Gå til innhold

Er bifil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en jente på 24 år, er i fast forhold med en mann og har barn.

Har visst lenge jeg er bifil, men i det siste så er tiltrekningen for jenter blitt større.

Han vet selvfølgelig dette. Føler jeg tenker som en mann :sjenert: hehe

Så, noen av dere her inne som har tiltrekning for samme kjønn og er i forhold?

Aksepterer partneren din det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ts her, joda det er positivt å være bi :fnise:

Vil bare høre andre meninger,om hvordan de har det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir i og for seg tiltrukket av jenter, selv om jeg aldri har definert meg som bi. Kunne ikke tenke meg et forhold med en jente, så da går jeg ut fra at jeg er ganske streit.

Jeg tror at uansett legning vil man av og til bli tiltrukket av andre mennesker selv om man er i et forhold, så for meg spiller det liten rolle om dette er en jente eller en gutt. Jeg ser ikke helt hvilken forskjell det utgjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babayaga

Ja,og vi har et åpent forhold pga det. Det tok ham mange års overbevisning,da,for at jeg forsto at han mente det var greit. Kunne aldri hatt trekant,det ekke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er bi, og mannen vet det. Min seksuelle dragning til kvinner er konstant, men min mann er verdt mer enn 1000 deilige kvinnekropper, nettopp fordi han er han og han er digg!! Det er vel også derfor jeg blir hos ham :rodmer:

Han aksepterer, og/men ser på det som utroskap om jeg skulle vært utro med ei dame. Og det synes jeg er helt rett. Har ikke prøvd 3-kant, og jeg er nok mer keen på det enn han.. Men jeg ønsker ikke å overkjøre han på det. Jeg klarer meg fint med han alene :lur: Så får jeg heller ha mine fantasier for meg selv, og det er heeelt ålreit! :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bi, og mannen vet det. Min seksuelle dragning til kvinner er konstant, men min mann er verdt mer enn 1000 deilige kvinnekropper, nettopp fordi han er han og han er digg!! Det er vel også derfor jeg blir hos ham :rodmer:

Han aksepterer, og/men ser på det som utroskap om jeg skulle vært utro med ei dame. Og det synes jeg er helt rett. Har ikke prøvd 3-kant, og jeg er nok mer keen på det enn han.. Men jeg ønsker ikke å overkjøre han på det. Jeg klarer meg fint med han alene :lur: Så får jeg heller ha mine fantasier for meg selv, og det er heeelt ålreit! :jepp:

ts her

Jeg vet akkurat hva du mener :) det er sånn jeg har det også.

Elsker min mann over alt på jord, har ikke noe interesse for andre menn enn han, men når det kommer til jenter, så tenker jeg savner nærheten til dem, om du forstår .

Fantasier er lov, hehe, er ikke alltid ting blir som man forventer hvis det skulle skjedd, har gjort det flere ganger i tidligere forhold. Så er nok mest fantasien som er i bruk.

Men han har ikke noe problem med at jeg er bifil, som han sier at det ikke er noe problem hvis jeg ville koset med en annen jente :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bifil og mannen vet om det. Han tar det helt fint, men det var litt usikkerhet i starten siden jeg og venninnegjengen min har for vane å kysse på hverandre (mest i fylla..) og han trodde det var noe mer enn venninnekyssing. Da det ble oppklart var det ikke noe problem!

For øvrig hadde jeg sluttet med venninnekyssingen om han ikke likte det, og det hører med at han også kysser på sine venninner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Så, noen av dere her inne som har tiltrekning for samme kjønn og er i forhold?

Aksepterer partneren din det?

Ja, kjæresten min er bifil jente, og jeg aksepterer det fult ut. For min del kan hun ha en jente på si om hun vil, fordi jeg ikke føler det truer mitt og hennes forhold. Faktisk så ville det gledet meg og hun fikk seg en jente i tillegg, fordi jeg vet det ville gjort henne enda mer lykkelig og hennes lykke gir meg lykke :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommertid

Jeg er bi. Når jeg er i et forhold så holder jeg meg til den personen jeg er sammen med, samme om det er dame eller mann. Jeg ser på det som utroskap om jeg skal ha en dame på si når jeg er sammen med en mann og motsatt. Selv om partneren min hadde sakt at det var ok så hadde jeg fortsatt ikke gjort det for det hadde blitt helt feil for meg.

Men det er meg, om din mann synes det er ok så er det bare å kose seg :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Ja, kjæresten min er bifil jente, og jeg aksepterer det fult ut. For min del kan hun ha en jente på si om hun vil, fordi jeg ikke føler det truer mitt og hennes forhold. Faktisk så ville det gledet meg og hun fikk seg en jente i tillegg, fordi jeg vet det ville gjort henne enda mer lykkelig og hennes lykke gir meg lykke :sjenert:

Samme her. Bortsett fra at jeg er dama da.

Kjæresten min støtter det fullt ut om jeg vil ha sex med en kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Hadde jeg ment at monogami var den eneste riktige samlivsformen, hadde jeg ikke akseptert at min partner holdt på med andre uansett kjønn.

Siden jeg ikke gjør det og mener at sex med andre kan berike et forhold ønsker jeg ikke å gi føringer og restriksjoner ovenfor min partner om hun ønsker å ha sex med en kvinne, en mann eller et par for den saks skyld så lenge hun er åpen, ærlig og beskytter seg over evne :)

Hadde jeg ikke stolt på henne hadde jeg heller ikke godtatt lek med andre, uavhengig av kjønn.

Endret av MikeWaters
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kan det hende jeg har gått glipp av noe stort her - men:

Det er da vesentlig forskjell på å være bifil og på å være i et åpent forhold/monogam?

At jeg er heterofil er ikke ensbetydende om jeg er monogam - akkurat som det ikke er en sammenheng mellom bifil legning og å være i åpent forhold?

Dersom jeg/han var bifil ville ingen av oss hatt problemer med det - men grunnet vårt monogame forhold ville vi begge hatt vesentlige problemer med at den andre hadde sex med andre, uansett kjønn.

For meg er sex utenfor forholdet og seksuell legning to totalt forskjellige debatter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kodeoffer

Nå kan det hende jeg har gått glipp av noe stort her - men:

Det er da vesentlig forskjell på å være bifil og på å være i et åpent forhold/monogam?

At jeg er heterofil er ikke ensbetydende om jeg er monogam - akkurat som det ikke er en sammenheng mellom bifil legning og å være i åpent forhold?

Dersom jeg/han var bifil ville ingen av oss hatt problemer med det - men grunnet vårt monogame forhold ville vi begge hatt vesentlige problemer med at den andre hadde sex med andre, uansett kjønn.

For meg er sex utenfor forholdet og seksuell legning to totalt forskjellige debatter?

:klappe:

Helt enig!

MÅ ha sex med begge kjønn når man er i et forhold pga akkurat den legningen?

Betyr det at heterofile damer, som er sammen med en mann med diger tiss også MÅ ha liten tiss dersom dette også er en preferanse? Er kjæresten tynn så MÅ man også ha en tykk mann som elsker, siden man liker begge deler? Satt på spissen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...