Gå til innhold

Nok er nok!


Gjest Quelleriel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Først og fremst må jeg få si - gud, så heldig du er som bor på Færøyene :) Jeg har aldri vært der, men jeg synes det ser utrolig vakkert og friskt ut. Har bodd på Island og det var saker, det :)

Når det er sagt, så synes jeg det høres ut som om du er motivert! Og det er BRA :) Jeg har samme "problem" som deg...utrolig kjipt å se at kroppen forandrer seg og blir til noe man selv ikke kjenner seg igjen i... Men vi skal klare det, ska vi ikke? :jepp:

Jeg skal begynne (begynne IGJEN) med å gå turer og svømme. Det er lurt å ikke sette seg for "raske" mål, tror jeg. Og litt aktivitet er bedre enn ingen aktivitet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Og gratulerer med å ta et solid skritt i riktig retning! Det å bestemme seg, og det å begynne, er ikke bare-bare! :klem:

Jeg prøver å tenke sånn at ... Jeg kan, hvis jeg vil! Vil jeg være feit, eller vil jeg ha en sjokolade? Det har hjulpet meg siden 1.jan i alle fall! :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applestore

Flere i min situasjon jo! :D Jeg er ca like høy som deg og veier noen kilo mindre, og har akkurat begynt med trening.

Målet er å trene styrke 3 ganger i uka og kondisjon 2-3 ganger.

Prøver også å regulere maten, og føler at det begynner å komme seg, må bare slutte med den småspisinga mi, og bytte den ut med banaer og epler :D

Lykke til!

Endret av Applestore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke noe tips til badevekt, egentlig. Annet enn at du kanskje kan kombinere svømming og veiing? Det pleier å være badevekt i garderoben. På den andre siden er det kanskje bedre å måle midjemål og sånt? Eller bare ikke måle, hehe, for det går jo framover uansett på en måte (dersom det går framover) :fnise:

Når det gjelder at du føler deg "naken" i bassenget, forstår jeg deg godt! Jeg slet med det samme i noen år. Jeg elsket å svømme, før jeg plutselig ikke ville gå i bassenget noen år, fordi jeg var redd for hva de andre ville synes om MIN kropp. Nå har jeg jo skjønt at de andre ikke bryr seg så hardt om MIN kropp og at de heller bryr seg om SIN kropp, slik jeg gjør om min, hehe. Og hvis jeg ikke svømmer blir det heller ingen framgang... så da er regnestykket enkelt.

Håper du også kommer i gang med svømming :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Så flink du er!! :)

Veldig vondt å høre om familieforholdene dine :/ skjønner godt at det tar mye av dine tanker. Stakkar :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...