mia83 Skrevet 19. februar 2012 #741 Del Skrevet 19. februar 2012 Hvor lenge blir der i Barca? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #742 Del Skrevet 20. februar 2012 fire dager Men føler at ene dagen går til reising til og fra, men jeg klager ikke, får nok oppleve mye de timene vi har til rådighet Pratet lenge med B i går, han får meg til å le hver dag, og det gjør så godt.. Tror faktisk jeg har ledd og smilt hver dag siden vi ble sammen, kan ikke huske sist jeg hadde slike sommerfugler i magen når jeg ser det han som ringer eller sender melding Endelig snart fredag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. februar 2012 #743 Del Skrevet 20. februar 2012 Høres herlig ut! Skikkelig forelska du! Det er en herlig følelse! Nyt det! Ja snart fredag! Det går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #744 Del Skrevet 20. februar 2012 Ja er nok det.. Men samtidig veldig usikker, men det går seg nok til! Hatt ei grei treningsøkt, merker jeg lei av å trene alene, men har ikke så mange venniner som trener og de som gjør det er på et annet senter. Jeg vil ikke bytte siden jeg ikke betaler så veldig mye der jeg er nå.. Hadde tenkt meg på Røde kors nå, men har ei god vennine som sliter veldig mye psykisk i dag, så jeg tar meg en tur til henne å prøver å muntre henne litt opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #745 Del Skrevet 20. februar 2012 Trenger synspunkt fra dere jeg.. Når jeg møtte igjen B i november så sa han at han ikke hadde hatt med noen siden meg. Jeg syns jo det var flott og tok det som et "tegn" eller noe i den dur.. I går kveld kom det da fram at han hadde sex med andre, det gjør meg forsåvidt ingenting siden vi ikke hadde noe med hverandre å gjør, men hvorfor lyge om det i utgangspunktet? jeg blir jo bare skeptisk, er det mer han lyger om? åååå teite tanker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. februar 2012 #746 Del Skrevet 20. februar 2012 Jeg skjønner faktisk at du blir skeptisk.. jeg ville også blitt det tror jeg.. Det kan jo være at han sa det fordi han ville at du skulle synes ENDA BEDRE om han? Så snill du er som tar deg så godt av de som trenger det. flink til å trene du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 21. februar 2012 Forfatter #747 Del Skrevet 21. februar 2012 Pratet med han om det i går, han sa det da i fylla i november, det var jo da vi møttes igjen. Han har angret siden sier han, var derfor han tok det opp igjen no. Han vil ikke at dere skal være noe løgn eller dritt mellom oss. Det setter jo jeg stor pris på, "skeptisk" følelsen vil forhåpentligvis gå over... Har ikke trent på nesten to uker nå, kjenner det var godt med ei pause Kun 3 dager igjen til fredag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 21. februar 2012 #748 Del Skrevet 21. februar 2012 Skjønner du blir skeptisk,men hvis han sa det i fylla så ville jeg ha tatt det med en klype salt uansett. Man sier mye dumt i fylla, og kanskje spesielt hvis han virkelig ville ha deg tilbake... Jeg for min del hadde vel begynt å stusse med en gang akkurat det temaet hadde kommet opp. Hvorfor skulle jeg og ville jeg vite om han hadde hatt sex med andre mens det ikke var noe mellom oss? Ønsker deg en fin dag! Klem fra sykingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 21. februar 2012 #749 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Kom to innlegg..... Endret 21. februar 2012 av Frigg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 21. februar 2012 Forfatter #750 Del Skrevet 21. februar 2012 Han hadde nok en del promille ja, men tenker akkurat det du tenker.. Men må bare drite i det, nå er vi nok skulls med tanke på ene kommentaren jeg hadde :gjeiper: Såg sola i 10 minutter i sta, og kjente vårfølelsen kommer, jeg gleder meg til vår og sommer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 21. februar 2012 #751 Del Skrevet 21. februar 2012 Han hadde nok en del promille ja, men tenker akkurat det du tenker.. Men må bare drite i det, nå er vi nok skulls med tanke på ene kommentaren jeg hadde :gjeiper: Såg sola i 10 minutter i sta, og kjente vårfølelsen kommer, jeg gleder meg til vår og sommer!! Jeg har lengtet ut i dag. Sola har skint i hele dag og det har vært plussgrader. Men jeg fikk heller nyte den fra sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. februar 2012 #752 Del Skrevet 21. februar 2012 Jeg må også nyte solen innenfra. Godt dere fant ut av det da Janne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #753 Del Skrevet 22. februar 2012 Varte ikke mange minutta, i dag regner det sidelengs..Jeg vil ha sol og sommer!!!! Er dere klar over at det kun er onsdag i dag? herregud så seint tida går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 22. februar 2012 #754 Del Skrevet 22. februar 2012 Skikkelig grå dag her også i dag. Da jeg var oppe i natt så regnet det ute og det ser ut til at det bare fortsetter utover dagen også. Onsdag ja...har ikke helt oversikten jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. februar 2012 #755 Del Skrevet 22. februar 2012 Her er det strålende solskinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #756 Del Skrevet 22. februar 2012 Ble ikke så værst utover dagen, har blåst ganske masse, men har i det minste vært opphold innmellom Skjønner ikke at man kan savne noe så mye! om 48 timer jeg på plass i riktige armer igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. februar 2012 #757 Del Skrevet 22. februar 2012 Herlig! Det går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 22. februar 2012 #758 Del Skrevet 22. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #759 Del Skrevet 22. februar 2012 Syns det går treigare og treigare for hver gang jeg da.. Og dette skal vi fortsette med i en evighet til... Men, men.. den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. februar 2012 #760 Del Skrevet 22. februar 2012 Det er sant! Flott at du er så positiv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå