mia83 Skrevet 17. april 2012 #921 Del Skrevet 17. april 2012 Treffer deg gjerne jeg Janne! Du er flink til å trene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 18. april 2012 Forfatter #922 Del Skrevet 18. april 2012 Blir treningsfri idag, er vondt bare å gå! Har lyst å begynne å pakke jeg.. Jeg er slik at når eg avjørelse er tatt vil jeg bare sette i gang og bli ferdig med det.. Er 11 uker og to dager til jeg flytter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 18. april 2012 Forfatter #923 Del Skrevet 18. april 2012 Da er fire søknader sendt, blir iallefall en til, men den må sendes per post :\... Så da er det bare å sjekke ut enda flere og sende flere senere i uka Nå er leiligheten og sagt opp, går unna i svigene her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. april 2012 #924 Del Skrevet 18. april 2012 Oi det går jo kjempefort!! Så spennende Janne! You go girl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 19. april 2012 Forfatter #925 Del Skrevet 19. april 2012 Er enig i at det går fort, jeg kunne tenkt meg å startet å flytte nå. Jeg er slik mår en avgjørelse er tatt så er det bare å sette i gang! Overraskende og deiiiilig å ha sol, hatt den i fire dager nå! Det hjelper godt på humøret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. april 2012 #926 Del Skrevet 19. april 2012 Så heldig du er som har sol! Her blåser det veldig kaldt iallefall. Du kan jo pakke ned vintertøy snart iallefall. Hjelper sikkert litt å få begynt med litt pakking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 19. april 2012 #927 Del Skrevet 19. april 2012 (endret) Misunner deg solen ja. Her er det bikkjekaldt i dag Endret 19. april 2012 av Frigg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 19. april 2012 Forfatter #928 Del Skrevet 19. april 2012 Fortjener virkelig den solen, så den beholder vi ei stund Dagens trening unnagjort. Fornøgd med treningen denne uken, skal få til en til så er jeg veldig fornøgd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 19. april 2012 #929 Del Skrevet 19. april 2012 Trening? Hva i all verden er det? Får vel komme meg på trening i morgen jeg også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. april 2012 #930 Del Skrevet 19. april 2012 Jeg har også trent i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 20. april 2012 Forfatter #931 Del Skrevet 20. april 2012 Trening? Hva i all verden er det? Får vel komme meg på trening i morgen jeg også da Jeg har så lett å falle ut av treningen, og da sliter jeg veldig meg å få meg igang igjen.. Så nå skal jeg trene et par ganger i uken uansett hvor jeg er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 20. april 2012 Forfatter #932 Del Skrevet 20. april 2012 Jeg har også trent i dag. Flink du er!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 20. april 2012 Forfatter #933 Del Skrevet 20. april 2012 Endelig fredag igjen!! denne helgen skal jeg være effektiv å starte å kaste ting og tang som ikke lenger er i bruk.. er bare 11 uker igjen, og flyttingen skal vi prøve å få begynt på allerede i juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 20. april 2012 #934 Del Skrevet 20. april 2012 Har rett og slett ikke kommet meg på trening pga at jeg har vært syk. Ellers er jeg faktisk ganske flink til å komme meg på trening Håper du får en fin helg meg rydding og kasting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. april 2012 #935 Del Skrevet 20. april 2012 Kos deg med rydding og kasting! Det er kjipt å sette igang, men når man først har kommet igang så er det veldig deilig å kaste ting. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 21. april 2012 Forfatter #936 Del Skrevet 21. april 2012 Har rett og slett ikke kommet meg på trening pga at jeg har vært syk. Ellers er jeg faktisk ganske flink til å komme meg på trening Håper du får en fin helg meg rydding og kasting Flink du er! skulle ønske jeg og var slik, men faller jeg ut av trening så går det mange uker før jeg får meg til å begynne igjen, har vel faktisk vært opp i måneder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 21. april 2012 Forfatter #937 Del Skrevet 21. april 2012 Kos deg med rydding og kasting! Det er kjipt å sette igang, men når man først har kommet igang så er det veldig deilig å kaste ting. God helg! Det er sant, og jeg har kun bodd her i siden desember 2010, så bør ikke være så vanvittig mye som har samlet seg opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 21. april 2012 Forfatter #938 Del Skrevet 21. april 2012 Da har kasser og bossekker på plass, så nå er det bare å begynne. Har fått gjort klart gjesterommet til å stable ting på. Et hjørnet med ting så jeg håper jeg får solgt, et til ting som jeg skal ha med meg til oslo, et med ting som kan gies vekk til fretex e.l og hjørnet med ting som skal lagres... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 21. april 2012 Forfatter #939 Del Skrevet 21. april 2012 Ting tar jaggu meg lang tid når man pakker.. Er så og si ferdig med boda, og litt diverse til.. Stua, kjøkkenet, badet og soverommet må jo stå igjen til siste uka, kan ikke leve i tomhet heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. april 2012 #940 Del Skrevet 21. april 2012 Synes ordet boss er så artig. Pakking tar tid ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå