Gjest Trist Skrevet 15. februar 2011 #1 Del Skrevet 15. februar 2011 Har kjent en fyr i mange år. Vi kan skravle om alt, ler av de samme tingene, storkoser oss sammen de sjeldne gangene vi sees. Pga avstand kan vi ikke se hverandre ofte - det ville innebært i hovedsak at jeg må reise til ham og overnatte (noe jeg vet min samboer hadde sagt blank NEI til!) Kunne aldri blitt kjæreste/samboer med ham, men trives veldig godt i hans selskap. Kan ligge på armen hans, tulle, prate alvor, gi ham en god klem eller et kyss på kinnet - rett og slett bare fordi jeg er glad i ham. Orker ikke tanken på å miste ham, men - WHAT TO DO??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2011 #2 Del Skrevet 15. februar 2011 Enten må du vel bare godta at dere ikke får sett hverandre så ofte (jeg har samme problemstilling selv, med en jentevenn jeg har kjent lenge som har fått type), eller prøve å få overtalt typen til å forstå det du har skrevet her, at du bare kan se på ham som en venn uansett. Vanskelig når det kommer kjærester inn i bildet og en er "feil" kjønn som venn +singel. Blir nesten alltid litt rart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2011 #3 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg elsker min bror. Over alt på jorda. Alikevel er det unaturlig å ligge på armen hans og fjase eller drive på å kysse på ham. Så disse "vennskapene" folk postulerer har mer med at den ene parten lar seg "plage" av den andre, fordi innerst inne ønsker den parten noe mer.. Man driver ikke å koser på venner i tide og utide. Når folk bikker 40 slutter de dessuten å late som det er ok og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 15. februar 2011 #4 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg tror ikke jeg ville likt at kjæresten min hadde overnattingsbesøk av en veninne som var så fysisk med han, så jeg forstår kjæresten din veldig godt. Hva du skal gjøre? Jeg aner ikke. Men det kan virke som om du må velge mellom dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2011 #5 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg har en kammerat som mannen min ikke hadde hatt problem med at jeg overnatet hos. FOrskjellen er at jeg ikke er fysisk med kammeraten min, jeg ligger ikke på armen hans, koser ikk med ham eller kysser ham på kinnet. Jeg ligger ikke på armen til jentevenner av meg og kysser dem ikke på kinnet eller koser med dem bare fordi jeg er så glad i dem. Om jeg hadde hatt en mannlig venn jeg gjorde dette med var det tydleig noe mer enn vennskap mellom oss siden jeg behandlet ham annerledes enn de andre vennene mine. Jeg sier ikke at du er interessert i noe mer med denne gutten, men det er ikke naturlig at man ligger i armkroken til en venn... hadde du likt om han var på besøk med ei jente som overnatta og hun lå i armkroken hans og kysset ham på kinnet? Nei, tror ikke det nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #6 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg har en mannlig bestekompis som jeg tilbringer mye tid med, og jeg tviler på at min kjære hadde reagert om jeg hadde måttet overnatte på sofaen hans en gang eller to. Men jeg synes ikke det er naturlig å være så fysisk som du er med din kamerat når man er i et forhold. Jeg gir store bamseklemmer og erter litt, men noe mer er unaturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #7 Del Skrevet 15. februar 2011 Hvorfor utelukker du samboeren din i vennskapet? Ta han med, la han bli kjent med kompisen din og ta del i vennskapet deres. Da må selvfølgelig den (noe upassende) fysiske kontakten dere i mellom tones ned, men det er kanskje en del av problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå