg skal jobbe som frivillig i tre mnd nå. Det er noe jeg har hatt lyst til veldig lenge, men det er også veldig godt å komme seg langt bort fra alt dramaet her hjemme. Lykke til!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...