I Grosny Skrevet 13. februar 2011 #21 Del Skrevet 13. februar 2011 Etter seks uker? Det er jo litt dumt å måtte stresse gifteplaner pga seksuell tidsnød. Men jeg vet at hvis min kjære hadde trengt det, så hadde jeg levert. Fort. Går det så går det. Allerede ved første møte ,eller iallfall før vi hadde pult, så tenkte jeg vel evig kjærlighet i gode og onde dager, så jeg var mentalt innstilt på varig forhold med en gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilma Skrevet 13. februar 2011 #22 Del Skrevet 13. februar 2011 Å hjelpe meg, jeg hadde ikke klart å unngå å bli tent av heftige kyss! Så mitt svar blir nei.. NEI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 13. februar 2011 #23 Del Skrevet 13. februar 2011 Det er jo litt dumt å måtte stresse gifteplaner pga seksuell tidsnød. Men jeg vet at hvis min kjære hadde trengt det, så hadde jeg levert. Fort. Går det så går det. Allerede ved første møte ,eller iallfall før vi hadde pult, så tenkte jeg vel evig kjærlighet i gode og onde dager, så jeg var mentalt innstilt på varig forhold med en gang. Det var jeg med kjæresten min også ...men jeg dro ham med meg på soverommet i stedet for Tinghuset Og det funka også, heldigvis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
seleneluna Skrevet 13. februar 2011 #24 Del Skrevet 13. februar 2011 Nei. Da hadde vi helt klart ikke delt samme livssyn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 13. februar 2011 #25 Del Skrevet 13. februar 2011 Nei, aldri i livet! Sex er for meg en viktig del av ett forhold. Så å vente til man blir gift er uaktuelt. Enten må man jo da gifte seg i løpet av en uke eller to, som er rimelig tullete, ellers må man gå uten sex i måneds-/årevis inntil man finner ut om vedkommende er den riktige til å gifte seg med. Nei takk! Jeg synes ditt resonnement er godt, og synes det er litt brått å måtte gifte seg fryktelig fort. Da må jo i så fall giftinga gjøres unna litt lettvint, uten stort selskap. Siden bryllup for mange også er en stor markering med slekt og venner, så blir jo hastverksbryllup enda mer feil. Men jeg vet at jeg kunne giftet meg med min kjære veldig fort, dersom det krevdes. Vi har ennå ikke snakket om ekteskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 13. februar 2011 #26 Del Skrevet 13. februar 2011 Ikke en tjangs i havet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 13. februar 2011 #27 Del Skrevet 13. februar 2011 Det var jeg med kjæresten min også ...men jeg dro ham med meg på soverommet i stedet for Tinghuset Og det funka også, heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Canis lupus Skrevet 13. februar 2011 #28 Del Skrevet 13. februar 2011 Overhode ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitcat Skrevet 13. februar 2011 #29 Del Skrevet 13. februar 2011 Overhodet ikke! Jeg hadde heller ikke orket å date eller være kjærester i flere måneder uten å ha sex. Nå kan jeg godt ha sex med noen uten å være i et forpliktende forhold, men jeg gifter meg ikke med hvem som helst, og jeg mener også at man kan være i et forpliktende forhold uten absolutt å måtte gifte seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 13. februar 2011 #30 Del Skrevet 13. februar 2011 Men hva om det ikke klaffer? Da sitter man jo litt med skjegget i postkassa, litt seint å finne ut sånt etter at man har gifta seg, synes jeg. Hihi slik som i Sex and the City da Charlotte gifter seg og så har de ikke sex da heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 13. februar 2011 #31 Del Skrevet 13. februar 2011 Ja, hvis vi elsket hverandre høyt og jeg visste det var veldig viktig for den personen. Mvh Yvonne 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larandrea Skrevet 13. februar 2011 #32 Del Skrevet 13. februar 2011 Overhodet ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 13. februar 2011 #33 Del Skrevet 13. februar 2011 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmaa Skrevet 13. februar 2011 #34 Del Skrevet 13. februar 2011 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leirbål Skrevet 13. februar 2011 #35 Del Skrevet 13. februar 2011 Ja. Vi ventet, og angrer ikke. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 13. februar 2011 #36 Del Skrevet 13. februar 2011 nope. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berentsens Skrevet 13. februar 2011 #37 Del Skrevet 13. februar 2011 Ja, det kunne jeg ha gjort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2011 #38 Del Skrevet 13. februar 2011 Oi, finnes det slike mennesker i Norge fortsatt da? Hadde jeg truffet en slik mann hadde jeg syntes det var flott. Og hvis vi visste at det var vi som skulle være sammen, så hadde jeg villet vente, ja. Kjærlighet er mer enn sex. Selv om jeg liker sex, så er det bedre med kjærlighet, enn sex uten noen forpliktelser. Uansett, dere som er redde dere ikke passer sammen. Man kan merke om man tenner på hverandre, også før man har hatt sex. Så jeg ville ikke vært så bekymret for det. Jeg selv giftet meg med en mann som jeg hadde fantastisk bra sex med, men vi passet ikke sammen på andre områder. Han viste meg ikke respekt og var slett ikke snill, så det ble skilsmisse etter få år. Er det noe bedre? Samtidig kjenner jeg andre par som ventet, men som brukte tiden godt til å bli kjent med hverandre på det personlige planet, og de er lykkelig gift i dag, etter mange år. Så ja, det går an. Men ingen selvfølge at det passer for alle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Buljo Skrevet 13. februar 2011 #39 Del Skrevet 13. februar 2011 Hadde det vert "The one", så hadde jeg faktisk ikke brydd meg om det ikke ble bra etterpå heller. Det finnes vel leketøy for en grunn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 13. februar 2011 #40 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Oi, finnes det slike mennesker i Norge fortsatt da? Hadde jeg truffet en slik mann hadde jeg syntes det var flott. Og hvis vi visste at det var vi som skulle være sammen, så hadde jeg villet vente, ja. Kjærlighet er mer enn sex. Selv om jeg liker sex, så er det bedre med kjærlighet, enn sex uten noen forpliktelser. Uansett, dere som er redde dere ikke passer sammen. Man kan merke om man tenner på hverandre, også før man har hatt sex. Så jeg ville ikke vært så bekymret for det. Jeg selv giftet meg med en mann som jeg hadde fantastisk bra sex med, men vi passet ikke sammen på andre områder. Han viste meg ikke respekt og var slett ikke snill, så det ble skilsmisse etter få år. Er det noe bedre? Samtidig kjenner jeg andre par som ventet, men som brukte tiden godt til å bli kjent med hverandre på det personlige planet, og de er lykkelig gift i dag, etter mange år. Så ja, det går an. Men ingen selvfølge at det passer for alle. Jeg er enig i at sex er best med kjærlighet og med forpliktelser. Å tenne på hverandre er én ting, men å fungere sammen seksuelt er noe annet. Man innleder vel ikke et forhold til noen man ikke tiltrekkes av i utgangspunktet? For meg er sex så viktig at jeg ikke vil ha et forhold uten det. Sexen betyr mye i det forholdet jeg er i nå, men det er selvfølgelig andre ting som betyr like mye. Jeg vil ikke gifte meg med noen jeg ikke vet at jeg passer sammen med og kan tilpasse meg på alle områder, derfor vil jeg så klart teste ut hvordan vi fungerer sammen på alle de områdene før jeg gifter meg. Dessuten har man jo behov før man blir gift også. Klarer ikke å se at jeg kunne ha holdt ut den tiden vi var sammen før vi var gift - særlig når jeg ikke visste hva jeg kunne forvente en gang. Endret 13. februar 2011 av Airi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå