Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

Gjør egentlig ikke noe med de. Det er å utvikle ideen jeg setter pris på. Har jeg en modell som ikke er helt bra, men hvor jeg har tro på ideen så har jeg den stående innen synsvidde slik at jeg kan resonere over hvilke andre løsninger som ville få den til å funke. Har jeg funnet en god løsning så blir de bare stuet bort.

Det blir som trefigurene til Emil i snikkerboden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble sent hjem fra jobb i dag også. Det blir en spennende uke framover. Det er mulig vi får sjansen til å få tak i noen kjempespennende arbeidsoppgaver. Spørsmålet er om medarbeiderne er motiverte og om vi har nok resurser og krefter i ledergruppa til å gjennomføre. Vi holder på å lage informasjon til de ansatte. Så får de tenke gjennom det til over helga på om de er motiverte til å gå for dette.

Har vært og handlet litt ekstra til fadern kommer i morgen. Usikker på hvor lenge han har tenkt å være på besøk, men det blir over helgen i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye spennende arbeidsoppgaver høres bra ut. :hoppe:

Jo.. Dersom vi har krefter til det så. Jeg skal liksom roe ned, men dersom folka er motivert så vil jeg ikke skuffe de heller :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig med pappabesøk da :)

Får håpe han oppfører seg bra. :) Skal prøve å få dytta i han litt øl nå som han kommer utenfor moderns rekkevidde. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo.. Dersom vi har krefter til det så. Jeg skal liksom roe ned, men dersom folka er motivert så vil jeg ikke skuffe de heller :sukk:

Det er ikke enkelt når motivasjonen er der, men ressursene mangler nei. Da har man en utfordring. Håper du klarer å styre det i land på best mulig måte. :)

God morgen. :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er Papps foret, fått sitt juleøl og slumrer fornøyd på sofaen. :)

Har slipt og lakkert trappa til andre etg. så den er ganske så glatt. I tillegg er den litt bratt og pappa er gammel. Litt redd for att han skal skli så jeg var innom en spesialbutikk i dag og kjøpte sokker med såle som ikke sklir. Må passe på snille pappan min. :rodmer:

Løp i trappa i går så det blir ikke i dag, men skulle gjerne beveget meg litt i løpet av kvelden. Skal prøve å få meg en runde på romaskinen innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har fredagen senket seg. :rodmer:

I stekeovnen står en ildfast form med terninger av rotgrønnsaker, brokkoli og purreløk i bunn, med en surret lårstek av kylling på toppen. Kjelen med mandelpoteter står klar til å settes på om en stund. Jeg har spretta en juleøl som ventepils. Fadern løser suduko. Alt vel i casa del Spiralis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp::Gjesp: Jeg kan vel på et slags nivå defineres som våken.... :Gjesp:

Håper bare fadern ikke begynner å lage masse styr på morrakvisten. Spiralisen vil ikke ha styr når han er morratrøtt. Da vil han sitte stille og kurre over en varm kaffekopp. Våkne sakte. Kose kaffekopp lenge. :Gjesp:

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fulgte pappa i 85-års jubileum til en onkel langt oppi en dal i går. Hadde egentlig forventet å kjede ræva av meg, men det var mange søskenbarn tilstede og ble skikkelig trivelig.

Skal rake løv og rydde i hagen i dag. Sola har tittet fram for første gang på uker så det blir en fin utedag. Fadern er allerede i gang med å klippe ned noe buskas bak huset. Jeg får følge etter så snart kaffekoppen er tømt. Jeg skal også få satt på ny tettingslist på terassedøren i dag.

I kveld skal jeg trene på romaskinen og løpe masse trapp. Ble mest stillesitting og bilkjøring i går så jeg har opparbeidet et skikkelig treningsbehov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så koselig at selskapet ble trivelig. Det er vel ofte slik at det man har minst forventninger til blir det mest vellykkede...

Kos deg med hagearbeid og trening i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyter antakelig høstens flotteste solnedgang. Hele himmelen i sør-vest bader i intenst gyllent lys. Inne er det klavermusikk og et sprakende bål i ovnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at selskapet ble trivelig. Det er vel ofte slik at det man har minst forventninger til blir det mest vellykkede...

Kos deg med hagearbeid og trening i dag. :)

Fikk ordna i hagen, men treninga gikk i dass. Ikke så farlig. Jeg er propell mer enn ofte nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...