Gjest Anonym Skrevet 16. februar 2011 #1 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg fant denne sms'en. Jeg snoket ikke. Kjæresten min satt rett ved siden av og så på, jeg skulle bare sette på en alarm for han da han ikke hadde lyst til å stå opp helt ennå. Samtalen gikk sånn ca slik, fikk ikke sett så lenge... Ukjent svenske: Er du i Oslo uten å si i fra? Skulle jo gjerne møtt deg. Han: Ja, det er jeg. Jeg er alene denne gangen også. Du skulle kommet på hotellrommet mitt. Kunne ligget naken under dyna og feiret valentinesday med meg. Ukjent svenske: Ja, det hadde vært koselig. Men jeg er i Thailand nå. Du skulle vært her! Kald øl og 40 grader! Så viste jeg den til ham og spurte hvem dette var. Da sletter han den i full fart og nekter for hele sms'en. Når jeg sier akkurat hva jeg har sett, sier han at jeg må ha diktet det opp og gir meg telefonen så jeg kan få se igjennom alle sms'ene (men han slettet den jo, så det var jo ikke vits i) Han nekter fortsatt for sms'en, og sier det kun er meg +++ Hva skal jeg tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kontorstol Skrevet 16. februar 2011 #2 Del Skrevet 16. februar 2011 Hva du skal tro? At han er en dust som lyver og i tillegg tror du er stokk stein dum. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2011 #3 Del Skrevet 16. februar 2011 Hva skal du tro? Enten har du begynt å bli gal og inbiller deg ting eller så er kjæresten din utro eller har en heftig flørt gående med ei anna over lengre tid... Hva skal du tro? Skjerp deg! Du vet godt hva du skal tro. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym Skrevet 16. februar 2011 #4 Del Skrevet 16. februar 2011 Du vet godt hva dette betyr , lille venn ... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #5 Del Skrevet 16. februar 2011 Tror du ikke på dine egne øyne? Tror han virkelig du er så dum at du klarer å innbille deg at du hallusinerte? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. februar 2011 #6 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) ...og det finnes mange guttunger (og jentebarn) i alle aldersgrupper som lever det "spennende og forbudte dobbeltlivet" slik som din kar gjør der. Om du leste det så gjorde du det, og da er det slik han lever, uansett hva han forsøker å få deg til å tro i ettertid. En slik en hadde fått innvilget reisepass hos meg. Endret 16. februar 2011 av Margareth 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvetanten Skrevet 16. februar 2011 #7 Del Skrevet 16. februar 2011 Er det overhodet noen grenser for hvor naiv man kan bli? Lykke til som singel! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 16. februar 2011 #8 Del Skrevet 16. februar 2011 For en dust. Get rid! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 16. februar 2011 #9 Del Skrevet 16. februar 2011 Sier bare: bli singel. Fyren er en idiot som bedrar deg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinana Skrevet 16. februar 2011 #10 Del Skrevet 16. februar 2011 Her er det nok ikke spørsmål om å tro noe som helst. Her har du full visshet. Han bedrar deg med den "ukjente svenske", og forsøker å vri seg unna det faktum at han ble tatt med buksene på anklene. En generaltabbe som du egentlig bare skal prise deg lykkelig over at han gjorde! Vondt å konstatere at ens kjære er i stand til å gjøre noe sånt, men vær glad for at du fikk vite om det. Du må vurdere hva som blir konsekvensen, men selv hadde jeg ikke vært i tvil. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:Galadriel: Skrevet 16. februar 2011 #11 Del Skrevet 16. februar 2011 Du har jo sett det med egne øyne, han fornærmer din intelligens ved å nekte. Du vet jo hva han holder på med, og han vet at du vet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #12 Del Skrevet 16. februar 2011 Sier bare: bli singel. Fyren er en idiot som bedrar deg. Eller kanskje han bedrar henne fordi hun er en idiot? En sak kan ha flere sider vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 16. februar 2011 #13 Del Skrevet 16. februar 2011 Eller kanskje han bedrar henne fordi hun er en idiot? En sak kan ha flere sider vet du. Er da virkelig ikke noen unnskyldning å bedra noen forde de er dumme? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitcat Skrevet 16. februar 2011 #14 Del Skrevet 16. februar 2011 Han nekter fortsatt for sms'en, og sier det kun er meg +++ Hva skal jeg tro? Du skal tro på det du vet, nemlig at han iviterte ei dame inn under dyna si, og at den dame ikke er deg. Siden han faktisk slettet meldingen og nektet for at den hadde eksistert har det neppe vært en "uskyldig" nett-flørt. Uansett vet han at han har oppført seg lusent mot deg, men han er åpenbart ikke mann nok til å ta konsekvensen av handlingene sine. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ava Mae Skrevet 16. februar 2011 #15 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Hvor dum er han du deler seng med? Fersket så til de grader og blånekter fremdeles på at meldinga har eksistert? Og hva slags beviser trenger egentlig du for å skjønne hva slags dritt han er? Må du se han med buksa på knærne? Holder det ikke med en skriftlig melding om at han vil (og høyst sannsynlig har hatt) ha ei anna dame i senga? DUMP!!!!! Endret 16. februar 2011 av Ava Mae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtra_lilje Skrevet 16. februar 2011 #16 Del Skrevet 16. februar 2011 Enig med alle andre. Fyren er en idiot og tror tydeligvis at du er det også. Men ble litt nysgjerrig: hvordan vet du at det var en svenske ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ava Mae Skrevet 16. februar 2011 #17 Del Skrevet 16. februar 2011 Men ble litt nysgjerrig: hvordan vet du at det var en svenske ? Kanskje vedkommende skrev på svensk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtra_lilje Skrevet 16. februar 2011 #18 Del Skrevet 16. februar 2011 Kanskje vedkommende skrev på svensk? selvsagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 16. februar 2011 #19 Del Skrevet 16. februar 2011 "Hva?? Kjæresten din? Nei, det må være noe du har diktet opp. Jeg er singel jeg" Håper ikke dere er samboere..... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wheaten Skrevet 16. februar 2011 #20 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Eller kanskje han bedrar henne fordi hun er en idiot? En sak kan ha flere sider vet du. Er du saman med ein idiot gjer du det slutt og finn nokon som ikkje er idiot i staden. Du er ikkje utro. Endret 16. februar 2011 av Wheaten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå