mia83 Skrevet 8. august 2011 #281 Del Skrevet 8. august 2011 Det hadde vært herlig det! Du får jobbe som en gal og spare alt du kan, så kan det hende du har penger til å reise litt vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 8. august 2011 #282 Del Skrevet 8. august 2011 Bruk tiden godt og tenkt og kjenne etter om dette er det riktige yrket for deg. Kanskje det er barnehagen du jobber i som ikke er riktig for deg? Jeg trives egentlig veldig godt i barnehage, men der jeg jobber nå er det jo så vanvittig mange barn, og det ødelegger gleden ved å jobbe i barnehage. Man føler ikke at man rekker over det man egentlig skal gjøre på jobb. Blir for det meste bare brannslokking. Så jeg er glad jeg skal begynne i en barnehage hvor det er "normal" størrelse på barnegruppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 9. august 2011 Forfatter #283 Del Skrevet 9. august 2011 Tror ikke det er barnehagen, eller hvem vet? er 19 barn og 4 voksne. Et barn med spesielle behov som har ekstra.. så er i grunn 18 barn og 3 voksne.. Er generellt bare lei og tenker litt "er dette her det? studere også jobbe resten av livet?" Der er jo så mye der ute å oppleve, skal jeg "kun" jobbe i bhg? Også er virkelig klar for en ny type, hvor finner man de? kan ikke det bare komme en prins og ringe på døra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. august 2011 #284 Del Skrevet 9. august 2011 Du får tenke deg godt om ja. Alle er lei jobben sin innimellom da. Men hvis du virkelig vil noe annet så har du jo god til å evt videreutdanne eller omskolere deg. Hmm.. kanskje postbudet kommer med en pakke på døra en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 9. august 2011 #285 Del Skrevet 9. august 2011 Hmm.. kanskje postbudet kommer med en pakke på døra en dag? Kommer med både det ene og det andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. august 2011 #286 Del Skrevet 9. august 2011 Det vet man aldri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 11. august 2011 Forfatter #287 Del Skrevet 11. august 2011 Kommer aldri til å bli vant til å stå opp så tidlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 11. august 2011 #288 Del Skrevet 11. august 2011 Gleder meg ikke til det blir min tur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 11. august 2011 #289 Del Skrevet 11. august 2011 var oppe kl seks i dag jeg også. Ikke alltid like gøy, men det positive er jo at man er tidlig ferdig Så har man hele ettermiddagen til å trene intervall på etterpå...hurra som jeg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 11. august 2011 Forfatter #290 Del Skrevet 11. august 2011 Aboslutt kjekt å være tidlig ferdig Blir nok ikke noe trening på meg i dag, orker rett og slett ikke.. Merker jeg er på vei til å miste all motivasjon for å trene, skulle virkelig hatt noen å trene med. Men ingen jeg kjenner som går på det senteret jeg gjør. Har ei nær vennine som trener en god del, men hun går sef. på et annet senter, som er 250 kr dyrere i mnd, og jeg er ikke villig til å betale mer enn jeg gjør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 11. august 2011 #291 Del Skrevet 11. august 2011 Jeg bestemte meg for å følge dette programmet . Følger det ikke slavisk, men jeg skal minimum ha en kardiotrening, en intervall og en styrketrening i uken. I tillegg må man få til en time med hverdagsmosjon, og for min del er ikke det noe problem. Hvis jeg går hjem fra trening tre ganger i uka er det allerede gjort. Ellers så går jeg i ca 20min i forbindelse med å komme meg til og fra jobb hver dag. Men det som egentlig gjorde at jeg bestemte meg for å gjennomføre dette hver uke er det som Yngvar sier: BARE GJØR DET! Hvis man sier det til seg selv så er det så mye lettere og unnskyldningene kommer ikke like lett. Er man ordentlig sliten en dag, så ok. Men