janne84 Skrevet 26. september 2011 Forfatter #441 Del Skrevet 26. september 2011 Bare fortsett å forestill deg det du marianne Straks jobb, så trening, blir ei rolig økt i dag.. Deretter skal jeg på visning for bestekompis A - han jobber på sjøen, så da sender han meg og FR i steden. Leiligheten ser vanvittig fin ut, er litt misunnelig på den ja, men kjøper A den, kan jeg jo henge og slenge der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. september 2011 #442 Del Skrevet 26. september 2011 Visning er kuult! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 26. september 2011 Forfatter #443 Del Skrevet 26. september 2011 Er sikkert kjekt om det er til deg selv du skal kjøpe, jeg har ikke sjanse til å komme inn på boligmarkedet slik det er nå.. Er ikke lagt til rette for at enslige skal kunne kjøpe.. Treninga gikk skeis! eksisterte ikke vilje eller lyst, er den dårligste treninga jeg har hatt på 6 mnd tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. september 2011 #444 Del Skrevet 26. september 2011 Nei det er kjipt at det er sånn. Du får håpe på en bedre økt neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 26. september 2011 Forfatter #445 Del Skrevet 26. september 2011 Satser på det Har vært på visning for A, åååå herregud for ei strøken leilighet. Jeg må virkelig bli rik!!! Blir tidlig kveld på meg, er så lei, sliten og trøtt for tiden.. Var ute etter visninga å spiste med FR, fortalte han om daten, og han satt bare å lo, samtidig skjønner han ikke hvorfor han er singel, når det finnes så mange idioter der ute :gjeiper: Keg heller skjønner ikke helt hvorfor han er singel, han har jo sine sære trekk, men hvem har vel ikke det? men så utrolig omsorgsfull, utseendet hans er ikke så gale, har intersanne hobbyer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. oktober 2011 #446 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg har overhodet ingen sære trekk. Ikke i det hele tatt, ifølge meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter #447 Del Skrevet 1. oktober 2011 Ikke jeg heller, bra vi er perfekte Marianne Et trøtt som bare det.. Ble søk med røde kors i natt, kom hjem kl 6 i dag tidlig, da hadde jeg vært våken i over et døgn.. Ut å spise med mamma, tante og søstern om noen timer, skal bli koselig siste mulighet nå før søstern presser ut gutt nr to om noen uker.. Skal tilbringe tid på sofaen fram til da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #448 Del Skrevet 3. oktober 2011 Søket fortsatte i går, og da ble han funnet omkommen, det viste vi jo egentlig fra før at det var et lik vi søkte etter. Følelsen når jeg kom hjem var tafatt, sliten og tom.. Pratet med A på msn, og han sa det kan komme en reaksjon etter noen dager, men han og hadde det slik etter sitt første søk. Det var harderer psykisk enn jeg hadde trodd, enda det ikke var rk som fann han.. MEN jeg er ser hvor viktig jobb vi gjør, og jeg vil være med på flere aksjoner.. Nå er det jobb, må denne uken gå fort, slik jeg får helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. oktober 2011 #449 Del Skrevet 3. oktober 2011 Uff så trist Men dere gjør en fantastisk jobb da! Satser på at uken går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. oktober 2011 #450 Del Skrevet 16. oktober 2011 ser fotballkamp. Aalesund er et teit lag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #451 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hehe Marianne Jeg liker de jeg da.. Lite action fra meg, går stort sett i det samme: jobb, trening, sove, se tv, spise og være litt sosial innimellom... Noe nytt er det: jeg skal på cupfinalen i oslo!!!!!!!!!! fy faen for en kamp der har vært om biletten, og jeg har en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter #452 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg er blitt tante igjen!!!!! søstern har fått gutt nr to, tre uker før terminen. Alt står bra til med mor og barn. De har lagt noen ekstra dager på sykehuset, men er nå kommet hjem. Så snill som jeg er har jeg da i dag baket eplekake, 20 skoleboller og 40 kanelsnurrer som de skal få. Slipper de å tenke på kaffimat når de får besøk.. Ellers er min BFF kommet hjem fra sjø'n. Endelig!! Var med han i hele går, han er en jeg stoler 110% på, han er verdens herligeste! kom en snartur inn torsdagskvelden bare for å si hei.. Har det ganske tøft på jobb om dagen, er konflikter, og jeg er jo verneombud - det er rett og slett dritt! i går var jeg med A hele kvelden, og fikk pratet litt. Nå er det en tur på trening, så er det ut å kose med lille tantegull. Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. oktober 2011 #453 Del Skrevet 23. oktober 2011 Gratulerer så mye som tante igjen! Du er snill som baker for dem. Veldig omtenksomt gjort av deg! Håper ting går seg til på jobb. Ikke greit med konflikter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #454 Del Skrevet 30. oktober 2011 At man aldri lærer.. Bra jeg har 5 dager til neste gang det skal Mer vann enn alkohol er planen til neste gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 30. oktober 2011 #455 Del Skrevet 30. oktober 2011 At man aldri lærer.. Bra jeg har 5 dager til neste gang det skal Mer vann enn alkohol er planen til neste gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #456 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg sov med FR i natt, funker svært dårlig når vi drikker, da er det tafsing og kosing til vi bare blir frustrert.. Er ikke verdt å ødelegge vennskapet bare pga et ligg, klarte å unngå det denne gangen og, men det var bare så vidt.. Skjerpings!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 7. november 2011 Forfatter #457 Del Skrevet 7. november 2011 Av 15000 supportere i oslo så treffer jeg på B.. at det er mulig! det endte som det ofte gjør - i ei seng bak ei låst dør Det tok meg 6 mnd å komme over han, og når jeg møter på han igjen tar det kun et par timer så er jeg under han igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 7. november 2011 #458 Del Skrevet 7. november 2011 Uflaks.... Ikke greit når det ender http://www.youtube.com/watch?v=naiRInA9ae8. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 7. november 2011 Forfatter #459 Del Skrevet 7. november 2011 Ja va den sangen jeg hadde i tankene :gjeiper: Lurer på hva som gjør at jeg er så svak for B. Han står enda på sitt og har ikke løyet til meg.. ååååå frusrert! Jeg skal ikke bruke 6 mnd denne gangen og.. Må finne en annen jeg kan falle pladask for... samtidig så er det B jeg vil ha pr dags dato, men vi vet begge at det er håpløst og ikke kommer til å skje.. Er litt deilig når han sier han sjekker FB min og sjekker ut hva som foregår. Når jeg ble tante så hadde jeg er hjertet på statusen, og da han hadde fått det vondt og trodd jeg hadde møtt noen andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 7. november 2011 #460 Del Skrevet 7. november 2011 uff, det er virkelig ikke lett det der med føleleser. Er det ikke rart at man kan bli så betatt av noen som man vet ikke er bra at man er sammen med? Men det er jo tydelig at han er betatt av deg også når han kommer med slike kommentarer. Ellers...er alt bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå