Gå til innhold

Tynn vs. formfull

Fremhevede innlegg

Skrevet

Paris Hilton har visst lagt på seg.

Bilde

Jenter, hvilken kropp ville dere hatt?

Gutter, hvilken "versjon" synes dere er mest attraktiv?

:popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Åh så pen hun har blitt :)

Endret av Tears.of.the.Sun
  • Liker 5
Gjest Tsunade
Skrevet

Neeeeei, vær så snill!!!

Ikke enda en slik tynn vs. tykk - "diskusjon"!

Skrevet

Ingen av de. Det er Paris Hilton vi snakker om.

• Liker 3
Skrevet

Paris er ikke spesielt formfull der heller, om vi skal linke bildene og overskriften. Hun gikk fra spinkel tynn til litt mindre tynn.

• Liker 5
Skrevet

Hjelpes. Trådstarter her.

Var bare et forsøk på litt underholdning en fredagskveld. Men skjønner at dette ikke ble godt motatt. Og det er kroppen jeg snakker om, ikke personen Paris Hilton... :sjenert:

Skrevet (endret)

Jeg synes hun alltid har vært litt for tynn, men ser hun sikkelig flott ut nå!! Sunn og frisk.

Endret av Lillemeg22
  • Liker 3
Gjest Tsunade
Skrevet

Hjelpes. Trådstarter her.

Var bare et forsøk på litt underholdning en fredagskveld. Men skjønner at dette ikke ble godt motatt. Og det er kroppen jeg snakker om, ikke personen Paris Hilton... :sjenert:

Joa...det er bare det at det har vært mengder av lignende tråder, og de pleier som regel å skli ut noe fryktelig.

Det var ikke ment som personlig kritikk av hverken deg eller Paris Hilton. ;)

Skrevet

Paris Hilton har alltid vært veldig tynn og slank. Kanskje litt for slank etter min mening, Bra hun fikk lagt på seg litt :) Nå har hun en veldig fin kropp. Hun er ikke for tynn lengre. Hun ser bra ut. Jeg håper hun holder seg slik.

Skrevet

At hun er blitt formfull er vel å ta litt hardt i, men godt å se hun har lagt på seg litt.

• Liker 2
Skrevet

Var ikke akkurat formfull der heller, men jeg syns hun ser mye bedre ut nå. Hun se rett og slett frisk ut. :popcorn:

Skrevet

Hun så mye mer fresh ut på bildet til høyre, selv om hun er skinny bitch der også (men hun kler å være skinny). :)

Skrevet

Underutviklet lårmuskulatur.

Skrevet

Jeg synes "versjonen" til høyre er mest attraktiv.

Men må si at hun ikke er spesielt formfull der heller. Mer som tynn, mens hun tidligere var spinkel.

Skrevet

Hun kler å ha lagt på seg, og jeg tenker at det kan ha noe med alderen å gjøre også. Man slutter å være tenåring på ett eller annet tidspunkt, og østrogenet gjør sitt. Nå har hun fine, runde hofter og formfull er hun selv om hun ikke har store bryster.

Skrevet

Det var jo nesten ikke forskjell?

Jeg synes det var mye forskjell. Man ser jo tydelig at hun har lagt på seg.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...