Redhead Skrevet 26. oktober 2003 #1 Del Skrevet 26. oktober 2003 en time tilbake har i kveld ført til at ungene sover allerede nå. Prøvde å holde dem opp litt til, men minsten var så trøtt at han nesten sovna ved bordet, og eldstemann ba så pent om å få gå og legge seg . Ja, ja, regner med at jeg blir tidlig trøtt ikveld jeg også. Men desto kvikkere i morgen tidlig ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 26. oktober 2003 #2 Del Skrevet 26. oktober 2003 Synes det var deilig å få en time ekstra på morgenen i dag jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 26. oktober 2003 #3 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg var på fylla i går og syns det var godt med en time ekstra før jeg hentet ungene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2003 #4 Del Skrevet 26. oktober 2003 Dette med sommer og vintertid er vel kun for å irritere småbarnsforeldre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimmi Skrevet 26. oktober 2003 #5 Del Skrevet 26. oktober 2003 Synes det var deilig å få en time ekstra på morgenen i dag jeg! så ikke noe til det her i huset. ungene våkner som de har en indre vekkeklokke...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå