Gjest Urge Skrevet 15. februar 2011 #1 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg har tilbringt nesten hver eneste dag sammen med en fyr i nesten et halvt år nå. Vi oppfører oss som kjærester ved at vi beregner hverandre i planene våre (feks hvis vi skal ut en kveld), jeg ringer han hver dag når jeg er vekkreist, vi sover hos hverandre så ofte vi kan osv. Alle hans kompiser ser på meg som dama hans. Men: vi er ikke sammen. Han har aldri spurt om å bli sammen, det har ikke jeg heller. Han står som singel på facebook f.eks (jeg står som ingenting fra før jeg traff han). På en måte gjør det ikke så mye at vi ikke er sammen, men jeg er redd han utnytter det. Han får f.eks stadig nye jentevenner (og svært få gutter) på facebook, han henger på date-lignende sider på nettet og han er alltid på msn når jeg ikke er med han (han har faktisk en egen msn med nesten bare jentenavn, som jeg fikk et glimt av en gang han logget på pc-en). Tror ikke han er utro IRL, men jeg føler mistenksomhet ifm nettaktiviteten hans. Det er litt for mye tilfeldigheter liksom... Jeg kvier meg for å spørre han ang. dette, fordi jeg har egentlig ikke rett til det siden vi ikke er kjærester. Hva tror dere? Er han typen som både vil ha i pose og sekk? Være i forhold med meg med alle godene det gir, samtidig som han er singel utad på nettet. Vil han slippe forpliktelsene et forhold krever? Han er en veldig ærlig fyr, så jeg kan ikke tro han bevisst lurer meg. Men jeg vil ikke gå i fella som halvparten av venninnene mine gjør: holde på med en fyr i all evighet og i praksis være sammen, men det blir aldri noe forhold. Jeg vil ikke kaste bort tiden min om dette er noe useriøst tull! Det skal nevnes at vi ikke har veldig mye sex, så er ikke det han er ute etter. Vi er ofte med hverandre uten å gjøre noe. Han dropper fester til fordel for hjemmekveld med meg... Vi har aldri snakket om forholdet. Han er stereotypen som aldri snakker om følelser, aldri sier noe pent om meg, aldri spør meg om hvordan jeg har det (feks da jeg kom hjem fra en reise var han temmelig uinteressert i å høre om hvordan jeg hadde hatt det) , bare spøker om alt... Mistenker at han egentlig er en ganske usikker fyr ift jenter på flere måter, og han prøver å skjule det. Kan jeg spørre han om "hvordan det ligger an"? Hinte litt om at jeg ikke aner hvor jeg har han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Stardust Skrevet 15. februar 2011 #2 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg forstår ikke hvorfor alle skal høre på KG FØR de prater med kjæresten sin, eller i ditt tilfelle, han du holder på med. Den eneste måten å finne ut noe på er å prate med han, uansett hvor vanskelig det måtte være. Men for å svare på det du lurer på, så virker han vel noe useriøs, eventuelt ser han ikke på dere like alvorlig som du gjør. Prat med han! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 15. februar 2011 #3 Del Skrevet 15. februar 2011 Han høres ut som i pose og sekk typen ja. Hvis du legger sammen alt det du har skrevet så tipper jeg du ser det selv også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 15. februar 2011 #4 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Hvis du har lyst på et ordentlig forhold, så spør du elskeren din om han ønsker det med deg, hvis ikke så bryter du med han, slik at du står *helt* fritt til å finne den rette. Endret 15. februar 2011 av Jade 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Urge Skrevet 15. februar 2011 #5 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg er så redd for å virke som en masete, paranoid kjerring (mtp nettgreiene). Skremme han bort ved å ta den "store samtalen". Men tror nok jeg må snakke med han, har ventet i månedsvis på at noe skal skje, dvs at vi enten blir sammen eller bryter med hverandre, ikke er mellomting jeg ikke aner hva er. Skal være med han i dag, håper jeg greier manne meg opp til å spørre. Kjenner jeg han rett tuller han det bare vekk. Men jeg vil vite hva han tenker om da må jeg vel bare spørre, selv om det er ekstrent ubehagelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 15. februar 2011 #6 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg er enig med Lady Stardust. Han liker å være med deg, men har på ingen måte bestemt seg for å velge ett stabilt kjærlighetsliv med deg. Det