Gå til innhold

The past cannot be changed, the future is still in your power

janne84

Anbefalte innlegg

Ble overrasket og lykkelig :rodmer: Om sånn ca 24timer jeg er i armene hans igjen, glede!!!

Nå er det pakking, skuring, shaving og alt som hører med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk takk søte dere :)

Sove litt urolig, er nok reisefeber :gjeiper: Pratet med B i vel to timer i går.. har pratet med han hver dag denne uken.. Det er som han sier "det er for godt til å være sant".. Derfor får vi bare nyte det så lenge det varer :fnise: Vi er ganske så like på mange områder, er litt skummelt når han sier en ting og jeg føler det på akkurat samme måte.. kan være alt fra jobb til trening og sosiale ting.. Nå er det jobb, så er det trett på flyplassen etterpå.. Er ikke noe glad i å fly, så møter opp litt tidligere enn nødvendig slik jeg får i meg et par glass rødvin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok helt fint å fly, men skjønner deg veldig godt. Er ikke noe glad i det selv og sitter som en stiv pinne i setet både ved take-off og landing.

Kos deg masse, masse, masse i helga :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk at ei helg kan gå så fort, tenk at man kan få en slik lykke følelse av å være med en person, tenk at man kan savna noen så fort, tenk at man kan falle så fort og så hardt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga har vært super den! Fredag hadde han (vi?) besøk av broren med dama, og en god kompis og dama hans.. Da lagde B biff, fløtegratinere pooteter, ovnsbakte tomtater og tre forskjellige sauser - han er jammen meg god å lage mat ;)

Venter spent på dommen deres ang meg :gjeiper:

Lørdag gikk vi hånd i hånd på aker brygge, innom forskjellige butikker, middag med vin og kino.. I dag har vi stort sett lagt i senga eller på sofaen og kosa og nytt siste timene vi hadde sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det absolutt mia :) Avstanden bekymrer meg litt, men han er absolutt verdt det så langt :)

Skal kanskje til Dublin i Mai, noen som har vært der???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt tidlig at noen av oss gjør det. Vi har jo såklart pratet om det, men han er ikke helt klar til å prate om det enda.. Vi er begge enige om å ta det rolig slik det kan bli et skikkelig grunnlag for et forhold..

B ringte akkurat..Han og familien skal til barcelona i påsken, fra fredag til mandag. Han ville gi meg barcelona-tur i bursdagsgave :sjokkert: Problemet er at flyet han og resten av familien skal ta er utsolgt, så dvs at jeg da må ta fly alene.. Derfor måtte han avsløre alt og spør meg.. men jeg vet ikke, hjelp!? hva hadde dere gjort!!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes herlig ut! Jeg ville blitt med jeg! :nigo: Ta fly alene er ikke skummelt :)

Jeg skjønner at det er litt tidlig med flytting osv ja. Lurte bare på om det er totalt uaktuelt for en av dere f.eks. Er jo ikke alle som vil flytte på seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totalt uaktuelt er det ikke.. Han holder på med et prosjekt som varer i 5,5 år til (blir vel alltid et par år ekstra..) Så det må da bli jeg som flytter på meg.. Tviler på at det skjer i 2012 egentlig..

Jada Barcelona ja.. Jeg har sagt til B hvordan jeg føler det rundt det, jeg syns det er altfor for mye å ta i mot.. Så får vi skjer hva som skjer når det nærmer seg..

Jeg blir fakisk mer og mer redd for å fly. Har flydd 3 gangar på 2 mnd (bruker vel å fly en gang i året) og jeg syns det bare bli jævligere for hver gang... Dårlig kombinasjon når jeg har funnet en på andre siden av landet.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Totalt uaktuelt er det ikke.. Han holder på med et prosjekt som varer i 5,5 år til (blir vel alltid et par år ekstra..) Så det må da bli jeg som flytter på meg.. Tviler på at det skjer i 2012 egentlig..

Jada Barcelona ja.. Jeg har sagt til B hvordan jeg føler det rundt det, jeg syns det er altfor for mye å ta i mot.. Så får vi skjer hva som skjer når det nærmer seg..

Jeg blir fakisk mer og mer redd for å fly. Har flydd 3 gangar på 2 mnd (bruker vel å fly en gang i året) og jeg syns det bare bli jævligere for hver gang... Dårlig kombinasjon når jeg har funnet en på andre siden av landet.. :sjenert:

Tenk på hvor mange fly som er i luften hver dag. Ikke bare i Norge, men i hele verden. Og tenk på hvor lite dødsulykker det er med fly!Sjansen for å overleve en flyulykke er faktisk 90%! Er jo mye skumlere å bevege seg nede på jorda :ler:

Som f.eks at man kan bli påkjørt av trikken, noe jeg ble vitne til her i Oslo på mandag. Eller....jeg så heldigvis ikke selve på kjørselen, men jeg kom dit rett etter at det smalt og så han som lå under trikken. Ikke koselig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men når et fly først kræsjer da er det gjort - da dør man.. Hva i alle dager hjelper det med liv-vest og blablabla som de viser som sikkerhet? Og det er mange flere biler på veiene enn fly i lufta :gjeiper: Kræsjer man med bil, eller blir påkjørt har man iallefall en mulighet til å overleve..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som har overlevd flyulykker som har kræsjet også, så at man helt sikkert dør er ingen selvfølge. Se på denne siden hvor mange fly det faktisk er i lufta samtidig. Spesielt hvis du scroller nedover kartet. Og dette er ikke alle, bare en brøkdel. Så liten sjanse for at nettopp det flyet du sitter på skal ramle ned.

Men jeg skjønner veldig godt hva du mener ;)

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fortsett å ro meg ned du frigg :) :)

Bruker alltid å sove med mobilen på lydløs, men ikke i natt du gitt.. Telefonen ringte såklart rundt halv fire, var alarmtlf fra røde kors, så da var jeg våken jeg da... duppet vel av ei liten stund, men var helt fjern når vekkerklokka ringte.. Jeg bruker ikke å reise på leiteaksjoner om det ikke går i orden på jobb, og i dag har jeg to møter, sa heller jeg kunne stille til kvelden om vedkommende ikke var funnet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...