Gå til innhold

Dere som har "gjort det slutt"

Gjest Pingla

Anbefalte innlegg

Gjest navnelapp

Eg gjorde det også i bilen, tilbaud meg å hente han og så sa eg det på veg heim. Det vart enklare når vi slapp å sjå kvarandre i augene, og ingen av oss kunne gå nokon plass. Det var ille, men det var verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gjort det slutt på litt forskjellige måter. Den ene gangen satt vi i bilen hans og han kjørte meg hjem (fort glemte jeg at det var 1 årsdagen vår..ops!). Så sa han til meg: "jeg tror ikke jeg er glad i deg lenger" meg: "ikke jeg heller, ikke på samme måte som før.." han: "nei, for jeg elsker deg virkelig :) glad i deg er ikke nok til å beskrive følelsene mine for deg" så ble det pinlig stillhet, så spør han: "skal du ikke si det tilbake?" (vi hadde jo sagt mange ganger før at vi elsket hverandre) jeg: "jeg elsker deg ikke xxxx, har mistet følelsene mine for deg". Det er det vondeste bruddet jeg har hatt, han hadde det så vondt i ettertid, og ENDA får jeg meldinger fra han om jeg har det bra og at han tenker på meg (er rundt 4-5 år siden det ble slutt).

Den andre gangen jeg gjorde det slutt så rablet det for meg fordi eksen min var en voldelig psykopat. Jeg kastet han rett på dør etter å få hørt om utroskap. "Kom det ut herfira! Vil ikke se deg igjen!" Han flyttet ikke ut før 2 mnd etterpå (han innså ikke alvoret".

Også den siste. Han: "kommer du inn til meg i sengen?" meg: "nei, jeg sover på sofaen i natt, jeg", og da skjønte han at det var noe gale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også den siste. Han: "kommer du inn til meg i sengen?" meg: "nei, jeg sover på sofaen i natt, jeg", og da skjønte han at det var noe gale.

Dust...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mange svar. Skjønner det er greiest å bare si det. Må nok svelge, trekke pusten dypt og hoppe i det.

Egentlig føler jeg bare for å gjøre det NÅ. Vi sitter i hver vår sofa med hver vår data å trykker. Men føler det er så teit å "Du forresten, jeg gidder ikke mer jeg...."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger jo ikke akkurat å si "du forresten, jeg gidder ikke mer". Det fungerer ofte bedre å begynne samtalen med "det er noe jeg må snakke med deg om, kan du tenke deg å legge bort dataen litt? Det er noe jeg har følt på lenge..." Lykke til! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmen humleblomst :)

Jeg tror det må gjøre det "hardt og brutalt" - jeg klarer ikke gå rundt grøten på sånne ting. Da skjønner han jo lunta med en gang, og jeg er redd for å begynne å le :sjenert: Altså jeg synes absolutt ikke dette er morsomt, men min fantastisk kjekke måte å reagere på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, eksen min gjorde det over SMS. "Det er slutt, ikke kontakt meg mer". Det var alt. Venninnen hennes sa jeg bare måtte slutte å elske henne. Hmh? (Vi var sammen i et halvt år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, eksen min gjorde det over SMS. "Det er slutt, ikke kontakt meg mer". Det var alt. Venninnen hennes sa jeg bare måtte slutte å elske henne. Hmh? (Vi var sammen i et halvt år)

Lukter fjortisdrama lang vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er TS mann eller dame? for det er kanskje litt vesentlig for hvordan man angriper saken tenker jeg.. Ei jente jeg kjenner sa fra etter sex, han fikk orgasme - hun ikke; hennes reaksjon var "dette funker ikke, sorry" hun kledde på seg og forlot sengen..

Så fulgte samtalen i retning, jeg føler dette ikke lengre er det jeg vil, det er mitt valg og du kan ikke påvirke det - det er ikke noe du har gjort galt, ingenting kan lastes deg - jeg har bare ikke de følelsene for deg som jeg burde ha, og jeg beklager dette..

Et brudd er ofte enklere om man sier det som det er - at det er ens egne følelser som mangler, at partneren ikke kan lastes og at man ikke legger skylden over på den andre part ved å dra inn ting som "du gjør ikke, jeg får ikke, du lytter ikke" da går det fra samtale over i "anklager" og det er lite givende og gjør ting bare verre...

Personlig ville jeg valgt en vanlig hverdag, middagen på bordet (ungene ute om man har det) og så sagt rett ut uten noen "vi må snakke sammen start" at jeg har tenkt lenge på mine følelser for deg og har konkludert med at de ikke lengre er de som skal til i et forhold og ønsker derfor at vi går hver til vårt når vi har fått orden i sysakene på hver vår kant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dust...

hvorfor? nok var nok etter han hadde snyltet på meg en god stund og jeg plutselig en dag oppdaget det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrot: TS er en jente :) Det siste avsnittet ditt er egentlig sånn jeg hadde håpa å få det til på. Føler der er så "avslørende" med en Vi må snakke start... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...