er nok på tide å diskutere framtidsplaner nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 15. februar 2011 #7 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg er så redd for å virke som en masete, paranoid kjerring (mtp nettgreiene). Skremme han bort ved å ta den "store samtalen". Men tror nok jeg må snakke med han, har ventet i månedsvis på at noe skal skje, dvs at vi enten blir sammen eller bryter med hverandre, ikke er mellomting jeg ikke aner hva er. Skal være med han i dag, håper jeg greier manne meg opp til å spørre. Kjenner jeg han rett tuller han det bare vekk. Men jeg vil vite hva han tenker om da må jeg vel bare spørre, selv om det er ekstrent ubehagelig. Hvis han tuller det vekk så slår du opp, hadde aldri latt meg blit behandlet på den måten. Vil han ha en kjæreste og være i et forhold så må han også ta det som følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 15. februar 2011 #8 Del Skrevet 15. februar 2011 Du har krav på å få et svar, et halvt år er lenge nok til at man burde vite om man vil satse på det dere har eller ikke.. Har flere venninner som har vært i din situasjon, og kastet bort mange måneder og år på gutter som ville ha fordelene, men likevel være fri.. i tilfelle det dukket opp noe bedre. Lykke til, håper selvfølgelig du får det svaret du ønsker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #9 Del Skrevet 15. februar 2011 Kanskje han er som meg.. hadde og rotet med en gutt i ca halvt år. Oppførte oss som kjærester, men var ikke sammen. Jeg var på datingsider og snakket og ''flørtet'' med andre gutter på nettet, men møtte de ikke fordi jeg ikke ville ødelegge noe mellom meg og han jeg rotet på med, enda jeg ikke viste hva han ville. Men hadde de allikavell som ''reserve'' i tilfelle det ikke ble noe med meg å han jeg rotet med.Spurte han hva han tenker om framtiden, og hva han tenke om oss. Ville gjort det om jeg var deg også! Du kan jo spørre om han bare ser på deg som en helt vanlig venninne? Jeg er idag sammen med han jeg rotet med, og rotet meg aldri bort i noen av de på nettet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Urge Skrevet 15. februar 2011 #10 Del Skrevet 15. februar 2011 Takker for svar alle sammen:) Jeg er bare så usikker selv om jeg vil være i et forhold med han. Nettopp pga ting jeg har nevnt med at han tuller om alt (er litt yngre enn meg og gutter svært tidlig i 20-årene er vel ikke så seriøse som jeg skulle ønske), ikke snakker om følelser overhode, er veldig glad i andre jenter på nettet osv. Er ikke sånn at jeg er dødsforelsket og verker etter å bli sammen med han, men jeg vil vite hva han tenker sånn at jeg kan ta stilling til det. Vil han bare det det sånn som nå vil jeg vite det og avgjør om det er ok for meg, eller om jeg skal gå videre og finne en mer seriøs fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 15. februar 2011 #11 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg hadde aldri klart å være med sammen med noen som aldri spurte hvordan jeg har det/har hatt det eller gir meg komplimenter. Og hvertfall ikke en som ikke klarer å snakke om følelser og forhold. Det er så viktig med åpenhet og ærlighet mot hverandre, at det er noe jeg setter høyt på min liste. Jeg hadde snakket med han jeg Begynn der, også ser du hva han sier. Det er lettere for deg å ta en avgjørelse da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barcelone Skrevet 15. februar 2011 #12 Del Skrevet 15. februar 2011 Snakk med han. Nytter ikke å sitte og synse på nettet med en masse fremmede folk. Hvis dette har pågått i et halvt år så er jeg enig med flere andre her at dette må dere ta tak i. Uensett så er dette noe bare dere to kan finne ut av. Sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Urge Skrevet 15. februar 2011 #13 Del Skrevet 15. februar 2011 Kanskje han er som meg.. hadde og rotet med en gutt i ca halvt år. Oppførte oss som kjærester, men var ikke sammen. Jeg var på datingsider og snakket og ''flørtet'' med andre gutter på nettet, men møtte de ikke fordi jeg ikke ville ødelegge noe mellom meg og han jeg rotet på med, enda jeg ikke viste hva han ville. Men hadde de allikavell som ''reserve'' i tilfelle det ikke ble noe med meg å han jeg rotet med.Spurte han hva han tenker om framtiden, og hva han tenke om oss. Ville gjort det om jeg var deg