AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 jeg har vært ganske fin form i det siste, men i dag ble jeg akutt kvalm. Fikk magesmerter og kastet opp. ringte føden og de sa det ikke var noe å bekymre seg for så lenge jeg kjenner liv (og det gjør jeg). klarer alikevel ikke roe meg.. noen andre som har hatt liknende?
^^Belle^^ Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 En venninne av meg ble akutt kvalm rundt uke 25 (og det fortsatte til ungen var ute). Hun trodde hun slapp unna den ekstreme kvalmen hun hadde i hele det forrige svangerskapet, men den gang ei. Stakkars. Så altså, vet ikke om det er vanlig, men det skjer. Håper det bare er noe forbigående for deg.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #3 Skrevet 14. februar 2011 Det kan jo være så enkelt som omgangssyke. Har du noe ødemer (hevelser) i bena, hender, ansikt etc? Er det lenge siden siste kontroll?
shi Skrevet 14. februar 2011 #4 Skrevet 14. februar 2011 (endret) Jeg ble innlagt med det som viste seg å være blindtarmbetennelse da jeg var 19 uker på vei. Symptomer var kvalme oppkast og magesmerter. Så i mitt tilfelle lønte det seg å ta en telefon til legen De tok også symptomene veldig seriøst ift svangerskapet - men fant ikke noe galt på UL, så da ble jeg henvist videre til akutten på sykehuset siden det var opplagt noe galt. Først isolert med tanke på mulig omgangssyke. Fikk væske og kvalmestillende. Endret 14. februar 2011 av shi
Gjest Annaires Skrevet 14. februar 2011 #5 Skrevet 14. februar 2011 Omgangssyke? Alt trenger jo ikke være relatert til svangerskapet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå