Gjest Cloe Skrevet 27. oktober 2003 #1 Del Skrevet 27. oktober 2003 Har du noen gang gitt bort en julegave du har fått av noen andre året før? Har forresten aldri gjort det selv. Cloe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 27. oktober 2003 #2 Del Skrevet 27. oktober 2003 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 27. oktober 2003 #3 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hehe...nei men har hatt grundig lyst til å gi tilbake enkelte gaver til giveren året etter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 31. oktober 2003 #4 Del Skrevet 31. oktober 2003 Nei, det har jeg ikke gjort, men jeg vet at mamma bruker enkelte av gavene som lotterigevinster (meeen, folk må da vel snaert skjønne at "aromaterapisåpe" etc ikke er noe man gir til et menneske som får astma av lukter, og bare kan bruke parfymefritt, er avhengig av at besøket OGSÅ bruker dropper parfymen. Slike ting settes rett i et skap og gis bort (eller jeg "arver" det, nå som jeg ikke bor der hun bor)) Dersom folk ikke kan TENKE før de kjøper gave, så kan de like godt droppe det. Jeg vil ha gaver det ligger omtanke bak, en gave som er kjøpt som "DEN vil nok Fredagsbarn like", ikke en julegave som er "sånn kjøper vi til alle jentene i slekta mellom 14 og 30 år". Da blir det bare "pengebytting", og da er jo poenget borte... Selv legger jeg vekt på å finne gaver som passer til den enkelte. Da gir jeg IKKE parfymeprodukter til min mor... (Ikke veldiftende blomster heller. En "eksonkel" av meg stikker innom med ei julestjerne til sine "ekssvigerinner" på lillejulaften hvert år. Mamma må hvert år gi den til farmor (som blir kjempeglad for den) fordi hun selv bare tåler julestjerner i plast/silke....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 31. oktober 2003 #5 Del Skrevet 31. oktober 2003 De gavene jeg kunne tenke meg å gi vekk til andre, er som regel så tragiske at jeg ikke vil andre så vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gabrielle Skrevet 31. oktober 2003 #6 Del Skrevet 31. oktober 2003 Nei,det har jeg ikke gjort. MEN det har fristet meg ett par ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 31. oktober 2003 #7 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hvis jeg har fått noe som absolutt ikke er min stil og jeg er rimelig sikker på at ikke vedkommende jeg har fått den av får vite at jeg har gitt den videre er jeg ikke fremmed for tanken i allefall. Jeg leter fortsatt etter noen som ønsker seg en gedigen hvit duk jeg fikk fra jobben et år. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 1. november 2003 #8 Del Skrevet 1. november 2003 Nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 1. november 2003 #9 Del Skrevet 1. november 2003 Det måtte eventuelt bli å gi dem til fretex etter at de har fått stå tilstrekkelig lenge i skapet til at jeg er sikker på at det aldri blir tatt i bruk av noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 1. november 2003 #10 Del Skrevet 1. november 2003 nei jeg har ikke det, men det er sikkert de som gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuske77 Skrevet 2. november 2003 #11 Del Skrevet 2. november 2003 Hvis jeg har fått noe som absolutt ikke er min stil og jeg er rimelig sikker på at ikke vedkommende jeg har fått den av får vite at jeg har gitt den videre er jeg ikke fremmed for tanken i allefall. Jeg leter fortsatt etter noen som ønsker seg en gedigen hvit duk jeg fikk fra jobben et år. Jennifer Ønsker seg og trenger en STOOOOOOOOOOOOOOOr hvit duk :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå