Gå til innhold

Mannfolk som gråter

Gjest tamtaam

Anbefalte innlegg

Det er et privilegium for oss kvinner å kunne være svakere enn menn. Men vi trenger ikke bryte helt ammen. Vi har jo en plikt i å være verdige våre menns beskyttelse.

:hakeslepp:

Hvilket århundre lever du i?

Stakkar, stakkar mannen din... :roll:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hakeslepp:

Hvilket århundre lever du i?

Stakkar, stakkar mannen din... :roll:

Det blir i tilfelle et annet år enn 2011, siden hun tydeligvis er muslim. Og de har jo en annen tidsregning.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn gråter de også. Det har jeg ihvertfall sett på film.

Jeg så en voksen mann som fikk tårer i øya på TV. Han er en mann med sterk testosteronproduksjon, og har vært blant de raskeste i hele verden, og hadde bart når han var 15.

Slike menn er så tøffe og macho at de kan vise myke sider uten å tape ansikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke jenter skal mene at gutter ikke skal grine... Da må en selv ikke gjøre det heller. Eg har selv en kjæreste som kan vise tårer å det er fint synes eg. Vil ikke ha en følelses løs kjæreste!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som aldri klarer å gråte har det som regel ikke godt på innsiden.

Hvor i all verden har du dette fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gråter aldri, men får av og til noe rusk i øyet :)

Mhm, gråter aldri, er bare allergisk! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hogwash

Kanskje vestlandske mannfolk ikke kan gråte? :klo:

Joda, noe så enkelt som "the power of words" fra youtube kan få det til å renne over hos meg noen ganger.

Hvis noen mener det gjør meg til mindre mann må de for all del få lov til å synes det :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lære? Jeg tenner ikke på myke menn. Jeg vil ha en sterk mann. Både fysisk og psykisk.

Mener du at en mann er sterk psykisk dersom han ikkje viser følelsene sine? Enten det eller så vil du ha en mann som er kald og ikkje har følelser.

Endret av Bankai L
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da Titanic gikk ned, hvem gikk ned og møtte sin skaper med verdighet? De som ledet kvinner og barn i livbåtene og tok tappert farvel, eller de som gråt hysterisk som små barn og var redde for å dø? Det er trist å se hvor få ekte menn som er igjen i vår moderne tid.

Heldigvis er min mann en sterk mann som aldri lar seg vippe av pinnen eller lar følelsene ta overhånd. Jeg vet at han alltid vil beskytte meg og gi sitt liv om nødvendig. Det er mye bedre enn blomsterbuketter og annet søtt.

Det er faktisk en stor forskjell på å vise følelser og det å la seg vippe av pinnen av dem. Det går faktisk ann å lære seg å ha følelsene og samtidig ikkje bli vippet av pinnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir egentlig ganske forvirret over de forskjellige meningene damer har. Noen mener at en mann ikkje er "mann" dersom han ikkje kan vise følelsene sine. Feks det å vise at han elsker hun er akseptert. Det å vise at man er trist er tydeligvis ikkje like akseptert. Dersom en mann er trist, men holder det inne så er han "sterk" fordi han kontrolerer seg, men samtidig så er han ikkje mann fordi han tør ikkje å vise følelsene sine. Så virker det som om 1 iallefall mener at en mann ikkje skal ha så mye følelser for dette vipper han av pinnen. Det sier jo egentlig bare at mannen er svak fordi han ikkje klarer å takle følelsene sine. Løsningen er å bli emosjonelt kald, noe eg mener er helt på trynet. Nei, syntes det bare blir masse syn som mostrider hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er sexy med menn som gråter og tør vise følelser, så det er bare et pluss i boken min.

Kjæresten min er en hardhaus som jeg har sett gråte en eller to ganger på åtte år. Men det er ikke det at han ikke tør gråte, han føler bare ikke behov for det, og han viser følelser på andre måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogstrollet

Det er naturlig å gråte for både for menn og damer. Akkurat på lik linje at det er naturlig å være homofil.. De menneskene som mener noe annet burde sannelig få opp øyne sine og se at vi tross alt er i 2010. Kultur skaper verdier, holdninger og normer. Her er det viktig å ikke la kulturen få dominere... Det er både mulig og naturlig for et vilket som helt menneske å gråte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg frykter at menn kan risikere å miste litt status når de gråter.

Jeg er mann, og gråt mye da jeg hadde kjærlighetssorg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg frykter at menn kan risikere å miste litt status når de gråter.

Jeg er mann, og gråt mye da jeg hadde kjærlighetssorg.

Men da går jeg utifra at du gråt når du var alene.

Sippete mannfolk vil ikke jeg ha. Glad typen min ikke sipper for hver minste lille ting.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da går jeg utifra at du gråt når du var alene.

Sippete mannfolk vil ikke jeg ha. Glad typen min ikke sipper for hver minste lille ting.

Godt eksempel på bortskjemt, Norsk kvinne som bare vil ha de "sterkeste og tøffeste" mannfolka. Greit nok at du vil ha menn som aldri gråter, men ikke kom og klag når du en dag får knyttneven til mannen som aldri gråter godt plantet i ansiktet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt eksempel på bortskjemt, Norsk kvinne som bare vil ha de "sterkeste og tøffeste" mannfolka. Greit nok at du vil ha menn som aldri gråter, men ikke kom og klag når du en dag får knyttneven til mannen som aldri gråter godt plantet i ansiktet...

Altså, man trenger ikke være voldelig selv om man ikke gråter.

Tror nok de fleste menn ligger et sted mellom å være sippete og voldelige ja.

Verden er ikke svart/ hvit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mynona83

Blir egentlig ganske forvirret over de forskjellige meningene damer har. Noen mener at en mann ikkje er "mann" dersom han ikkje kan vise følelsene sine. Feks det å vise at han elsker hun er akseptert. Det å vise at man er trist er tydeligvis ikkje like akseptert. Dersom en mann er trist, men holder det inne så er han "sterk" fordi han kontrolerer seg, men samtidig så er han ikkje mann fordi han tør ikkje å vise følelsene sine. Så virker det som om 1 iallefall mener at en mann ikkje skal ha så mye følelser for dette vipper han av pinnen. Det sier jo egentlig bare at mannen er svak fordi han ikkje klarer å takle følelsene sine. Løsningen er å bli emosjonelt kald, noe eg mener er helt på trynet. Nei, syntes det bare blir masse syn som mostrider hverandre.

Det er i hvertfall tydelig at det er vidt forskjellige preferanser her.

Jeg er ikke vant til å menn gråter. Kan vel telle på 1 hånd hvor mange ganger jeg har sett en mann gråte. De fleste menn gråter ikke så mye/ofte foran andre (har jeg inntrykk av), så hvis en mann gråter foran meg, og søker trøst hos meg setter jeg stor pris på det. Det viser at han stoler på meg, og har tillitt til meg.

Jeg begynner veldig fort å gråte hvis en mann gråter, for da vet jeg at han har det helt jæ***.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er sexy med menn som gråter og tør vise følelser, så det er bare et pluss i boken min.

Kjæresten min er en hardhaus som jeg har sett gråte en eller to ganger på åtte år. Men det er ikke det at han ikke tør gråte, han føler bare ikke behov for det, og han viser følelser på andre måter.

Jeg får ikke til å tenke "sexy" når jeg ser en mann gråte pga noe trist. Men jeg synes absolutt ikke det er usexy, at han må ta seg sammen, "ta det som en mann" osv.

Jeg blir mer trist selv av å se andre gråte, spesielt menn. For det er sjeldent å se.. Når de først gråter har de det forjævlig, tenker jeg. Får lyst til å trøste.

Min kjære er også hardhaus. Han har ikke opplevd noe trist som har gått skikkelig inn på han mens jeg har kjent han, men ble så rørt at han hadde tårer i øynene en gang. Det var fint å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kone sier at det går ikke grenser på hvor mye menn kan gråte. At alle hennes tidligere kjærester har grått og grått. Hun sier at menn griner mer enn kvinner i forhold. :) Sååå jaa, jeg har nok grenet mine tårer, men så er jeg sammen med et fantastisk menneske da :))) noen tårer må man bare felle da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...