Gå til innhold

Lørenskog


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ville heller kjørt 5min ekstra og bodd i lillestrøm, mere der og bedre kollektiv-tilbud. Tog fra lillestrøm til oslo sentrum tar 10min. Fra lørenskog går det kun lokaltog. Lørenskog kan vel sammenlignes med groruddalen, ser bare litt mere landlig ut.

Lillestrøm er kjempekoselig, men prisene er forferdelig høye dessverre. Det jeg synes er synd med Lillestrøm er at man bor så innmari tett på hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lørenskog er et flott sted å bo :)

Jeg er oppvokst der. på Fjellhamar. Kjempe flott side av lørenskog. Selvsagt er det litt "grums" der som alle andre steder.

Men å fjelhamar er det rolig og koselig.

Kirker, barnehage,vgs,ungdomskole og butikker i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lørenskog togstasjon, som ligger langt unna alt annet i Lørenskog ligger under Oslo-takst på toget. Stovner ligger vegg i vegg Lørenskoggrensa.

http://maps.google.no/maps?q=gamle+stovner&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=no&tab=wl

Lørenskog er litt spes. da det ikke er så mye sentrum der. Du har stripa som heter Solheimsveien, og det er det.

Lillestrøm og Strømmen har mere å by på. Lillestrøm har oxo flytog, hurtigtog og ekspressbuss både hit og dit.

Fjellhamar har ikke noe sentrum, som en bydel... kommer ann på hva man ser etter. Langt til butikken osv...

Endret av Wonders
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt til butikken? Eh, unnskyld meg men hvor nært vil du ha det? Det er da to butikker rett ved fjellhamar skole, + maks 10 min kjørevei til 3 store kjøpesentere omtrent uansett hvor du bor på Fjellhamar. Man flytter ikke ut av Oslo for å bo ved siden av butikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...