Gå til innhold

Dream lakris-is

Anbefalte innlegg

Skrevet

Iiiik! :kgbaby: Sjokolade på den grå og fine isen? Helligbrøde! :opplyser:

Ingen får strø noe som helst over min lakris :snurt: , bortsett fra mere lakris da... :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lakrisis blir enda bedre med salt lakris strø . (Salmiakk)

• Liker 1
Skrevet

jeg har kjøpt en bøtte - klarte ikke å gå forbi :sjenert:

Skrevet

Denne var rett og slett himmelsk. Og med litt lakrisstrø i tillegg ble det rene paradiset. Mmmm.

• Liker 2
Skrevet

Jeg sitter med boks foran meg atm! :biggrin: Bare smaker litt, altså.

• 3 uker senere...
Skrevet

Ser ut som at det verste rushet i denne tråden har lagt seg...omsider...men jeg har altså vært i butikken i dag, og halvparten forsvant som dugg for sola før jeg fikk satt den i fryseren min. Sett på makan?!? :Hehe:

Skrevet

Ser ut som at det verste rushet i denne tråden har lagt seg...omsider...men jeg har altså vært i butikken i dag, og halvparten forsvant som dugg for sola før jeg fikk satt den i fryseren min. Sett på makan?!? :Hehe:

Turte ikke kjøpe mer, mannen mobber meg fordi jeg kjøper så mye is... :sjenert:

:fnise:

Jeg sjekket desperat åpningstidene til Prix da jeg kjørte forbi i sted, dessverre stengte de 20 minutter tidligere. Jeg får prøve igjen på mandag...

Skrevet

Jeg kjøpte i går og hadde planer om lørdagskos, men junior raidet fryseren, og borte var den gitt....

Skrevet

Da har jeg endelig fått smakt denne. Spiser ellers kun lakrisis i Danmark, der er det like vanlig som hva-som-helst av smaker.

Dream lakrisis er bare helt NYDELIG! Fryktelig synd for nytt og bedre liv-regimet jeg holder på med...

Skrevet

Når man har eksamen er is lov, spesielt når det er litt varmt ute i tillegg, så i kveld blir det hamstring etter jobb, så har jeg til frokost, lunch, middag og motivasjon i morgen. Slenger med et par isabella lakris-is (den på pinne som er nammenam) så har jeg noen kjappe og enkle mellommåltider også :)

• Liker 2
Gjest BabyBlue
Skrevet (endret)

Dobbelpost*

Endret av BabyBlue
Gjest BabyBlue
Skrevet

Men... mørk sjokolade kombinert med lakris er da godt? : o Tror jeg vil prøve... ikke drep meg...

Skrevet

Jeg kjøpte den siste lakrisisboksen på butikken! :hoppe:

Håper de får inn mer nå da...

Men... mørk sjokolade kombinert med lakris er da godt? : o Tror jeg vil prøve... ikke drep meg...

Mørk sjokolade er IKKE godt! :opplyser: Og kombinasjonen? :daane:

:fnise:

Skrevet

De hadde akkurat fylt opp i min butikk. Seks nydelige rader med herligheten! En boks ble med meg hjem og hele innholdet endte opp i magen min gitt...

• Liker 1
Skrevet

..og en boks ble med meg hjem i dag, og litt over halve er i min mage nå. Jeg er mett! :rodmer: Denne boksen var om mulig enda litt bedre enn de jeg har smakt før, fordi det hele stivner ikke...p.g.a. eksepsjonelt mye lakriskliss i isen denne gangen. Ooo, salighet uten like! :sikle:

• Liker 1
Skrevet

Det er enda godt jeg ikke jobber i matvarebutikk mer, for da hadde jeg tatt med meg en boks hjem pr. dag... :fnise:

• Liker 1
Skrevet

...og jeg hadde kanskje tatt to bokser: "i tilfelle det kommer folk innom"...må jo ha litt å "servere" vettu! ;)

Jeg savner en Dream-variant med krokankliss i. :spise:

Skrevet

Sjokket er ikke så stort nå som før, over saltlakrisen. Men de burde kalt den saltpaddeis eller noe, sånn at den ikke tar plassen for en ordentlig søtlakrisis a la Kick. Gjerne med bringebærkliss i.

Det er dessuten veldig kort holdbarhet på den. Dagens rakk ikke engang å hilse på fryseren, før teskjeien hadde massakrert den.

Apropos massakre. Den der grønngråfargen gjør jo dette til den reneste armyisen. Rambois, liksom. Rambo Stallone er visst bare en meter og ti høy, eller noe i den dur. Men det går greit, for det er ikke stort beger heller, til å være så stort. Kanskje dette er isen som vil bli servert i forsvarets kantiner, og på sommerens HV-øvelser?

Gjest Fikira
Skrevet

Jeg finner ikke den fordømte isen!

JEG VIL HA!

Skrevet

Jeg finner ikke den fordømte isen!

JEG VIL HA!

Har du prøvd å lete i fryseren? :fnise:
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...