HopelessFear Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #21 Del Skrevet 18. februar 2011 Blir sikkert kjempebra Håper du skriver noe om hvordan det har gått etter møtet. Klart det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 18. februar 2011 #22 Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg gruet meg noe sinnsykt til å møte svigers for første gang. Vi er jo oppvokst i samme bygd, jeg og typen, så jeg har liksom hilst på de, lekt med datteren deres etc., men nå var jeg plutselig kjæreste med sønnen deres - skummelt! Men de var kjempegreie, og all nervøsitet forsvant på dørstokken, for å si det slik. Jeg var rolig og høflig, prøvde så godt jeg kunne å spørre om de trengte hjelp med middagslagingen og slikt.. hehe. Hvordan han hadde det? Hm. Jeg aner ikke, men han kjente også mine foreldre så smått fra før. Tror de var litt forberedte iom at søsteren min hadde presentert sin kjæreste rett før, og de tok godt i mot han. Jeg var iallefall ikke nervøs for å vise han fram til familien min, for han er en fin fyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #23 Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg er ikke nervøs for å vise ham fram, men hvordan de skal reagere og lignende. Sikkert noe nerver som er ute å går, men det burde da være utholdelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Personlig12 Skrevet 18. februar 2011 #24 Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg tok med min helt spontant opp i jula. Skulle bare hente noe så ble han med inn. Da slapp jeg å tenke på det og han slapp å bekymre seg over det. Dro plasteret fort av for å si det slik Funka ganske bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marius Skrevet 20. februar 2011 #25 Del Skrevet 20. februar 2011 Hvor lenge syntes dere det er naturlig å være sammen før man møter hverandres foreldre? Kan sikkert variere litt fra forhold til forhold, men ønsker bare noen synspunkter;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #26 Del Skrevet 20. februar 2011 Det gikk ganske bra, han var litt bekjeden. Foreldrene mine likte ham kjempegodt (spesielt mamma, pappa sa ikke stort verken til han eller meg. Men han er alltid en surpomp.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå