janne84 Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #701 Del Skrevet 9. februar 2012 Da er alt ryddet og klart til i morgen.. Nå må jeg bare bli trøtt, få meg en god natt søvn, jobbe i noen timer, hjem å lage klar maten så fare ut på flyplassen å hente kjekkasen! Sommerfuglene er på plass Rekner med det blir ei lang natt og en enda lenger dag på jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. februar 2012 #702 Del Skrevet 9. februar 2012 Tida går sent når man venter på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 10. februar 2012 Forfatter #703 Del Skrevet 10. februar 2012 Bortsett fra at jeg våknet kl 7 så gikk natta fort Nå er det straks jobb, så hjem for å lage klar mousakka, stelle meg så hente min kjære!! Lykke på jord når klokka blir 18.15!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 10. februar 2012 #704 Del Skrevet 10. februar 2012 Smiler sånn når jeg leser her inne :-) nå er det vel ikke lenge før din kjære kommer :-) kos deg masse,masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 10. februar 2012 #705 Del Skrevet 10. februar 2012 God helg! Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 10. februar 2012 Forfatter #706 Del Skrevet 10. februar 2012 Takk søte dere!! Nei nå er det en time til han lander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 11. februar 2012 Forfatter #707 Del Skrevet 11. februar 2012 Fikk Barcelonatur av kjekkasen min!!!!!!!!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 11. februar 2012 #708 Del Skrevet 11. februar 2012 Fikk Barcelonatur av kjekkasen min!!!!!!!!! :) Når du selv ikke får ut fingern og klarer å bestemme deg, så gjør han det for deg vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 12. februar 2012 #709 Del Skrevet 12. februar 2012 Du er heldig Janne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #710 Del Skrevet 14. februar 2012 Syns det er altfor mye å få jeg da.. Er såklart glad og gler meg masse, men han er jo gal! Lite aktiv på nettet de siste dagene.. B reiste i går ettermiddag og jeg ble utrolig lei meg. Aldri reagert slik når vi har reiset fra hverandre før.. Må jo bare bli vant til det, vi har valgt dette selv og alternativet er jo at vi ikke fortsetter og som B sier så er ikke det noe alternativ! Vi har vært sammen 24\7, eneste vi har vært vekke fra hverandre er når en av har dusja eller vært på do.. Er bare 10 dager så er jeg i oslo igjen, så det må jo bare gå fint.. Liker veldig godt det jeg ser hos B... Håper virkelig dette varer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 14. februar 2012 #711 Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg mener at det skal kjennes og gjøre litt vondt når dere skilles. Det viser bare at dere virkelig vil være sammen og at dere er forelsket! Men vet godt hvordan det føles å være fra hverandre. Vondt,men samtidig har man noe å glede seg til :-D 10 dager kommer til å gå fort! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #712 Del Skrevet 14. februar 2012 Joda klart det skal kjennes litt, men min reaksjon denne gangen er så mye mer.. føler meg jo deppa og "alt" er gale.. Går nok over om et par dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 14. februar 2012 #713 Del Skrevet 14. februar 2012 Joda klart det skal kjennes litt, men min reaksjon denne gangen er så mye mer.. føler meg jo deppa og "alt" er gale.. Går nok over om et par dager Er ganske så vanlig...det er slik det er å være kjempeforelska Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #714 Del Skrevet 15. februar 2012 Må vel bare bli vant til det.. Formen i dag har ikke vært noe bra.. Vondt i hals og litt i ørene, fryser konstant, har ikke feber, kroppen er bare helt tom og sliten.. Gikk hjem fra jobb kl 10 og sov godt i tre timer.. Nå skal jeg lage litt mat og legge meg til å sove mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 15. februar 2012 #715 Del Skrevet 15. februar 2012 God bedring Janne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #716 Del Skrevet 17. februar 2012 Takk mia Det hjalp! hadde kun feber en dag, men har vanvittig lite overskudd og energi.. Har ikke fått trent på 1,5 uke og propper i meg snop hver eneste dag, det hjelper jo der og da med sjokolade, men så kommer den dårlige samvittigheten.. Er lønningspils med jobben i dag, skal møte de en tur, men skal ikke drikke, må spare alt jeg kan til barcelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #717 Del Skrevet 17. februar 2012 Da er jeg begynt nedtelling igjen.. ei uke så ligg jeg i armene til kjærsten lykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. februar 2012 #718 Del Skrevet 18. februar 2012 koselig boka di er og lese! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 18. februar 2012 Forfatter #719 Del Skrevet 18. februar 2012 Så bra da Marianne, føler selv her er ganske mye tanker og frustrasjon og forelskelse for tiden... i dag blir det å henge sammen med A, kino med tantebarn kl 18 og så middag med ei vennine i kveld.. Enda bedre å tenke på at det kun er 6 dager igjen til oslo..Får sommerfugler i magen når jeg tenker på B, det er så godt!!! Har bestilt fly nedover til påsken, da får vi 5 dager sammen, det skal bli fantastisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 18. februar 2012 #720 Del Skrevet 18. februar 2012 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå