Gå til innhold

Hun er veggis. Var dette slemt gjort?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og det der kalles venner!? Venner respekterer hverandre og er ikke slemme med hverandre. Barnslig, umoden og ikke- respektabel oppførsel spør du meg!! Hadde jeg vært denne vegetarveninna deres og hadde fått vite at de hadde holdt på sånn så hadde jeg flippa i vinkel faktisk. Jeg har en veggis-venninne, hun spiser middag hos meg veldig ofte og jeg lager mat som vi begge liker å spise, uten å putte masse rart i maten!

For noen venner! Hun er veggis av eget valg, folk er veggis av mange forskjellige grunner. Og det er vel ingen som har rett til å putte ting og tang i maten hennes som hun ikke spiser. Kjenner jeg blir provosert her nå..så skal avslutte. Men det der er helt uforståelig for meg!

Arrgh... :nei:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lillekanin

Slenger meg på her! Dette var ondskapsfullt gjort! :rope:

Har ei venninne som er veggis og det kunne ikke falt meg inn å gjøre noe sånt!!! Mange er jo veggiser av årsaker som betyr alt for dem. Nei dette var skikkelig stygt, og det er rett og slett mobbing! Jeg ville sagt det til ho som ble forulempet. Så får det være opp til henne om ho vil gå videre med det eller ikke. Ville også tatt for meg vedkommende som gjorde dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan til dårlig oppførsel. De der "vennene" dine fortjener ikke å bli kjent med hun som har valgt å være vegetarianer. Helt alvorlig, skulle tro voksne mennesker kunne oppførse seg .. voksent?!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha kjøtt i maten til en veggis stiller litt i samme klasse som å helle klorin i aftershaven til en neger.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...