hvis man bare er litt sliten eller litt trøtt eller ditt eller datt så er ikke det noen unnskyldning. Å trene litt er bedre enn ingen verdens ting, så bare gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 11. august 2011 #292 Del Skrevet 11. august 2011 for kloke ord Frigg! Litt er bedre enn ingenting ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 11. august 2011 Forfatter #293 Del Skrevet 11. august 2011 Har sett på det programmet før, bør ikke være umulig å gjennomføre det For all del, jeg trente kun en gang i forrige uke, men unnskyldninga da var at jeg hadde ferie (den ene treninga foregikk faktisk i amsterdam) Denne uken gikk jeg en liten fjelltur (1t og 15 min) på mandag, spinning60 og styrke 35 min på tirsdag og i går var jeg på zumba.. i morgen skal jeg på spinning 45 også satser jeg på å nå en liten fjelltur\skogstur på lørdag... Jeg vil ned 6 kg, men de 6 kg sitter jammen meg fast... Fikk en "aha-opplevelse" i 2008, det var da jeg begynte å trene, siden da har jeg gått ned 24 kg, er såklart fornøgd med det, men det er de siste kiloene da... Har lagt på meg 3-4 kg siden jeg begynte å trene igjen etter operasjonen, men dette rekner jeg da med er muskler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 11. august 2011 #294 Del Skrevet 11. august 2011 Dæven! Har du gått ned 24 kilo? Det er jammen godt gjort! Jeg vil ned 5 til jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 11. august 2011 Forfatter #295 Del Skrevet 11. august 2011 Ja, var ganske så stor før, er jo bare 162 høg, så det var mange kg fordelt på kroppen.. eller for det meste magen og ansiktet.. Nå er leiligheten overfladisk ryddet Snakket akkurat med FR og fortalte om "alle" ryktene som svirrer rundt oss, jeg må lære meg å ikke å ta ting innover meg, og heller bare le av det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 11. august 2011 #296 Del Skrevet 11. august 2011 for kloke ord Frigg! Litt er bedre enn ingenting ja! bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 11. august 2011 #297 Del Skrevet 11. august 2011 Har sett på det programmet før, bør ikke være umulig å gjennomføre det For all del, jeg trente kun en gang i forrige uke, men unnskyldninga da var at jeg hadde ferie (den ene treninga foregikk faktisk i amsterdam) Denne uken gikk jeg en liten fjelltur (1t og 15 min) på mandag, spinning60 og styrke 35 min på tirsdag og i går var jeg på zumba.. i morgen skal jeg på spinning 45 også satser jeg på å nå en liten fjelltur\skogstur på lørdag... Jeg vil ned 6 kg, men de 6 kg sitter jammen meg fast... Fikk en "aha-opplevelse" i 2008, det var da jeg begynte å trene, siden da har jeg gått ned 24 kg, er såklart fornøgd med det, men det er de siste kiloene da... Har lagt på meg 3-4 kg siden jeg begynte å trene igjen etter operasjonen, men dette rekner jeg da med er muskler... har du trent så mye denne uka? Da skjønner jeg at du er sliten. Flink er du Men husk å ikke tren for mye da. Kroppen må få tid til å restituere seg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 11. august 2011 #298 Del Skrevet 11. august 2011 Jeg er 163! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 11. august 2011 Forfatter #299 Del Skrevet 11. august 2011 Ja jeg har så mål å ha 4 treninger hver uke, så da ble det tre dager på rad denne uken siden jeg får besøk av ei vennine på lørdag. Da blir det fotballkamp og fylla Syns det er perfekt høgde jeg! Men sliter veldig med å finne bukser som passer, beina er altfor lange.. :gjeiper: (...Eller så er det fordi jeg trenger vidden i livet, som gjør at beina blir lenger :gjeiper: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 11. august 2011 #300 Del Skrevet 11. august 2011 Mitt problem også.. 32 i beina er egentlig bittelitt for langt... Men det går da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå