janne84 Skrevet 22. mai 2012 Forfatter #1021 Del Skrevet 22. mai 2012 Kan hende det blir et par vandrehjem, vi har ikke detaljene klart enda, det finner vi ut av når vi har flyttet sammen Ja er ganske dyrt, men er garantert verdt det og er noe vi begge ønsker å gjør. Blir ikke noe barn her før vi har gjort det iallefall Fikset seg med jobb, den på Frogner hadde hatt styremøte og bestemt å ansatte meg alikavel :) Er 13.500 mindre i lønn der, men det bryr jeg meg svært lite om. Jeg har en god tone med styreren og har akkurat pratet med henne 20 min på tlf.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. mai 2012 #1022 Del Skrevet 22. mai 2012 Så godt det ordnet seg med styreren. Nå kjente jeg at jeg ble glad på dine vegne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. mai 2012 #1023 Del Skrevet 24. mai 2012 Så bra Janne! Trivsel er utrolig viktig! En sånn tur høres herlig ut altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 25. mai 2012 Forfatter #1024 Del Skrevet 25. mai 2012 Beklager lite oppdateringer og besøk i dagbøkene deres. Mye som skjer og lite tid til avslapping. Reiser "hjem" i dag og blir til mandag, så da må dere nyte langhelgen alle sammen 6 uker til sommerferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. mai 2012 #1025 Del Skrevet 28. mai 2012 Her detter brikkene på plass litt etter litt! Herlig at det ordner seg, Janne (bare synd med foten) du fortjener masse lykke og glede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 28. mai 2012 #1026 Del Skrevet 28. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 28. mai 2012 Forfatter #1027 Del Skrevet 28. mai 2012 Ja det er deilig når ting går som man vil ;)Skulle bare ønske de 6 neste ukene fyker avgårde, nå syns jeg tiden går ganske så seint! Endelig tilbake igjen. Er jo litt stress å reise hjem å besøke flest mulig på kortes mulig tid.. Søstern og familien også var der så der var fullt hus med bestemor. Jeg er ikke vant til å ha barn i hus, så det har vært tidlige morninger. Merker at jeg overhode ikke er klar for å få noe barn iallefall :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 28. mai 2012 #1028 Del Skrevet 28. mai 2012 Jeg synes det er deilig med litt overskyet og kaldere vær i dag. Men det kan kanskje ha noe med at jeg er solbrent og trenger litt pause fra varmen og solstrålene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #1029 Del Skrevet 29. mai 2012 Må huske å bruke solkrem frigg!!! Da satser vi på at streiken varer minimum ei uke, jeg er tatt ut fra i morgen av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. mai 2012 #1030 Del Skrevet 29. mai 2012 Så heldig du er Janne Jeg har ikke hørt noe.. Men ble du oppringt om at du var tatt ut? Eller hvordan fikk du greie på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #1031 Del Skrevet 29. mai 2012 Fikk mail fredags formiddag, i tilegg fikk jeg sms på lørdag.. Jeg er med i utdanningsforbundet, har ei i bhg som er med i fagforbundet, de fikk brev i postkassen, så er tydeligvis forskjellige måter det blir gjort på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 29. mai 2012 #1032 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Må huske å bruke solkrem frigg!!! Da satser vi på at streiken varer minimum ei uke, jeg er tatt ut fra i morgen av Er det noen som er flink til å bruke solkrem, så er det meg. Bruker faktor 30, men blir solbrent likevel når sola er så sterk og man er ute en hel dag. Men er nok soleksemen som er værst, men den har gitt seg nå da Jeg skal ikke ut i streik denne uka (....heldigvis. For hvis jeg hadde blitt tatt ut nå, så hadde det blitt så mye styr for å få fri på fredag. Har tatt ut avspasering ettersom vi skal kjøre halve Norge for å dra i bryllup, men hvis man blir tatt ut i streik, så mister man avspasering. Og da hadde jeg kanskje måttet ta ferie uten lønn). For det første er vi en av få barnehager i bydelen som ikke blir tatt ut i første omgang, og for det andre så er ikke Oslo Kommune i streik enda. De har jo egne forhandlinger og ikke sammen med alle andre. Men kos deg som streikende! Støtter den fullt og helt! Endret 29. mai 2012 av Frigg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 30. mai 2012 #1033 Del Skrevet 30. mai 2012 Fikk mail fredags formiddag, i tilegg fikk jeg sms på lørdag.. Jeg er med i utdanningsforbundet, har ei i bhg som er med i fagforbundet, de fikk brev i postkassen, så er tydeligvis forskjellige måter det blir gjort på.. Kjekt å vite. Forbundet jeg er organisert i streiker, men ikke akkurat i denne kommunen ennå. Får vel brev eller mail eller sms eller noe sånt da hvis jeg blir tatt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 30. mai 2012 #1034 Del Skrevet 30. mai 2012 Kjekt å vite. Forbundet jeg er organisert i streiker, men ikke akkurat i denne kommunen ennå. Får vel brev eller mail eller sms eller noe sånt da hvis jeg blir tatt ut. Jeg fikk et skriv i dag hvor det sto hvordan man blir kontakten hvis man blir tatt ut i streik . Og utdanningsforbundet her i Oslo gir oss varsel 4 dager før man eventuelt blir tatt ut i streik. Og nå er jo Utdanningsforbundet i Oslo Kommune også ut i streik. Blir spennende å se hvor lenge streiken varer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #1035 Del Skrevet 30. mai 2012 slik det ser ut denne uken har vi 4-5 timers arbeidsdag, så det er helt greitt å være ute i streik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 30. mai 2012 #1036 Del Skrevet 30. mai 2012 Ok. Ja det blir spennende. Jeg har ikke hørt noe iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #1037 Del Skrevet 31. mai 2012 Da skal jeg sta å stå streikevakt, bra det er opphold Men det jeg har fått med meg nå er at vi får jo ikke feriepenger neste år for de dagene vi streiker, så nå håper jeg den ikke varer så veldig lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 31. mai 2012 #1038 Del Skrevet 31. mai 2012 Huff.. er det sånn at de som streiker må stå streikevakt? Det må jo være kjedelig! Nei feriepenger vil man jo ha!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 31. mai 2012 #1039 Del Skrevet 31. mai 2012 Da skal jeg sta å stå streikevakt, bra det er opphold Men det jeg har fått med meg nå er at vi får jo ikke feriepenger neste år for de dagene vi streiker, så nå håper jeg den ikke varer så veldig lenge... Ja, ettersom det er forbundet du er medlem i som betaler lønna di disse dagene, så tjener du nok ikke opp feriepenger av disse pengene til neste år nei. KJedelig, men slik er det Kos deg som streikevakt og stå på krava for oss alle Huff.. er det sånn at de som streiker må stå streikevakt? Det må jo være kjedelig! Nei feriepenger vil man jo ha!! Tror ikke det er så enkelt at man bare får fri når man streiker. Her i Oslo forlanger de at de som er tatt ut i streik også er med på streikearrangementer/ tog som foregår i sentrum. Så det er nesten mer jobb å bli tatt ut i streik enn ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #1040 Del Skrevet 31. mai 2012 Oppholdsværet varte ikke lenge, så var ikke noe sats å stå der i 5 grader og regn!! Her må vi stå streikevakt og være på stand på kjøpesenter eller i byn, er ca 4-5 timer daglig, syns ikke det er så utrolig gale, men kjdelig er det ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå