Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2011 #1 Del Skrevet 17. februar 2011 Hva er den beste måten å fortelle ei jente at du ikke vil være kjærester med henne? Si det direkte? Ignorere henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #2 Del Skrevet 17. februar 2011 Ignorere henne? Du tuller? Si det rett ut du. Siden du i det hele tatt stiller dette spørsmålet vil hun sikkert ikke være sammen med deg heller. Får vi håpe. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konstantin Skrevet 17. februar 2011 #3 Del Skrevet 17. februar 2011 Si det direkte, gjerne med litt grunn for hvorfor? Jeg hadde ivertfall synes det hadde vært bedre enn å bare bli ignorert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AskEmbla Skrevet 17. februar 2011 #4 Del Skrevet 17. februar 2011 Si det rett til henne slik som det er, mulig det vil såre henne akkurat der og da, men mye bedre enn å ignorere henne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loppekasse Skrevet 17. februar 2011 #5 Del Skrevet 17. februar 2011 Det beste er vel å si det direkte? At du ikke er interessert i noe forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jägermeister Skrevet 17. februar 2011 #6 Del Skrevet 17. februar 2011 Si det rett ut. Ignorering skaper unødige tanker og frustrasjon. Sier du det rett ut så vet hun hva hun skal forholde seg til og ting kan ende der. Om du bare ignorerer henne vil hun for alltid lure på hva som skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sfinx Skrevet 17. februar 2011 #7 Del Skrevet 17. februar 2011 Si det rett ut. Gjenta det så ofte som du må.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellamy Skrevet 17. februar 2011 #8 Del Skrevet 17. februar 2011 Si det rett ut! Å ignorere henne gjør bare at du sårer henne mer enn nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 17. februar 2011 #9 Del Skrevet 17. februar 2011 Å ignorere henne gjør bare at du sårer henne mer enn nødvendig. Hvorfor det egentlig? (Det er nemlig det jeg har gjort :S) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jägermeister Skrevet 17. februar 2011 #10 Del Skrevet 17. februar 2011 Hvorfor det egentlig? (Det er nemlig det jeg har gjort :S) Fordi hun blir gående å gruble, gråte, savne, ikke vite, lure på hva feil hun har gjort, hva som er feil med henne, hva som er feil med deg, om hun ikke er bra nok, og veldig mange andre slike tanker. Er du en ekte mann så avviser du en kvinne med eleganse og respekt. Bare pysete pingler ignorerer damene. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #11 Del Skrevet 17. februar 2011 Si de som det er, ansikt til ansikt. At du rett og slett ikke er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #12 Del Skrevet 17. februar 2011 Når man blir ignorert vet man jo ikke hva som skjer!!!! For guds skyld si det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2011 #13 Del Skrevet 17. februar 2011 Er du en ekte mann så avviser du en kvinne med eleganse og respekt. Bare pysete pingler ignorerer damene. Kommer litt an på settingen. Er det ei vilt fremmed dame i en bar som står og stirrer så er det vel greit å ignorere men er det noen en i hele tatt har hatt kontakt med tidligere, slik som det høres ut som i TS sitt tilfelle, så bør en si ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 17. februar 2011 #14 Del Skrevet 17. februar 2011 Fordi hun blir gående å gruble, gråte, savne, ikke vite, lure på hva feil hun har gjort, hva som er feil med henne, hva som er feil med deg, om hun ikke er bra nok, og veldig mange andre slike tanker. Er du en ekte mann så avviser du en kvinne med eleganse og respekt. Bare pysete pingler ignorerer damene. Skjønner. Tanken med ignoreringen var for å fremstå som en idiot, slik at hun ikke ville ha noe med meg å gjøre. Men jeg ser på henne at hun er blitt veldig ukomfortabel i mitt nærvær. :\ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellamy Skrevet 17. februar 2011 #15 Del Skrevet 17. februar 2011 Hvorfor det egentlig? (Det er nemlig det jeg har gjort :S) Fordi du vil slutte å treffe henne, ikke såre henne. Å ignorere henne blir som å løpe fra problemene dine. Ta konsekvensene, og ta deg en prat med jenta. Hun fortjener det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jägermeister Skrevet 17. februar 2011 #16 Del Skrevet 17. februar 2011 Skjønner. Tanken med ignoreringen var for å fremstå som en idiot, slik at hun ikke ville ha noe med meg å gjøre. Men jeg ser på henne at hun er blitt veldig ukomfortabel i mitt nærvær. :\ Og det å fremstå som en idiot har du i grunn greid, men ikke på rett måte. Du må snakke med henne og fortelle heller hvor landet ligger. Om du avslutter dette nå, er det en sjanse for at dere enda kan omgåes på det vennskaplige plan uten noen form for ubehag fra hennes side. Husk at hun vet ikke hvorfor hun er ignorert, hun forestiller seg nok alt mulig rart nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kami88 Skrevet 17. februar 2011 #17 Del Skrevet 17. februar 2011 Hvis du har baller så går du ikke videre uten å ha snakket med henne. Si sannheten, og ikke noe annet tull... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #18 Del Skrevet 17. februar 2011 Siden du nå har forstått at ignorering er sårende for en jente, spread the word! Har selv blitt ignorert noen ganger, og det sliter på selvtillitten faktisk, fordi man grubler, lurer osv som ble skrevet tidligere. Og på toppen blir jeg så forbanna, og har skikkelig lyst til å ringe den aktuelle fyren å fortelle han hvordan man behandler andre mennesker. Det er mye mer realt å fortelle at man ikke er keen. Da slipper man å lure, og kan bare avslutte hele greia selv også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kami88 Skrevet 17. februar 2011 #19 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Ja, det sliter faktisk på selvtilliten. Noen har jo også lav selvtillit fra før så det blir bare enda verre hvis de bare blir ignorert, huff... Endret 17. februar 2011 av Kami88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jägermeister Skrevet 17. februar 2011 #20 Del Skrevet 17. februar 2011 Kommer litt an på settingen. Er det ei vilt fremmed dame i en bar som står og stirrer så er det vel greit å ignorere men er det noen en i hele tatt har hatt kontakt med tidligere, slik som det høres ut som i TS sitt tilfelle, så bør en si ifra. Ja, selvfølgelig. Man har ingen grunn til å gå bort til en fremmed dame man aldri har snakket med for å avvise henne. Med mindre man har et utrolig stort ego og vet med største selvfølge at hun stirret fordi hun fattet sterk interesse. Nå snakket jeg ut fra et tilfelle som dette, og andre lignende der det har vært mye kontakt involvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå