Jinx Skrevet 26. oktober 2003 #1 Del Skrevet 26. oktober 2003 To uker til farsdag, og har dere peiling på hva dere skal kjøpe til mannen ?? Hvilke tradisjoner har dere ?? Jeg kjøper både til pappa og til sambo.. Sambo får gave og kaffe på senga.. Kaken har vi sløyfet, da vi kjører hjem til mine foreldre senere samme dag å gjør litt stas på min pappa og spiser kake der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 26. oktober 2003 #2 Del Skrevet 26. oktober 2003 Feirer det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinicola Skrevet 26. oktober 2003 #3 Del Skrevet 26. oktober 2003 To uker :o Må jo finne ut hva jeg skal kjøpe til pappa snart da! (blir jo litt kjedelig med sokker og boksere i lengden..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 26. oktober 2003 #4 Del Skrevet 26. oktober 2003 Sender gave til pappa, eller dvs. det blir en gave til morfar fra ungene. Gjør det ene og alene for å bevare "husfreden". Sender vi kun et kort, så er 101 ute når jeg ringer :o . Synes egentlig ikke om å kjøpe gaver til den dagen (ikke til morsdag heller). Vi pleier å gå ut å spise, og eldstemann lager farsdagskort. Så spiser vi kake hjemme til barnetv. I år blir det kanskje et unntak. Vet at mannen min ønaker seg siste cd'en til Hans Rotmo. Spørs om det blir farsdagsgave likevel i år da :oops: . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 26. oktober 2003 #5 Del Skrevet 26. oktober 2003 Pleier å skrive et hyggelig kort, kjøpe en liten hilsen som kan være en cd, en bok eller en annen ting, og så spiser vi middag sammen. Som regel er det kake etter middag - det har vi aldri ellers, så bare det er nok til at han blir ekstra glad. Synes ikke det gjør noe å feire litt, bare det ikke tar helt overhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 26. oktober 2003 #6 Del Skrevet 26. oktober 2003 Liker farsdager jeg...... Morsdager også...... Enhver anledning der en kan kose seg litt ekstra m familien er velkommen her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimmi Skrevet 26. oktober 2003 #7 Del Skrevet 26. oktober 2003 vi har liksom ingen tradisjoner på mors og farsdag i min egen familie. hjemme hos mamma og pappa var det altid en liten gave, eller koslig kort - og kake på kvelden. nå som vi har stiftet vår egen familie har det vel sklidd litt ut... selv om vi egentlig er veldig glade i å feire litt her hos oss. kanskje jeg kan kjøpe en vakker rose eller noe fra ungene. de blir vel å tegne/lime/klippe litt også tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mitsi Skrevet 26. oktober 2003 #8 Del Skrevet 26. oktober 2003 Barna lager kort til pappa, farfar og morfar. Så kjøper vi en liten ting til dem. Trenger ikke være dyrt, litt smågodt og et blad, flaxlodd etc. Min far manglet fine cognacglasser, så min søster og jeg startet å samle for ham. Vi går sammen og kjøper et hvert år. For at denne ideen skal vare lenge gir vi ikke dette til bursdag eller jul, kun til farsdag. Koker vi kaffe og lager frokost til far, og har litt ekstra godt til middag, så kjører vi til min far og tar kaffe. Svigerfar har jeg et heller dårlig forhold til, så det blir en blomsterkvast som mann og barn kjører med før middag, ellers blir det hurlumhei.... Morsdag kommer jo som oftest på samme søndag som fastelavn, og da blir det jo til at mor står på kjøkken og slaver likevel, for boller med krem må vi jo ha.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 27. oktober 2003 #9 Del Skrevet 27. oktober 2003 :D Jeg lager middag til mannen min, pappaen min og svigerfar. Skikkelig god søndagsmiddag med god kake til dessert. Klemmer fra La Guapa :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 27. oktober 2003 #10 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg har kjøpt en flaske rødvin til min far... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 28. oktober 2003 #11 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg kommer til å kjøpe et par blader og sjokolade til ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 28. oktober 2003 #12 Del Skrevet 28. oktober 2003 Min samboer er ikke far, så han får ikke noe.... Min far får... ett eller annet som ikke koster så masse, men er noe han ønsker seg, og som det ligger litt omtanke bak. Hans far får.... antakelig noe som kan drikkes (utfra at det nesten alltid er det han velger å gi sin far.) Ellers sender vi kort i posten til bestefedre, for OMTANKEN er viktigere enn verdien av gaven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 28. oktober 2003 #13 Del Skrevet 28. oktober 2003 Pappaen min får vel et gavekort på klær, tenker jeg. Det er kombinert bursdag-og farsdagsgave. Kjedelig, ja, men billig å sende i posten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå