Gå til innhold

Mangel på respekt

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Forrige helg var jeg og kjæresten på lønningspils. Da kom det en jente som kikket veldig på typen min og jeg reagerte også på at han kikket etter henne. Jeg spør han derfor om hvem det er og han sa at hun var vikar på jobben hans sist sommer. Jeg spør videre om det er noe spesiellt siden hun hadde sett slik på han. Han svarer da at det ikke hadde vært noe mellom dem, han kjendte henne knapt og hadde ikke hatt noe kontakt med henne uten om jobben. En diskusjon ble det da jeg følte at her var noe som ikke stemte.

Vi har hatt noen sitausjoner i det siste som gjør at jeg ikke har tilliten helt på plass, noe han vet. Likevell har jeg ikke gitt opp forholdet da jeg virkelig har følt at dette er "mannen i mitt liv".

I dag oppdager jeg at han har addet og blitt venn med henne på facebook..Jeg skjønner ingenting da dei ikke har hatt noen kontakt. Han har nettopp hatt en opprydning som han selv sa på fb og fjernet folk han ikke har noe kontakt med lenger. Jeg tar det opp med han,han beklager da og sier han ikke har tenkt i det hele tatt. Jeg igjen skjønner ikke at det er mulig etter diskusjonen vi har hatt. Jeg føler at han behandler meg med lite respekt og jeg vurderer nå rett og slett hele forholdet.

Er det jeg som er alt for hårsår? Noen synspunkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du roter til forholdet deres. Du hadde ikke trengt å forhøre han om den jenta. Han må ikke forklare eller unnskylde at han såvidt kjenner en jente fra tidligere. På grunn av at du fikk den informasjonen da, synes du det var rart at han i etterkant har addet jenta. Hadde du ikke forhørt han om henne, hadde du ikke hengt deg opp i om han hadde addet henne. Og kanskje hadde han ikke addet henne heller. Du gjorde det til en stor sak at en jente så på han, og spilte ut din sjalusi. Dette gjorde jenta mer interessant enn hun i utgangspunktet var. Den som kaster ut sjalusikortet, taper alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kunne han ikke introdusert deg for denne jenta da? har du spurt han om dette? dersom han "må" ha henne på FB, burde vel dama hans få vite/møte henne?

Jeg blir pissed på typen dersom han adder jenter som jeg aldri har møtt, dersom han vil være venn med de skal han da kunne introdusere meg som dama si til dem, så kan jeg bli kjent med dem , så slepper jeg å se på dem som en trussel..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir pissed på typen dersom han adder jenter som jeg aldri har møtt, dersom han vil være venn med de skal han da kunne introdusere meg som dama si til dem, så kan jeg bli kjent med dem , så slepper jeg å se på dem som en trussel..

Så du mener da at om typen din feks legger til ei jente han gikk på skole med for 4-5 år siden som han kanskje ikke har så veldig god kontakt med mer, så skal han altså ta deg med til henne og introdusere deg selv om kontakten mellom dem har blitt skral og basert på gamle minner?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener da at om typen din feks legger til ei jente han gikk på skole med for 4-5 år siden som han kanskje ikke har så veldig god kontakt med mer, så skal han altså ta deg med til henne og introdusere deg selv om kontakten mellom dem har blitt skral og basert på gamle minner?

Nei ikke sånn jeg mente. Blei kanskje litt rart skrevet. Såklart kan han legge til gamle kjente, men dersom han får seg nye venninner så vil jeg såklart møte de. vil også bli kjent med de han ser på som venner, og ikke bare bekjente heller..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katten.

Det å adde hverandre som venn på facebook, "koster" veldig lite (varierer selvfølgelig fra person til person, men blant mine vennekretser går det over lav sko). Kan være folk man jobber med, møtte ute en gang, er på fest med, felles bekjente osv.

Om madammen skulle møtt alle jenter som blir addet på facebook, så hadde hun fått det travelt. Har et sted mellom 500-700 kolleger på sidejobben min, og jobber stort sett alltid med minst en ny hver vakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så er det jo ikke alle som har 500 venner på FB heller..

Jeg er sånn at jeg kun har venner der, og litt familie. Vil aldri ha kollegaer på FB med mindre jeg ikke henger med de på fritiden min. Folk jeg har på FB er personer jeg snakker med, har lite interesse av å ha gamle barndomsvenninner der, for prater jo ikke med dem på FB uansett. Typen min har møtt alle jeg har på FB, men jeg har ikke møtt mer enn kanskje 50 av de 800 han har på FB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad jeg slipper å be typen om tillatelse om hvem jeg legger til på facebook!

Eller forsvare det.

Ja, det er fint med en opprydning i blant. Men han må få lov til å legge henne til, for det. Kanskje det er for å være høflig? Kanskje han kommer til å rydde henne bort senere? Hvem vet? Det er ikke sånn at menn bare MÅ ligge med alle damer de legger til på Facebook som de ikke har presentert for dama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mynona83

Men så er det jo ikke alle som har 500 venner på FB heller..

Jeg er sånn at jeg kun har venner der, og litt familie. Vil aldri ha kollegaer på FB med mindre jeg ikke henger med de på fritiden min. Folk jeg har på FB er personer jeg snakker med, har lite interesse av å ha gamle barndomsvenninner der, for prater jo ikke med dem på FB uansett. Typen min har møtt alle jeg har på FB, men jeg har ikke møtt mer enn kanskje 50 av de 800 han har på FB.

Og det er noe du misliker?? At du ikke har møtt alle? Da har du iallefall et alvorlig sjalusiproblem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok du har reagert litt vel på det ja... Eg hadde ikke gjort det mot min type bare fordi en annen dame så mye på han. Eg hadde i stede bare tenkt at så lenge det ikke skjer noe mere med dei så er det greit for min del! For selv om du er sammen med han er du ikke sjefen over han og har rett til og bestemme alt han gjør og ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...