Gå til innhold

The past cannot be changed, the future is still in your power

janne84

Anbefalte innlegg

Pøh....BMI. Før jul var jeg lett overvektig, mens nå som jeg har gått ned 1.5kg så er jeg normalvektig. :ler: Kan ikke si at jeg ser så mye annerledes ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BMI'en bryr jeg meg egentlig lite om, er cm rundt midjen jeg vil ha vekk.. Ble 40 min på eplisemaskin i dag, tror ikke det hjalp noe på gangsperren, føler den bare blir værre. Spent på hvordan det skal gå med 4*4 intervall i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMI'en bryr jeg meg egentlig lite om, er cm rundt midjen jeg vil ha vekk.. Ble 40 min på eplisemaskin i dag, tror ikke det hjalp noe på gangsperren, føler den bare blir værre. Spent på hvordan det skal gå med 4*4 intervall i morgen..

Det går nok bra med 4x4 i morgen. Det er nesten værre med elipsemaskina, for der blir man ikke ordentlig varm. Nå snakker jeg for meg selv da. Jeg var pinnestiv før trening i går, men da jeg kom meg på mølla ble musklene gode og varme og jeg klarte 4x4 og knebøy etterpå.

Og trening på en lørdag da! Det er å bøye seg i støvet for. Lørdag er hellig her i gården når det gjelder trening. Men det er nok for at jeg vil være med kjære. Hadde jeg vært alene hjemme hadde jeg nok kommet meg på trening ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må trene for å få tankene over på noe annet.. Veiet meg akkurat, det skulle jeg da aldri ha gjort. 3,5 kg + sida i dag tidlig, vet at det er mye vann og slikt? hehe...

Treng tips til treningsmusikk jeg, hjelp?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje det, vet jeg har drukket en del vann i dag, ca 3 liter, satser på det er det?.. nå drikker jeg rødvin og trøster meg me det..

Endret av janne84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9,5 time med søvn var godt :) Spekulerer om jeg skal trene eller ikke, våknet med sår hals.. Var ikke noe problem å spise frokost, halsen er mer hoven..Har et par timer å bestemme meg på, senteret åpner ikke før 12..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening ble det, den 5 denne uken. Er ganske så fornøgd med det :) Blir nok ikke noe vane, merker at 4 treninge pr uke er nok..Trente 4*4 intervaller på samme måte som deg Frigg, gikk litt bedre det :)Så ble det litt styrke etterpå..

Var sta å kjøpe ny trenings tskjorte etterpå. Takler ikke tettsittende topper, så jeg kjøper heller herre modeller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinka :klappe:

Jeg tror nok at 3-4 ganger med trening i uka egentlig er nok...i alle fall for meg. Var deilig å ha treningsfri i dag :jepp:

Håper halsen din blir bedre i løpet av helgen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontroll på sykehuset i dag med foten, gikk ikke slik som jeg hadde trodd.. Ble dessverre en negativ opplevelse.. Nå er det natta og håpe på en bedre dag i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Operasjonen har mest sannsynlig vært vekk kasta, 3 mnd me gips og krykker for ingenting, mnd'er med smerter for ingenting.. Det kan sees ut som det er hoved-sena som er problemet, den som gjør at ting henger på plass på vrista og oppover.. Nå blir det fysio og opptrening, mr for å se om de ser noe og såler i sko for å avlaste.. Ny kontroll igjen om 6 mnd.. Blir det ikke bedre blir det ny operasjon, det er visst en mye større operasjon enn den jeg var igjennom. Legen sa at det da er snakk om et år i opptrening.. :kjefte::sukk:

Jeg som hadde troa på at 2012 skulle bli et godt år! Det positive er at sena ikke er helt ødelagt, så har et lite håp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke at helsevesenet i Norge er som det er. Blir bare mer og mer skremt av det!

Håper virkelig at du slipper en ny operasjon :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det håper jeg og frigg :klemmer:

Vi er flinke begge to Marianne ;)

Godt spm Mia.. Det vet jeg faktisk ikke... :sjenert:

Skal gjøre en laaang historie kort.. Fikk pakke på døren i dag, fra B :hjerte: Han hadde sendt fra NY, med følgte et kort:

1: Fordi du maser slik (det var postkortet, jeg maste litt at jeg ville ha et postkort fra han når han var på tur.. )

2: Fordi den gamle va slitt - ny kortstokk

3: For å minne deg på meg hver morgen - Søt kjøleskapsmagnet

4: For å trøse deg på en dårlig dag - sjokolade

5: Fordi eg ikke kam måle meg med H (han som er sammen med vennina mi) i antall hjerter, så jeg gikk for størrelse - Stor hjerte-konfekt.

6: fordi jeg bare måtte - Gstring med teksten: I only sleep with the best

7: Så du slipper å være ensom - Bamse med hjerte som står "Wild about you)

8: Men mest fordi jeg er glad i deg :hjerte:

Alle pakkene var da pakket inn og nummerert. På postkortet sto teksten som forklarte hver pakke.. Jeg er rett og slett målløs!!!! For en kar ;)

Endret av janne84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...