Gå til innhold

Dårlig tannhygene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal riktignok sies at jeg ikke har vært hos tannlege på 4 år... men jeg har ikke vondt i tennene liksom.

Selv om du ikke har vondt i tennene kan du ha hull selv hull! :klaske: Man bør gå til tannlegen en gang i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om du ikke har vondt i tennene kan du ha hull selv om! :klaske: Man bør gå til tannlegen en gang i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Damer ass. Det er ikke uvanlig at menn slurver med tannpussen. Personlig pusser jeg tennene en gang i uka ca. OG JEG HAR NULL HULL.

Og dette skryter du av? Du behøver ikke å ha hull selv om munnen er full av bakterier. Men dårlig ånde og dårlig tannkjøtt har du ant allerede. Du har vel bremsespor i undikken også du da? Og sure svette skjorter på deg. Og så mener du kvinnfolk er kravstore?? *dooh* Normal renslihet har noe med respekt for seg selv og alle andre rundt en. Og ikke minst hygiene.

Jeg hadde droppa en fyr, som ikke hadde pussa tenna esay peacy as that. Bye bye. En som ikke bryr seg om personlig hygiene bryr seg ant ikke om seg selv eller meg, så slike er ikke verdt å ta vare på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd for deg gjest som pusser tennene en gang i uken eller aldri. Ikke forvent å få noen damer i hvert fall. Møter du ei på byen kommer du garantert til å skremme henne vekk med din dårlige ånde! Fysj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk KG å gjøre en fjær til fem høns. Bare fordi fyren gir blanke i tannpussen så er han nok sikkert blitt utsatt for overgrep.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanette

Typisk KG å gjøre en fjær til fem høns. Bare fordi fyren gir blanke i tannpussen så er han nok sikkert blitt utsatt for overgrep.

Nei men det KAN være tilfelle, noe de fleste kanskje ikke tenker over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Jeg hadde droppa en fyr, som ikke hadde pussa tenna esay peacy as that. Bye bye. En som ikke bryr seg om personlig hygiene bryr seg ant ikke om seg selv eller meg, så slike er ikke verdt å ta vare på.

Helt enig !

Noe så motbydelig.... :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å kjøpe barne-tannkrem til han? Barne tannkrem smaker godt og er mildt, med forskjellige smaker :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

So? Kan jo bare kjøpe nye...

gebiss da eller? det er jo sexy... eh no.

Skal du ha nye tenner koster det dyrt. du sparer de penga på å pusse tenner, pluss at du slipper tannråte og tannkjøttbetennelse som ikke er noe behagelig for deg pluss tenner som du må trekke, og trekking av tenner er vel ikke kjekt er det vel? Så det at du ikke pusser tenna er verst for deg selv først og fremst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Skal riktignok sies at jeg ikke har vært hos tannlege på 4 år... men jeg har ikke vondt i tennene liksom.

Åssn er det med pusten din da?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Nei men det KAN være tilfelle, noe de fleste kanskje ikke tenker over.

Uansett er det noe man bør gjøre noe med. Selv om menn er har vanskelig for å snakke om ting, så kjenner de iallefall folk som kan gi de et spark i ræva slik at de skaffer seg hjelp. Tviler forresten på at typen til ts ikke pusser pga det. Vedder på at det er ren latskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj!! Få han til å pusse tenna! Noe så kvalmt! :spy::spy:

Ikke søren om typen min hadde fått kysse meg hvis han ikke gadd å pusse tenna. Da hadde jeg bedt han om å pusse de hvis ikke kan han bare glemme å kline med meg. YUUUUK.

Jeg synes forresten synd på gjest som ikke gidder å pusse de. Lurer på hva vennene og familien sier til din dårlige ånde? Det er ikke bare bare å skulle trekke ut alle tenna og få nye. Vet du hvor dyrt det er eller? Har du lyst til å få tannkjøttbetennelse? Begynn å puss de!!

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos tannleger, mulig også i dagligvarebutikker.. Så får man kjøpt tannkremer som er veldig milde på smak. Smaker på langt nær så sterkt og minty som vanlig tannkrem.. Det går jo an å prøve...? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Hos tannleger, mulig også i dagligvarebutikker.. Så får man kjøpt tannkremer som er veldig milde på smak. Smaker på langt nær så sterkt og minty som vanlig tannkrem.. Det går jo an å prøve...? :)

Det at man ikke liker smaken på tannkrem er ikke noe unnskyldning for ikke å pusse tenna. Av og til må man gjøre ting man ikke liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke skjønner er åssen de som ikke pusser tennene klarer å gå ut? Jeg klarer ikke å gå ut døren uten å pusse tennene. Da føler jeg meg sikkelig ekkel og vil ikke åpne munnene en gang. For meg å dra ned på butikken, på jobb osv uten å pusse tennene er krise!! Puss tenna før du går på jobb osv. Hvor vanskelig kan det være? Jeg forstår bare ikke åssen andre kan være så ekkle og ikke gidde å pusse tennnene pga latskap. Det skjønner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BabyBlue

Vis han noen skrekkbilder av munnhulen til folk som er dårlige til å pusse tennene.

Her

Hull i tenner er vondt, og tannlegeregninger kan komme opp i flere tusen kroner om det er mye som må fikses på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis han noen skrekkbilder av munnhulen til folk som er dårlige til å pusse tennene.

Her

Hull i tenner er vondt, og tannlegeregninger kan komme opp i flere tusen kroner om det er mye som må fikses på.

Fy faen!! :spy: :spy: :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare at null tannpuss fører til dårlig ånde....men dårlig tannhygiene kan også føre med seg det TS skriver i det første innlegget hvor hun nevner infeksjoner og sykdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her

Han der trur jeg nesten ikke kommer unna å måtte borre gitt :gjeiper:

Har ikke lest hele tråden her men det er det tannkremsmaken som er det verste så er det ihvertfall en start å bli flittig med tanntråd og skylle med vann om ikke annet. Ånden kommer for det meste av svovelutslipp fra bakterier som fortærer matrester en har mellom tenna.

Instruer han om å lukte på tanntråden, da kjenner han selv hvor ille det er. Tannpuss er heller ikke nok i seg selv fordi det tar altså ikke tak i rester mellom tenna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...