Spiralis Skrevet 15. november 2011 Forfatter #341 Del Skrevet 15. november 2011 God morgen til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. november 2011 #342 Del Skrevet 15. november 2011 God morgen. Håper du får en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 15. november 2011 Forfatter #343 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Morgen sauen Utenfor her er plenen og parken er hvitrimet. Skal ut og henge opp meiseboller i treet utenfor stuevinduet før jeg drar på jobb. Skal innom en designbutikk i sentrum og se på lenestol på vei til jobb. Tatt meg fri på formiddagen i dag. Spiralis har en plan. Jeg skal ha fri hver fredag fram til jul og ta meg en halv fridag ellers i uka også. Jeg har ganske enkelt lyst til å late meg mer. Kort dag i dag, kurs inni by`n i morgen og fri på fredag. Torsdag blir derimot et krafttak. 6 timers sammenhengende videomøte om framtidig organisering. Endret 15. november 2011 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 16. november 2011 Forfatter #344 Del Skrevet 16. november 2011 Sliten etter lang dag på kurs. Ikke var det all verdens til kurs heller. Sliter å se hva jeg har med hjem som jeg kan videreformidle til folka på en matnyttig måte. Hadde vært bedre å sende noen av folka mine dit. De hadde sikkert satt mer pris på det. Vel vel. Nok jobb for i dag. Gidder ikke lage middag i dag. Får mumse noen rester fra kjøleskapet. Vet ikke om jeg gidder å trene heller. Får se om lysten kommer sigende senere. Tror jeg sløver TV i kveld. ....Lyst på godis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 16. november 2011 #345 Del Skrevet 16. november 2011 Fri hver fredag og kort dag en dag til i uka høres herlig ut! Kos deg i kveld, du. Trenger ikke være flink og effektiv hver dag vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. november 2011 #346 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg skjønner at jeg hadde mer glede av kurset jeg var på i dag da... Kjedelig når man føler man har kastet bort tid på noe som ikke er nyttig. Håper du koser deg foran tv'n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 17. november 2011 Forfatter #347 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Kake!... Pling ... KOKO! Herregud så kjørt jeg var da jeg gikk fra jobb i dag. Fortsatt skikkelig sliten. Sent ble det også. 6 timer videokonferanse med et arbeidsmøte som utviklet seg til tunge diskusjoner og tautrekking. Mange sterke personligheter og problemstillinger hvor vi faktisk ikke vet hvor veien går. Som om ikke det er nok så gikk jeg rett til et nytt møte etterpå. Må jo ha møtet i dag siden halve ledergruppa var på kurs i går... Steike så dumt å ikke la noen av arbeidshestene få reisen på kurs. De hadde fått masse ut av det og hadde opplevd det som en påskjønnelse og et avbrekk. Operasjon arbeidshest er definitivt høyt på prioriteringslista! Yezzz ..! Da er det helg!! Fy F*n så godt! Litt vin i kveld og svipptur til Oslobygda i morgen med en kompis. Lenge siden han har hatt bleiefri, så jeg vet at han har behov for en utblåsing. Tror jeg får begrense drikkinga, så jeg får slept det dritfulle slaktet hans hjem til neste bleieskift. Kjekk kar, god kompis! Endret 17. november 2011 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 18. november 2011 #348 Del Skrevet 18. november 2011 Heldiggris som har tatt helg! Ha en flott fredag i Tigerstaden med kompis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 19. november 2011 Forfatter #349 Del Skrevet 19. november 2011 Litt morratrøtt og litt tung i hodet. Tok tidlig tog til Oslo og sent hjem. Var ganske utslitt ga jeg kom hjem, men kjekkt var det. Hvitrimet utenfor vinduet. Skal kjøre bil i dag, men akurat nå frister ikke en kald bil. Må finne fram kupevarmeren. Den har jeg ikke brukt siden jeg flytta så fåglarna vet hvor den er. Lenge siden jeg har spist kinamat så jeg tror jeg enten skal lunche på en kinamat eller lage det til middag. Har vært ute og hengt opp flere meiseboller til småpippippene. Skal kjøpe ny grensaks og beskjære et tre i dag. Stikker innom en kompis og tar en kaffekopp etter at jeg har tatt lørdagshandelen. Ellers blir det nok en rolig dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 19. november 2011 #350 Del Skrevet 19. november 2011 Litt mer våknejuice Ha en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. november 2011 #351 Del Skrevet 20. november 2011 God morgen! Håper du får en fin søndag Spiralis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 20. november 2011 #352 Del Skrevet 20. november 2011 Mårnings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 20. november 2011 Forfatter #353 Del Skrevet 20. november 2011 God morgen. Sovet litt lenge i dag. Kjempegodt. Nå har jeg fiksa et bedre opplegg for meisebollene. Trengte noe litt kraftigere for at ikke skjærene skulle rive ned bollene og stjele maten til småpippippene. I går ble jeg sittende borte hos et vennepar og se på hodejegerne. Rolig vennekveld med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. november 2011 #354 Del Skrevet 21. november 2011 God mandagsmorgen Spiralis. Håper du får en fin uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 21. november 2011 Forfatter #355 Del Skrevet 21. november 2011 God mandagskveld sauen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 21. november 2011 Forfatter #356 Del Skrevet 21. november 2011 Slet med å sovne i går og har betalt for det i dag. Skulle egentlig spille fotball med noen gamle kolegaer i kveld, men orka ikke. Blir tidlig senga i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 22. november 2011 Forfatter #357 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg er bare ikke bygd for vinter og mørke. Jeg mister tiltakslyst, er trøtt og syntes hverdagen blir grå. Hverdagene vandrer bare forbi nå i november. Var ute og gikk en lang tur i dag etter jobb, har fått unna litt rydding og vasking i heimen. Stort mer skjer vel ikke i kveld, bortsett fra at jeg skal trene litt. Gleder meg til våren. Drømmer om sol, grønt gress og sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 24. november 2011 Forfatter #358 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg har fri! Jeg har helg! Jeg har en nyåpnet pils! Noen skal på jobb i morgen. Det skal ikke jeg! ......ÅÅÅ nå er det fin solnedgang ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 25. november 2011 Forfatter #359 Del Skrevet 25. november 2011 Har brukt dagen til harrytur. Vært i Sverige og bunkra varer til jul. Nå er fryser og kjøleskap fylt til bristepunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 25. november 2011 Forfatter #360 Del Skrevet 25. november 2011 Sofasliter i koseklær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå