AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #1 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg er klar over at dette er et luksusproblem- Men han jeg dater forstår alt jeg sier, mener, subtilt sier selv over sms og alt jeg forsøker å skjule. (mulig jeg er lett gjennomskuelig) Selv når jeg prøver hardt å leke litt tilbakeholden og laidback, så forstår han at det er nettop det jeg gjør. Vi er veldig tidlig i datingfasen.. bare 4 uker, og derfor føler jeg også for å beholde litt kontroll over situasjonen. Men fordi han alltid forstår alt jeg sier og gjør, og indirekte viser at han har skjønt det på måten han responderer, så mister jeg jo alle forsvarsmekansimer, og har dermed intet å beskytte meg med. Det er en sær situasjon. Fordi jeg er gammel nok til å ikke tro på eventyr og sjelevenner. Men hver gang jeg forsøker å holde veggene oppe , så bryter han de ned, og så smelter meg med en eller annen melding av søt eller sexy natur så jeg ikke klarer å motstå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 15. februar 2011 #2 Del Skrevet 15. februar 2011 Den der burde du skrive om, skjønte ikke meningen med halvparten. Hva er problemet ditt egentlig? Du vil ha kontroll?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #3 Del Skrevet 15. februar 2011 Mulig det var dårlig formulert- poenget mitt er at tidlig i en datingfase er det greit å beholde noe av "mystikken" og ikke bli gjennomskuet på alle forsøk på sjarmering og alt man gjør for å holde mystikken/spenningen i live. Dette gjennomskuer han hele tiden, for så å deretter følge opp med noe som smelter meg. M.a.o. jeg klarer ikke å holde vedkommende på trygg avstand da han alltid bryter alle barrierer. Dette er noe jeg er litt redd for, ettersom jeg ikke tror på ting som er "for godt til å være sant". Spørsmålet mitt er hvordan lærer jeg å slappe av såpass tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 15. februar 2011 #4 Del Skrevet 15. februar 2011 Bare slapp av og slutt å lek at du er noe du ikke er (laidback/uintressert) Herregud, hvis du er gammel nok til å ikke tro på sjelevenner, bør du også være gammel nok til å bare være deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #5 Del Skrevet 15. februar 2011 Bare slapp av og slutt å lek at du er noe du ikke er (laidback/uintressert) Herregud, hvis du er gammel nok til å ikke tro på sjelevenner, bør du også være gammel nok til å bare være deg selv Blaaargh, har du aldri møtt noen som har smeltet hjernen din og gjort deg hjerneskadet? Jeg liker ikke helt slikt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #6 Del Skrevet 15. februar 2011 Vel...du kan prøve å hoppe ut i det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå