Gjest Forvirret... Skrevet 16. februar 2011 #1 Del Skrevet 16. februar 2011 Hei Jeg er en ung mann i tyveårende, og er forlovet til min samboer som et 7 år eldre enn meg. vi er vel etablerte, lykkelige på alle slags mulig måte. det er faktisk ingenting galt i forholdet vårt. Jeg har hele livet hatt mine mål, nå har jeg nådd alle.. som vel utdannet, hus, bil, drømme kjæresten og nå som jeg har nådd disse målene så har jeg fått en veldig rar greie for meg selv om jeg ikke klarer helt å sette tungen på.. jeg vil ha mer. jeg har fått en slags.. kikk på mer voksne damer, det vil si i 40 åra.. jeg har enda ikke vært utro mot min kjære. men jeg har en følelse om at jeg muligen vil komme til å være det.. med mindre jeg får hodet mitt på rett plass igjen. Jeg hatt kontakt med en kvinne på 45 i et par måneder, vi er igrunn bare samtalevenner så langt, men begge begynne å få veldig følelsen for hverandre.. veldig mye av de samme interesse og og meninger om ting. denne kvinnen er også gift og har barn, så det hele holdes rimelig diskre, jeg vet det jeg driver med er galt, noe hun også er klar over.. Som sagt, jeg har ikke vært utro enda, men redd jeg fort kan bli det med akkurat denne kvinnen... Kan noen få banket noe vett inn i hodet på meg? eller gi meg noen gode råd uten å være for spydige eller serkastiske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Illiya Skrevet 16. februar 2011 #2 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Mye vil ha mer, er det noe som heter. Når man har oppnådd alt, og ikke har mer å jobbe for, så vil man ha noe annet, eller nytt. Det er et kunststykke å være vel fornøyd med det man har. Du kan prøve å jobbe mot det istedet. Det er mye mer utfordrende enn å være utro med gifte, eldre damer. Er det spenning du søker etter, så finn deg en hobby med spenning, så får du dekket det også. Bilcross f.eks. Eller noe sånt. Det kan fort bli for mye spenning med gifte eldre damer...i det øyeblikket dere er avslørt, eller du/hun utvikler følelser, så blir det drama!!! Det kan du klare deg uten Endret 16. februar 2011 av Illiya 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulilelu Skrevet 16. februar 2011 #3 Del Skrevet 16. februar 2011 Hva med å faktisk bli gift og unger. Det er ett stort mål å ha. Hvis du virkelig tror at du kommer til å være utro så skylder du kjæresten din å gjøre det slutt først. Om min kjære hadde tenkt å gå ut å prøve div damer så hadde jeg heller villet avsluttet forholdet og fått en ny start enn å leve i ett falskt forhold fullt av løgn og bedrag. Tenk på hva du hadde følt om kjæresten din hadde gjort det mot deg. At du sitter å snakker med den damen og begynner å få følelser for henne ser jeg også på som utroskap. Å være utro betyr ikke bare å ha sex med en annen, men å dele deler av deg selv som du kun bør dele med din kjære. At man kan bli betatt av andre mennesker gjennom årene er normalt, den den veien du gå mot nå er ikke greit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann på 45 Skrevet 16. februar 2011 #4 Del Skrevet 16. februar 2011 Hei Jeg er en ung mann i tyveårende, og er forlovet til min samboer som et 7 år eldre enn meg. vi er vel etablerte, lykkelige på alle slags mulig måte. det er faktisk ingenting galt i forholdet vårt. Jeg har hele livet hatt mine mål, nå har jeg nådd alle.. som vel utdannet, hus, bil, drømme kjæresten og nå som jeg har nådd disse målene så har jeg fått en veldig rar greie for meg selv om jeg ikke klarer helt å sette tungen på.. jeg vil ha mer. Hvor velutdannet du er vet nå ikke jeg. Språket indikerer i alle fall ikke noen filologiske studier. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Optimist40 Skrevet 16. februar 2011 #5 Del Skrevet 16. februar 2011 Hvordan jeg skal kunne forklare det for deg på en måte du vil forstå vet jeg ikke. Men tenk litt grundig over hvordan dette vil forløpe om du tar skrittet helt ut. Har du diskresjon, forståelse innsikt og ikke minst omsorg nok i deg til å trøste henne om hun knekker sammen? Er du en mann med normalt utviklet empati tror jeg ikke du er i stand til å gjennomføre dette ut over fantasien. Tenk deg scenario hvor dere havner i seng, og du ikke får den opp eller også det slår deg som en knyttneve slag i magen at du elsker dama di over alt i verden og at det du er i ferd med å gjøre ikke er riktig. Vil HUN ha forståelse og omsorg nok til å tørke tårene dine når du ikke klarer å gjennomføre? ER du forberedt på hvilken følelsemessig berg og dalbane ferd dette kan bli? Hvilke konsekvenser det får for alle de mål og drømmer du har oppnådd? Vil du se dem knust? Ønsker du å såre dama di som du sier du elsker så høyt? Se litt på deg selv med lupe, se deg så selv utenfra og sett deg i andres sted. La dette være en fantasi og avlutt før du møter en følelsesmessig vegg du ikke er forberedt på. Lykke til med å finne nye drømmer og mål, er bare fantasien som stopper deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2011 #6 Del Skrevet 16. februar 2011 Mennesker er i stadig utvikling, mål og drømmer du har i dag kan endre seg i morgen-satt på spissen. Du har ingen drømmedame om du vurderer å være utro, mulig du lever på en illusjon og at du derfor får slike tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #7 Del Skrevet 16. februar 2011 GO FOR IT. Litt spenning må man ha i hverdagen. FÅ klarer å leve sammen med samme partner hele livet uansett, så en gang kommer det til å skje, med deg eller kanskje hun. Det man ikke vet har man ikke vondt av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Personlig12 Skrevet 16. februar 2011 #8 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg vil kanskje tro det er noe galt i forholdet deres, man åpner ikke opp for følelser for andre om man har der perfekt? Eller? Gjort det samme selv engang, jeg gjorde det slutt med h*n fordi jeg syns det var urettferdig for h*n, da jeg hadde følelser for e* annen. Men jeg har også vært på andre siden, og det er minst like jævlig. Hør på magefølelsen En vennine av meg var i samme situasjon, hadde lyst på e* annen og var redd hun kom til å gjøre noe dumt. Da sa jeg til henne, bare det at du forteller meg det, og er redd for hva du selv vil gjøre er jo e tegn på at du faktisk ikke vil komme til å gjennomføre det, for du kommer til få spørsmål av meg hva som har skjedd. HUn droppet å møte vedkommende og angrer ikke etterpå. Samme med deg tenker jeg, du er klar over risikoe, kanskje det hjelper deg litt å lufte hva du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest forvirra... Skrevet 16. februar 2011 #9 Del Skrevet 16. februar 2011 TS her Starter med å si at det meste dere har svart her er selvfølgelig ting som jeg alt vet... men Personlig12 DU fikk virkelig åpnet øyene mine nå, takk nå fikk jeg tørket bort dugget som har vært på netthinna:P Til anonymbruker: Ser hva du skal frem til, det er vel de færeste forhold idag som ikke opplever utroskap den ene eller den andre veien, men er kansje ikke dermed jeg trenger å Oppsøke det, tror du er i samme tanke prosses som jeg har vært i nå.. inntil Personlig12 åpnet øyene mine:) Tusen takk, du reddet meg nå PS: ja jeg skrev dette for å lufte det, har ingen å prate med dette om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Personlig12 Skrevet 16. februar 2011 #10 Del Skrevet 16. februar 2011 TS her Starter med å si at det meste dere har svart her er selvfølgelig ting som jeg alt vet... men Personlig12 DU fikk virkelig åpnet øyene mine nå, takk nå fikk jeg tørket bort dugget som har vært på netthinna:P Til anonymbruker: Ser hva du skal frem til, det er vel de færeste forhold idag som ikke opplever utroskap den ene eller den andre veien, men er kansje ikke dermed jeg trenger å Oppsøke det, tror du er i samme tanke prosses som jeg har vært i nå.. inntil Personlig12 åpnet øyene mine:) Tusen takk, du reddet meg nå PS: ja jeg skrev dette for å lufte det, har ingen å prate med dette om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariele Skrevet 16. februar 2011 #11 Del Skrevet 16. februar 2011 Spørs om alt er så perfekt som du skal ha det til?? Da hadde du kanskje ikke hatt behov for å flørte med ei anna dame? Så får du spørre deg selv om du er villig til å risikere forholdet ditt for et ligg med ei dame på 45? Har ikke lyst til å banke vett i hodet ditt, men heller be deg gå fra hun du er sammen med nå. Litt respekt fortjener kanskje dama di? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå