Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

Noen venner holder på å pusse opp badet så de har vært innom og lånt vaskemaskinen. Ellers har det ikke skjedd noe som helst. Helt greit. Jeg har vært søvnig helt siden middag. Nå skal jeg ta en lang runde på romaskinen og ta øvelsen for akillesen. 

Reiser til Vestlandet i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom hjem omtrent da det ble mørkt. Har nesten hatt sommer på Vestlandet i helga. Nå er jeg litt trøtt, men jeg får prøve om jeg ikke får til litt fysisk fostring før det blir leggetid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg egentlig sliten. Det var kjøring til og fra Vestlandet i helga. I går var det kjøretur til Oslo på konsert og hjemtur i natt. Dagen startet med et over tre timer langt møte og var en sprint etter det. Kunne egentlig tenke meg en kveld i sofan, men skal på et møte. I morgen skal jeg definitivt ha litt sløving. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått noen timer etter langreise. Har begravet en tante. Hun hadde levd lenge og godt. Det er selvfølgelig synd att hun er borte, men hun får høye stilkarakterer for innhold og utførsel på livetGod tante. 

Endret av Spiralis
etellerantsfans teknisk piss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er litt støl av å sitte i bil fryktelig mange timer den siste uka. Skal få meg en solid runde på romaskinen i kveld. Ellers går dagen til å kjøre vaskemaskiner og å følge med på steken i ovnen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt kvelden på et seminar. Selv om det i og for seg var greie foredragsholdere, er jeg litt i tvil om det var verd tidsbruken. Men men .. 

Tror ikke jeg gidder noe særlig mer i kveld. Skal gjøre styrkeøvelsen for akillesen og så er jeg fornøyd etter det. Virker som øvelsen begynner å hjelpe. Det har tatt sin tid og jeg verker etter å få trent hardere, men det er bare å vise tilbakeholdenhet når jeg skal øke treningsmengden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å følge med på Det siste kongeriket. Syntes den står seg rimelig godt. 

Vaskemaskin og romaskin. Slik er onsdagen i november. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager å bryte inn i dagboken din, men tør jeg spørre hvor navnet kommer fra? Tegneserien Spiralis/Sprint? Ellers kan jeg vel gratulere med hårklipp og nybarbert fjes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager å bryte inn i dagboken din, men tør jeg spørre hvor navnet kommer fra? Tegneserien Spiralis/Sprint? Ellers kan jeg vel gratulere med hårklipp og nybarbert fjes.

En gang for evigheter siden hadde jeg tegneseriefiguren Spiralis som avatar. Derfor brukernavnet. Så byttet jeg avatar til Skarpegg/Cutter fra tegneserien Alvefolket/Elfquest. Navn og bilde stemmer derfor ikke med hverandre, men jeg er ikke så nøye på det. Kjekke figurer begge to. 

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har plukket ut et par utvalgte butikkjuleøl for i kveld. Skal på juleølsmaking hos en kompiss i morgen, så dette er bare for å trene. November er som kjent butikkjuleølmåneden, mens desember er poljuleølmåneden. Kom sent i gang i år, men med tre sorter i kveld og potensiell flatfyll i morgen så er det godt håp om å få prøvd alle butikkjuleølmerkene før desember ringer inn. Så lenge man lever i visshet om å ha gjort så godt man kan, er det ingen ting å skamme seg over. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juleøl ja... Er på tide å lete etter de alkoholfrie variantene... Gleder meg til å smake juleøl igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juleøl ja... Er på tide å lete etter de alkoholfrie variantene... Gleder meg til å smake juleøl igjen...

God morgen :)

Det har jo kommet flere alkoholfrie varianter med årene så du her fått litt å velge i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

Det har jo kommet flere alkoholfrie varianter med årene så du her fått litt å velge i. 

Ja, heldigvis begynner utvalget av alkoholfritt øl å bli ganske bra. :)  I kveld blir det Munkholm juleøl. :ol: 

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært og sett Bond-filmen. Anderledes, men alt i alt likte jeg den. Noen klare minuser var det, men flest plusser. 

Har på ny pappesker med flatpakka hyller som skal monteres. Det blir ikke i dag. får se utover i uka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har montert hyller og levert bilen på verksted. Da burde jeg ha nok hylleplass for flere år framover. 

Vinterens første snøfall kom her som mange andre steder. Er ikke særlig glad i snø, men det er så sent nå at det er helt greit at det er hvit ute. Litt slapsete er det. Så får vi se hvor lenge det blir liggende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...