AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #1 Del Skrevet 17. februar 2011 og/eller tenkt hvis en mann du ikke kjente hadde sendt deg en kyss(med eller uten hånden)?? bilde av en kvinne som sender et kyss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 17. februar 2011 #2 Del Skrevet 17. februar 2011 og/eller tenkt hvis en mann du ikke kjente hadde sendt deg en kyss(med eller uten hånden)?? bilde av en kvinne som sender et kyss: At det var ValentinesDay denne uka. Jeg vill ehvertfall ikke blitt inbilsk, men spurt om han sendte sånne til flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #3 Del Skrevet 17. februar 2011 At det var ValentinesDay denne uka. Jeg vill ehvertfall ikke blitt inbilsk, men spurt om han sendte sånne til flere. ok, men se bort fra valentines... hvis du hadde opplevd dette nå til våren f. eks, heeeelt uavhengig av valentines... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #4 Del Skrevet 17. februar 2011 Med tanke på at han sender deg bilde av en jente som sender et slengkyss så ville jeg tenkt at han har trykket på feil knapp. Pinlig for ham hvis han er interessert i deg. Om det ikke er tastetrykkfeil ville jeg ikke brydd meg mer om ham. Kanskje ikke en gang hvis det var trykk på feil knapp! Du er garantert mere verdt enn en player, hvis det er det han er. Hold hodet høyt min venn. Du er en flott dame og klarer deg veldig bra uten en dust som ham. You go girl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #5 Del Skrevet 17. februar 2011 Med tanke på at han sender deg bilde av en jente som sender et slengkyss så ville jeg tenkt at han har trykket på feil knapp. Pinlig for ham hvis han er interessert i deg. Om det ikke er tastetrykkfeil ville jeg ikke brydd meg mer om ham. Kanskje ikke en gang hvis det var trykk på feil knapp! Du er garantert mere verdt enn en player, hvis det er det han er. Hold hodet høyt min venn. Du er en flott dame og klarer deg veldig bra uten en dust som ham. You go girl. Jeg er ab her og ble flau nå for jeg leste ikke innlegget ditt særlig godt. Det har jeg gjort nå og mitt råd er.....kort og godt...drit i ham og lat som om du aldri har hørt fra ham engang. Han er en dust. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #6 Del Skrevet 17. februar 2011 og/eller tenkt hvis en mann du ikke kjente hadde sendt deg en kyss(med eller uten hånden)?? bilde av en kvinne som sender et kyss: tenker på slike kyss i virkeligheten, ikke som bilde-vedlegg til e-post!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2011 #7 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg hadde tenkt at fyren har ny Iphone og glemte å ta av vottene før han tastet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest b Skrevet 17. februar 2011 #8 Del Skrevet 17. februar 2011 På gaten mener du? Hadde synes det var kleint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå