Adnil88 Skrevet 17. februar 2011 #1 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg har det litt vanskelig med typen for tiden ! Jeg aner ikke om jeg skal gjøre det slutt eller ikke, vi har vært sammen i 7 år nå, han er en rotekopp deluxe, han henter elektronikk på elkjøp ol der de kaster ting som er ødelagt. Jeg er rett og slett dritt lei å rydde opp etter han, for han gjør det aldri selv. Han juger til meg, alt han sier er jug, det verste er at han tror at jeg tror på han ! Jeg fikk ingenting på Valentines day av han. Men han ringte til min lillesøster å sa at han hadde levert blomster på døra mi, men jeg hadde bare kastet kortet og satt blomstene på bordet uten å bry meg. Pluss at han sa han hadde bedt meg med ut på middag ! Alt dette er ikke sant i det hele tatt, det har ALDRI skjedd. Han tenker bare på seg selv hele tiden, vi bor ikke sammen, da jeg har jobb langt unna der han bor, og han sier jeg velger ¨å jobbe fremfor å møte han, han mener jeg skal møte han istedet for å ta på meg ekstra vakter da han er uføretrygdet og går hjemme å driver dank hver dag !! Åååå !! Jeg blir så lei!! Han kunne reise til ei venninne som bor ca 10 min unna meg, men å komme til meg nei, det kunne han ikke, for han hadde ikke penger!! Jeg føler at det ikke er så mye "Gnist" mellom oss lenger, jeg savner han ikke så mye når vi ikke ser hverandre på leenge. Jeg tror rett og slett vi har vokst fra hverandre. Vi har kanskje sex 1 gang i mnd !!! Og det er vel ikke rimelig? Hva mener dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2011 #2 Del Skrevet 17. februar 2011 Har dere ikke barn sammen så er det vel fritt frem. Du kan ikke gå rundt og irritere deg hele tiden, ikke sunt i lengden. Tror hovedregelen kan være at hvis han vet noe irriterer deg (som du har rimelig grunn til å være irritert over så som rot og løgn), men han ikke er interresert i å lempe seg så bryr han seg ikke nok om deg og du bør dumpe han. Er han en lystløgner så er det heller ikke store muligheten for at det endrer seg selv om du snakker til han om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #3 Del Skrevet 17. februar 2011 Høres slettes ikke ut som du trives i forholdet. Så da må jeg vel spørre; hvorfor mener du at dere skal fortsette å være sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 17. februar 2011 #4 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Jeg skjønner ikke hvordan og hvorfor du har holdt ut ut så lenge som 7 år. Det er vel ganske åpenbart at mannen aldri kommer til å forandre seg. Du kaster bort livet ditt. Du forstår vel det selv? Gjør det slutt, da vil få det bra med deg selv. Endret 17. februar 2011 av Belladonna 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adnil88 Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 17. februar 2011 Nei, vi har ingen barn sammen ! Aner egentlig ikke hvordan jeg har orket/klart å være sammen med han så lenge egentlig. Burde egentlig innsett det for maange år siden, men jeg er jo fortsatt glad i han selv om han er slik som han er. Jeg har fått råd av både venninner, søsken og foreldre om at jeg burde gjort det slutt for lenge siden, men jeg er bare dumsnill og tenker på han også. Hvordan vil han føle det om jeg gjør det slutt? Har prøvd flere ganger,men han bare sier han skal ta livet sitt osv, noe han sikkert ikke kommer til å gjøre, bare sier det så jeg skal synes synd på han. Jeg vet han aldri hadde gjort det, siden han er ikke tøff nok til det. Han er ikke sånn.. Jeg har mistet nesten alle vennene mine etter jeg ble sammen med han, jeg får ikke lov å sitte på med bestevenninna mi i bilen hennes, får ikke gå på jentefester, siden han ikke er der, han blir sur hvis jeg er ute å spiser med vennene mine! Jeg burde vel egentlig skjønt det for lenge siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2011 #6 Del Skrevet 17. februar 2011 Nei, vi har ingen barn sammen ! Aner egentlig ikke hvordan jeg har orket/klart å være sammen med han så lenge egentlig. Burde egentlig innsett det for maange år siden, men jeg er jo fortsatt glad i han selv om han er slik som han er. Jeg har fått råd av både venninner, søsken og foreldre om at jeg burde gjort det slutt for lenge siden, men jeg er bare dumsnill og tenker på han også. Hvordan vil han føle det om jeg gjør det slutt? Har prøvd flere ganger,men han bare sier han skal ta livet sitt osv, noe han sikkert ikke kommer til å gjøre, bare sier det så jeg skal synes synd på han. Jeg vet han aldri hadde gjort det, siden han er ikke tøff nok til det. Han er ikke sånn.. Jeg har mistet nesten alle vennene mine etter jeg ble sammen med han, jeg får ikke lov å sitte på med bestevenninna mi i bilen hennes, får ikke gå på jentefester, siden han ikke er der, han blir sur hvis jeg er ute å spiser med vennene mine! Jeg burde vel egentlig skjønt det for lenge siden? Ja, det burde du nok. Men la det være som det er med den spilte melken og ta tak nå. Hvis du er født i 88 så er du fortsatt ganske ung og bør finne deg noen annen som ikke har et slik herskebehov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adnil88 Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 17. februar 2011 Ja, du sier noe der Jeg får gjøre det, uansett hvor vondt det blir for han, men tydeligvis så bryr han seg jo ikke så veldig mye siden han holder på sånn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #8 Del Skrevet 17. februar 2011 Ja, gjør det slutt med ham. Bare det at han lyver for deg er grunn god nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå