Rights Skrevet 18. februar 2011 #1 Del Skrevet 18. februar 2011 Hei hei alla ihopa!! Jeg har en finger med her og der, og har fått tak i følgende på Bluray: - Hotell Cæsar (Sesong 1-24) - Glamour (Alle sesongene) - Dallas (Alle sesongene) Mange, mange timer å slå ihjel med kvalitetsunderholdning her!! Så dermed er alle som vet å sette pris på slike serier hjerteligst velkommen til meg. Jeg har plass til MANGE.. Og har en stor tv (63" Plasma). Så ikke vær redd for at du ikke får med deg alt! Tenkte vi kunne ha spørrerunder og slikt litt her og der også. Kanskje ta en quiz og fem. For å se hvem som har mest peiling Selvsagt er det snax og annet digg tilgjengelig!! Chips, smågodt, tapas, brus, kaffi, - you name it! Har alt!!! Hadde vært hyggelig om DU kom!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 18. februar 2011 #2 Del Skrevet 18. februar 2011 Tenker du får napp på den, ja. =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. februar 2011 #3 Del Skrevet 18. februar 2011 De to første seriene liker jeg ikke. Dallas går på tv for tiden og jeg følger med der. Ellers takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 18. februar 2011 #4 Del Skrevet 18. februar 2011 Er du flink til å lage tapas, så kommer jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rights Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg liker ikke å skryte på meg.. men selvfølgelig er jeg god i å lage tapas. Folk beskriver mine kokkekunnskaper med disse 3 ordene som regel: AWESOME MASTER CHEF! (Jada, jeg vet at masterchef skal være sammen i et ord, men det vet folk flest IKKE.. derav, 3 ord!) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jejaa Skrevet 22. april 2011 #6 Del Skrevet 22. april 2011 Hei hei alla ihopa!! Jeg har en finger med her og der, og har fått tak i følgende på Bluray: - Hotell Cæsar (Sesong 1-24) - Glamour (Alle sesongene) - Dallas (Alle sesongene) Mange, mange timer å slå ihjel med kvalitetsunderholdning her!! Så dermed er alle som vet å sette pris på slike serier hjerteligst velkommen til meg. Jeg har plass til MANGE.. Og har en stor tv (63" Plasma). Så ikke vær redd for at du ikke får med deg alt! Tenkte vi kunne ha spørrerunder og slikt litt her og der også. Kanskje ta en quiz og fem. For å se hvem som har mest peiling Selvsagt er det snax og annet digg tilgjengelig!! Chips, smågodt, tapas, brus, kaffi, - you name it! Har alt!!! Hadde vært hyggelig om DU kom!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jejaa Skrevet 22. april 2011 #7 Del Skrevet 22. april 2011 Hei jeg kan komme jeg .klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rights Skrevet 22. april 2011 Forfatter #8 Del Skrevet 22. april 2011 Kjempe! Klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. april 2011 #9 Del Skrevet 22. april 2011 Endelig! Dette har jeg venta på lenge Også Hotel Cæsar a gitt *smelt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunchild Skrevet 22. april 2011 #10 Del Skrevet 22. april 2011 Melder herved på exen min, han elsker Hotel Cæsar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rights Skrevet 23. april 2011 Forfatter #11 Del Skrevet 23. april 2011 Det er hyggelig at det er flere likesinnede som har interesse for disse mesterverkene av noen serier Sunchild: Dette er seriøse greier. Du må nesten TIPSE eksen din om dette, så får han evt. komme med en tilbakemelding om han vil bli med selv. Har allerede hatt et MEGET vellykket treff, og håper på flere i fremtiden! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest made4u Skrevet 24. april 2011 #12 Del Skrevet 24. april 2011 Du er heldig du, som ser kvaliteter i noe så totalt kvalitetløst. Skulle ønske at jeg hadde det slik, tenke seg til, da kunne jeg satt meg ned og gjort noe så uinteressant som å bare stirre i veggen og ville funnet det interessant. Hva gjelder serier så er jeg svakest for Dexter, uten sammenligning forøvrig med de meningsløse såpene du sikter til. Åh fy fader for en lidelse det ville vært, å pine seg gjennom seriene du nevner, jeg kan ikke annet enn å beundre at du holder dem ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bergensbabe87 Skrevet 27. april 2011 #13 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Du er heldig du, som ser kvaliteter i noe så totalt kvalitetløst. Skulle ønske at jeg hadde det slik, tenke seg til, da kunne jeg satt meg ned og gjort noe så uinteressant som å bare stirre i veggen og ville funnet det interessant. Hva gjelder serier så er jeg svakest for Dexter, uten sammenligning forøvrig med de meningsløse såpene du sikter til. Åh fy fader for en lidelse det ville vært, å pine seg gjennom seriene du nevner, jeg kan ikke annet enn å beundre at du holder dem ut. Nå har ikks TS bedt om DIN mening om filmene heller så hvorfor så spydig? Endret 27. april 2011 av bergensbabe87 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leksie Skrevet 27. juli 2011 #14 Del Skrevet 27. juli 2011 Hei hei alla ihopa!! Jeg har en finger med her og der, og har fått tak i følgende på Bluray: - Hotell Cæsar (Sesong 1-24) - Glamour (Alle sesongene) - Dallas (Alle sesongene) Mange, mange timer å slå ihjel med kvalitetsunderholdning her!! Så dermed er alle som vet å sette pris på slike serier hjerteligst velkommen til meg. Jeg har plass til MANGE.. Og har en stor tv (63" Plasma). Så ikke vær redd for at du ikke får med deg alt! Tenkte vi kunne ha spørrerunder og slikt litt her og der også. Kanskje ta en quiz og fem. For å se hvem som har mest peiling Selvsagt er det snax og annet digg tilgjengelig!! Chips, smågodt, tapas, brus, kaffi, - you name it! Har alt!!! Hadde vært hyggelig om DU kom!!! Så lenge det er hotel cæsar med i bildet er jeg med, med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 27. juli 2011 #15 Del Skrevet 27. juli 2011 Du er heldig du, som ser kvaliteter i noe så totalt kvalitetløst. Skulle ønske at jeg hadde det slik, tenke seg til, da kunne jeg satt meg ned og gjort noe så uinteressant som å bare stirre i veggen og ville funnet det interessant. Hva gjelder serier så er jeg svakest for Dexter, uten sammenligning forøvrig med de meningsløse såpene du sikter til. Åh fy fader for en lidelse det ville vært, å pine seg gjennom seriene du nevner, jeg kan ikke annet enn å beundre at du holder dem ut. Jeg følger heller ikke med på de seriene som TS nevner, men folk har vel hver sin smak. Ingen grunn til ta den nedverdigende tonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå