Gå til innhold

Foreldrene til typen røyker inne

Gjest vila

Anbefalte innlegg

Jeg sier ikke det, jeg bare tror de fleste her som er imot denne stakkars jenta, er røykere selv og bor i et sigarettrøykimprignert furu-stue.

En gjeng med egoister som ikke vil ta hensyn (mest fordi de egentlig er sjalu på jenta som ikke er fanget inn i nikotinhelvete)

Makan til holdning og generalisering :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sier ikke det, jeg bare tror de fleste her som er imot denne stakkars jenta, er røykere selv og bor i et sigarettrøykimprignert furu-stue.

En gjeng med egoister som ikke vil ta hensyn (mest fordi de egentlig er sjalu på jenta som ikke er fanget inn i nikotinhelvete)

Jeg røyker ikke, og jeg blir kvalm av lukten. Men jeg driver uansett ikke og bestemmer over andres hjem!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg røyker ikke, og jeg blir kvalm av lukten. Men jeg driver uansett ikke og bestemmer over andres hjem!

Denne jenta bestemmer ikke heller. Hun vurderer å be dem pent om å redusere innerøyking når hun er der! Det er stor forskjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne jenta bestemmer ikke heller. Hun vurderer å be dem pent om å redusere innerøyking når hun er der! Det er stor forskjell

Å det synes jeg er å gå altfor langt. Hvis hun ikke kan leve med svigerforeldrenes røyking så får hun la være å være der. Hun kan da ikke be noen om å redusere innerøyking i deres hjem. Noe annet er når hun får eget hjem, da kan hun forlange et røykfritt miljø.

Hilsen ikke røyker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så mye du kan gjøre strengt tatt. Men stakkar sønnen deres. Ikke noe bra for barn å vokse opp i et røykfylt hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bedre at hun er der mindre. Så kan de heller lure på hvorfor hun er der så sjelden. Da kan sønnen si at hun får lett vondt i hodet av mye røyk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...