Gå til innhold

Faceboon

Gjest Heaven

Anbefalte innlegg

Hei!

Trenger å høre andres mening om dette:

Om kjæresten deres hadde kommentert/"liker" statuser og bilder til (i dette tilfellet) en jente. Og hun hadde likt nesten hver statusoppdatering og ofte kommentert hos han. Hvordan ville dere reagert?

Jeg er selv i dette problemet. I starten gjorde det meg ingenting. Nå derimot starter jeg å bli LITT lei.. Kanskje mest fordi han reager veldig fort om jeg har noe særlig utstand med andre gutter!

....Facebook suger.... :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

haff, facebook kan være et evig mareritt ja.

men jeg ville spurt han jeg?

har du møtt denne jenta egentlig? fortell at du er sjalu fordi du ikke har møtt henne enda, og i dine øyne er hun en trussel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Trenger å høre andres mening om dette:

Om kjæresten deres hadde kommentert/"liker" statuser og bilder til (i dette tilfellet) en jente. Og hun hadde likt nesten hver statusoppdatering og ofte kommentert hos han. Hvordan ville dere reagert?

Jeg er selv i dette problemet. I starten gjorde det meg ingenting. Nå derimot starter jeg å bli LITT lei.. Kanskje mest fordi han reager veldig fort om jeg har noe særlig utstand med andre gutter!

....Facebook suger.... :murvegg:

Jeg vet ikke helt hvordan dette med facebook fungerer, hva som er greit og ikke greit.

Må bare si at jeg er veldig glad for at hverken jeg eller typen er inne på facebook, mange forhold som blir ødelagt pga tull og tøys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haff, facebook kan være et evig mareritt ja.

men jeg ville spurt han jeg?

har du møtt denne jenta egentlig? fortell at du er sjalu fordi du ikke har møtt henne enda, og i dine øyne er hun en trussel :)

Ja, jeg har møtt henne noen ganger. Også før vi ble sammen. Og det at jeg aldri har likt henne hjelper ikke på saken nå. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har nok en god tone med henne vil jeg tro. De prater sikkert ofte sammen også på facebook i og med at de "liker" og kommenterer ofte hverandres status.

Jeg tror han er tiltrukket til henne og liker henne på et lite nivå kanskje, men ikke nok til å gå i fra deg til henne.

Kanskje jeg er litt rett på sak, men alle guttene som har vært slik med meg, enten det er kompisser eller andre "ukjente" så har dem som regel vært interessert eller glad i prate med meg.

Vet du om de henger sammen? Står det på facebooken hans at han er i forhold med deg? Er hun singel?

Kanskje hun liker å "lokke" på han når han er i forhold med deg? og han tydeligvis responderer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At noen "liker" andres utsagn trenger vel ikke å bety at de er tiltrukket av dem...

Men det kan bety at de er intressert i å være en god venn. Pleier kanskje ikke du selv å "like" venners utsagn for å vedlikeholde et vennskap?

Er det farlig for deg om kjæresten din har andre venner?

Det er jo ikke facebook sin skyld når folk ikke viser seg å ha de følelsene kjæresten trodde. Det er bare at facebook gjør at alt blir mer overdrevet og synlig.

Hvis du har et problem med å stole på at kjæresten er intressert i deg så får du ta det opp.

Men du kan faktisk ikke kreve at kjæresten ikke har andre venner. Eller forvente at han saboterer for et vennskap med å vise seg likegyldig på facen.

Og hvis han er intressert i en annen så er det vel bare bra at du får vite det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Facebook har/får skylda for at forhold går over ende da er neppe forholdet liv laga anyway.

Signerer. Livet finnes - og leves der det finnes fysiske mennesker og levende forhold. Kanskje lider mange forhold under det at folk sitter og studerer hverandres "liv" på Facebook uten å forholde seg til det, og ta del i det, i virkeligheten? Men da er det livene, og forholdene det er noe galt med - og ikke Facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lermegihjel

Hvis man ikke klarer å holde ordentlig liv i forholdet pga facebook.. Ja da burde dere ikke hatt facebook i utgangspunktet! Da er det jo tydelig at det ikke er mye som skal til for å knekke et så svakt forhold... Tenke seg til, skylde på et dataprogram! haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var vel problemet at kjæresten til TS oppfører seg sånn at TS er sjalu, og ikke at hun skylder på et dataprogram. Hun skylder helt klart på kjæresten sin som diver og "liker" en annen jentes stautoppdateringer til noe TS syns er en overdreven grad.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...