Frigg Skrevet 22. november 2011 #501 Del Skrevet 22. november 2011 Helt riktig! Ta vare på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 23. november 2011 Forfatter #502 Del Skrevet 23. november 2011 Har sove i 12 timer i natt, er stort sett det jeg har gjort denne uken: sovet! er våken i et par timer, så sover jeg, våken og spiser,så sove... Tror det i tilegg til til influensa er kroppen sin måte å si stopp på. Har jo vært en h******* mnd, både privat med søstern og lille tantegull og på jobb. Jeg merker at når jeg blir sliten så tar jeg veldig fort til tårene og blir fort hissig. Skal jobbe resten av uken, men det er bare to dager, så det skal nok gå fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 23. november 2011 Forfatter #503 Del Skrevet 23. november 2011 Legen ringte i dag, ene testen var positiv, har fått en type lungebetennelse.. Så nå er det kur i 10 daga, skal gjøre alt for å bli bedre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 23. november 2011 #504 Del Skrevet 23. november 2011 Hvis du har lungebetennelse, så skal du ikke på jobb!! DU får ikke lov for meg Nå må du bli hjemme og bli ordentlig frisk vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. november 2011 #505 Del Skrevet 23. november 2011 Enig med Frigg! Bli hjemme og hold deg god og varm!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 24. november 2011 Forfatter #506 Del Skrevet 24. november 2011 Åååå herregud jeg er elendig! det er bivirkningene fra antibiotikaen som tar knekken på meg.. makan til kvalme har jeg aldri hatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 24. november 2011 #507 Del Skrevet 24. november 2011 ....regner med at du er hjemme? GOD BEDRING Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 24. november 2011 Forfatter #508 Del Skrevet 24. november 2011 Prøvde meg på jobb, men ga fort opp... Bare for å toppe hele så begynte jeg å spy, hadde glemt hvor jævlig det var å spy magesyre.. Viser seg at jeg ikke tåler antibiotikaen, så nå må jeg vente til i morgen, så skal jeg få.. Ringte FR for å få litt sympati, men som han sier "det går over..", ja det vet jo jeg og at det gjør.. Når man står midt i det og tårene spruter og magesyren kommer, da tenker man at dette her er et helvete.. Fikk besøk av ei vennine, hun hadde med seg middag, salt potetgull, eple, popcorn, blad, roser og buljong.. slike venner er gode å ha!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 24. november 2011 #509 Del Skrevet 24. november 2011 Nåååhh...så godt med slike venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. november 2011 #510 Del Skrevet 24. november 2011 Masse god bedring! Det verste som finnes er å spy. Godt du har sånne venner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 25. november 2011 Forfatter #511 Del Skrevet 25. november 2011 Formen har endelig vært noe lunde i dag, fikk meg ut av huset og var noen timer med et vennpar, når jeg kom hjem hadde jeg feber igjen Ellers har eg fått julegave med kompis A, jeg klarer jo ikke å vente til julaften, så jeg åpnet den jeg.. Det var da en rabbit og alt som man trengte var med Ble litt overrasket, men vi har jo køddet litt ang kondomeri og slikt.. Tanken var jo fin(?).. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 26. november 2011 #512 Del Skrevet 26. november 2011 Ellers har eg fått julegave med kompis A, jeg klarer jo ikke å vente til julaften, så jeg åpnet den jeg.. Det var da en rabbit og alt som man trengte var med Ble litt overrasket, men vi har jo køddet litt ang kondomeri og slikt.. Tanken var jo fin(?).. Kanskje du ikke klarte å vente med å åpne den fordi du visste hva som var i pakken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 26. november 2011 Forfatter #513 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg hadde mine mistanker ja, fann jo ut at pakken var fra kondomeriet.. hadde ikke klart å vente nei, gleder meg til å teste ut, aldri prøvd rabbit'en før Jeg spurte A om dette var et forsøk på å få meg vekk fra B , men han står for det han har sagt, men mener vi to seriøst så skal han godta han.. Liker å ha gutter som bff'er jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 27. november 2011 Forfatter #514 Del Skrevet 27. november 2011 Har lest litt gjennom dagboken, og må si jeg er litt flau.. Det meste handler om gutter og problemene med de.. En del handler om B, og det gjør det jo faen meg enda.. Må jo bare flire, er faktisk litt patetisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 27. november 2011 #515 Del Skrevet 27. november 2011 Ikke noe å være flau over det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 27. november 2011 Forfatter #516 Del Skrevet 27. november 2011 Life's too short to always play is safe. So forget the risks, and take the fall. If it's worth the risk, then it's worth it all.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 29. november 2011 Forfatter #517 Del Skrevet 29. november 2011 Har brettet opp armene og er så klar så jeg kan bli for jobb. Mangler 2,5 voksen på avdelinga mi i dag Vi er generellt lite folk på jobb akkurat no, mangler vel 6 voksne totalt, men alt går, må bare gjøre det beste ut av det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. november 2011 #518 Del Skrevet 29. november 2011 Slitsomt når det er for få folk på jobb altså! Det hjertet flyter over av, taler munnen vet du.. altså.. gutter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #519 Del Skrevet 4. desember 2011 Ja det er vel sant det Mia Jeg har knapt vært hjemme siden onsdag. FR overtok leiligheta 1 des, så jeg har vært å hjelpt han å flytte. Har pakka ut ting på kjøkkenet og soverommet.. Elsker å pakke ut og komme i orden på nye plasser I går var vi på shopping til leiligheten hans, var innom samtlige møbelbutikker... Fann ialelfall sofa, men er 4 ukers leveringstid på den. Tror leiligheta kommer til å bli meget bra tilslutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #520 Del Skrevet 7. desember 2011 Trenger litt råd.. B ringte i går, vi har jo sendt litt meldinger frem og tilbake siden sist vi møttes... Han syns det er for lenge til lille julaften og vi skal møtes, så han vil jeg skal komme til oslo nå på til helgen, hva sier dere?? skal jeg??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå