Gå til innhold

Tynn vs. formfull

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tykkjer ho var mykje finare på bilete til høgre. Ser normalt slank og fin ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det her var jo ikke tynn vs. formfull, men undervektig vs. slank!

Og i min mening finest på høyre ja :) Hun har en fin midje syns jeg.

• Liker 1
Skrevet

Hun kler å ha lagt på seg, og jeg tenker at det kan ha noe med alderen å gjøre også. Man slutter å være tenåring på ett eller annet tidspunkt, og østrogenet gjør sitt. Nå har hun fine, runde hofter og formfull er hun selv om hun ikke har store bryster.

Man blir ikke tykkere av å bli eldre i seg selv, og østrogenet er faktisk heller med på å holde vekten NEDE(derfor er setningen min ikke helt korrekt, da det er litt lettere å legge på seg i 55 - 70 - årsalderen, grunnet lavere østrogennivåer, men av eller annen grunn endrer dette seg noe når man passerer 70, slik at det blir enklere å holde vekten nede igjen).

I tenårene er det tvert imot vanlig å ha valpefett, eftersom kroppen ikke er helt ferdig utviklet før man nærmer seg de 20; fra 20 bør derimot vekten være nokså konstant, med mindre livsstilen sklir ut.

TS: Hun ser helt greit ut på begge bildene. Hun hadde en pen kropp før, men den ser greit ut nu også; og jeg vil ikke kalle henne lubben nu heller.

Skrevet

Synes hun var finest på bildet til venstre jeg faktisk, er visst den eneste? Hun er jo normalt slank der, og har jo former..

Skrevet

syns hun kledde litt mer kjøtt på kroppen jeg. :briller:

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes hun hadde finest kropp på bildet til venstre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...