Gjest Ariana Skrevet 17. februar 2011 #1 Del Skrevet 17. februar 2011 Har vært sammen med en fantastisk mann i et halvt år nå, men i dag sa han stopp.. Jeg så den komme.. De siste ukene har vi ikke hatt det så bra, han er ganske innadvent,liker ikke å gå ut, omgås folk, og har ikke hatt den beste oppveksten for å si det sånn, og det har heller ikke jeg. Vi har søkt støtte hos hverandre, for og komme oss forbi de vonde tingene. Vi har vært veldig åpne mot hverandre og vært flinke til å snakke sammen, men det skjærte seg. Han ville ikke mer, han ville være alene.. Han sier han ikke klarer å fortsette og risikere å såre meg, og at han er bekymret for fremtiden vår sammen, for han vil ikke ende opp som sin far og ha et forhold basert på en løgn.. at han liker å være alene, og er ikke vandt til dette med nærhet. Han føler at det er en byrde, som han må bære. Han føler jeg skyldig for at han vil være alene, og ikke gå ut og gjøre noe, men sitte inne og spille pc spill i stedet.. Han følte seg fanget. Verden har rast sammen for meg, jeg aner ikke hva jeg vil lengere, og har ingen verdens lyst til å fortsette å gjøre noe. Hva faen skal jeg gjøre nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Illiya Skrevet 17. februar 2011 #2 Del Skrevet 17. februar 2011 Dere var kanskje ikke de rette for hverandre? Selv om dere begge har hatt vanskelige barndommer, er ikke det noe kriterie for å passe sammen. Dere har søkt støtte hos hverandre. Et forhold er ikke bare det, men også å komme videre, bygge noe sammen. Kanskje dere ikke klarte det hvis dere var så opptatt av oppveksten og det den innebar for dere? Hva du skal gjøre nå? Gå videre, med den tanken at du faktisk har det bedre uten han, når han nå ikke ville mer. Da hadde dere ikke framtida sammen, men du har sikkert noen gode minner og endel du har lært etter tiden med han. Bruk det videre, og du går framover steg for steg, til du møter han du skal dele livet med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå