Gå til innhold

Ikke bli godkjent som venn på Facebook?

L. Kennedy

Anbefalte innlegg

Jeg er venner med de fleste kollegene mine på facebook men allikevel så kan jeg forstå de som ikke ønsker det. Uansett hvor god kontakt man kanskje har på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mange som skiller mellom jobb og privatliv og som ikke vil ha kolleger på vennelista med mindre de kjenner dem utenom jobb også. Kanskje er dette tilfellet i L. Kennedys tilfelle?

Det er ikke umulig. Vi har ikke hengt sammen på fritida, men det vet jeg ikke om hun har med de to andre heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Det er ikke umulig. Vi har ikke hengt sammen på fritida, men det vet jeg ikke om hun har med de to andre heller.

Men hun kan også ha sagt ja til venneforespørsel fra dem, og på grunnlag av dette angret på at hun har kolleger som FB-venner, og dermed bestemt seg for å være mer restriktiv heretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slettet hele den forrige facebook kontoen min fordi jeg følte jeg hadde alt for mange folk på vennelisten som jeg egentlig ikke hadde lyst til å ha der. Og jeg orket bare ikke å risikere å få spørsmål om hvorfor jeg hadde slettet de i ettertid.

Så jeg gikk litt over et år uten før jeg til slutt falt for fristelsen og laget en ny.

Men nå er jeg veldig restrektiv på hvem jeg sier ja til, jeg legger ikke til noen selv og har blokkert en del.

I dag fikk jeg enda en latterlig forespørsel, jeg aner ikke hvem vedkommende er men etter en kjapp titt på utdannelse og felles venner tror jeg det er en som har gått på skole med et familiemedlem.. Jeg har sannsynligvis møtt han en eller annen gang for over 10 år siden men jeg klarer overhodet ikke å huske vedkommende. Tror jeg takker nei til den gitt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg legg ikkje til kollegaer, men eg godkjenn dei eg veit kven er som vil legge meg til. No har eg eigentleg veldig kjedleg og tilsynelatande ubrukt facebookprofil, så der er det ikkje noko som ikkje kven som helst kan få sjå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...