også! Du kan jo spørre om han bare ser på deg som en helt vanlig venninne? Jeg er idag sammen med han jeg rotet med, og rotet meg aldri bort i noen av de på nettet! Mistenker at "min" tenker lignende deg ja. At han har disse nettflørtene som reserver. Tviler på at han bare ser på meg som en venninne iom at han tilbringer såpass mye tid med meg, reiser med meg osv. Han har en haug med kompiser han kunne gjort det sammen med. Men han kan være av typen som ikke vil binde seg av ulike årsaker. Har lekt med tanken om å gjøre det skriftlig, fordi jeg er så feig face to face, men da får jeg ikke sett reaksjonen hans på samme måte. Godt å høre at din historie endte godt da:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. februar 2011 #14 Del Skrevet 15. februar 2011 Du må nesten bare snakke med han om det for å få svar. Jeg hadde nok lurt veldig på hva som skjer. Spesielt etter et halvt år. Det var lenge uten å vite noe som helst. Snakk med han du.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 15. februar 2011 #15 Del Skrevet 15. februar 2011 Håper dere bruker kondom, forresten! Hvis det er sånn at han er fri og frank mens han er med deg... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 15. februar 2011 #16 Del Skrevet 15. februar 2011 Høres ut som han vil ha i pose og smekk ja.. har du snakka med han nå? Skulle tror han visste hva han ville etter 6 mnd altså. Er bare å spør og hvis han sier du bare er en venninne eller noe så er det vel bare å gå. Denne type oppførsel er veldig respektløs syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #17 Del Skrevet 15. februar 2011 Dropp disse damene og det som hentyder til at du snoker på profilen hans. Vær ærlig, si at du er forelsket i han og at du vil være kjæresten hans. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 15. februar 2011 #18 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg forstår ikke hvorfor alle skal høre på KG FØR de prater med kjæresten sin, eller i ditt tilfelle, han du holder på med. Den eneste måten å finne ut noe på er å prate med han, uansett hvor vanskelig det måtte være. Men for å svare på det du lurer på, så virker han vel noe useriøs, eventuelt ser han ikke på dere like alvorlig som du gjør. Prat med han! Skjønner du virkelig ikke det? Hva med at noen har lyst til å "tenke høyt" og analysere situasjonen før de gjør noe, andre har lyst til å få ut frustrasjon, noen har bare behov for å høre om andre har erfaringer som ligner, osv. Mange skravler med venninner om slike ting, andre syns det er bedre å diskutere veldig private ting med fremmede på nett. I blant kan det jo være greit å ikke utlevere kjæresten/vennen til felles venner og kjente... Også er det noen som aldri føler seg opprådd og som alltid "ser" enhver situasjon og som aldri tviler på seg selv og hva som er lurt å gjøre... Og tror heller ikke man skal ta for gitt at alle som spør om råd på KG virkelig sitter og venter på å få den o'store fasit før de foretar seg noe eller snakker med noen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lille my Skrevet 15. februar 2011 #19 Del Skrevet 15. februar 2011 Der er faktisk mange som roter seg borti en sånn tullete situasjon. Jeg er ikke noe bedre, er separert og bor sammen med min eksmann. (Har kjøpt hus, har bare ikke fått det enda. Jeg har holdt på med en som var gift og så flyttet han ut, og etter ett år så flyttet han tilbake til kona, på grunn av ungene. Og sånn har vi holdt på i snart to år, du kommer ingen vei hvis du ikke snakker med han. Men han er sikkert konfliktsky og vill ha deg på "skulderen". Anbefaler å snakke med han, det gjorde jeg og fikk som svar "alt er så vanskelig" og "jeg vet ikke". Da er det ingenting å hente, og hvis du får sånne svar så bare kutt han ut. Vet at det ikke er lett, men det blir lettere etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2011 #20 Del Skrevet 15. februar 2011 ...aldri sier noe pent om meg, aldri spør meg om hvordan jeg har det (feks da jeg kom hjem fra en reise var han temmelig uinteressert i å høre om hvordan jeg hadde hatt det) , bare spøker om alt... Hm.. Han virker jo ikke særlig interessert da. Jeg ville ikke blitt sammen med han, men bare fortsatt å henge med han/ha sex med han hvis sexen er bra, erller droppet han helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå