Kosepia Skrevet 27. oktober 2003 #1 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hei alle sammen! Etter at min plan om å kjøpe min drømmekjole over nettet gikk i vasken, siden kroppen min ikke er i standardmål, så skal jeg ut og prøve kjoler igjen. Min mamma kommer og besøker meg til helgen, og hun skal være med meg. Gleder meg! Men... Nå vet jeg ikke akkurat om mange brudesalonger da.. Også må de gjerne ha størelser som er 44-46.. Jeg vet om: Kristins Brudesalong (Lillestrøm) Unik Brudestudio (Oslo, ved Egertorvet) Christiane (er det ikke det den andre ved Egertorvet heter?) Solgunns butique (Lillestrøm) Noen som vet om flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 27. oktober 2003 #2 Del Skrevet 27. oktober 2003 Den ved Egertorget heter Brudekjolen. Christiane ligger i Haakon 7. gate, og har opphørssalg nå. Ellers har du Unik som også ligger ved Egertorget. Brudeloftet på Metrosenteret. Kristin er den største i landet, har ikke timebestilling og over fem hundre kjoler. Jeg var aldri i tvil om hvor jeg skulle legge igjen pengene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 27. oktober 2003 #3 Del Skrevet 27. oktober 2003 Og grace brudesalong på solli plass http://www.grace-brudesalong.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå