Spiralis Skrevet 9. april 2021 Forfatter #2281 Del Skrevet 9. april 2021 (endret) Her var jeg da. Ja .... ja ... Tjener mer, har mindre tid.... Det er jo spennende, Og du får mer napp hos damene.. Ikke alltid helt sikker på kvaliteten og motivene til de damene... Det er litt nytt for meg og ikke noe jeg er komfortabel med. Endret 9. april 2021 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. april 2021 #2282 Del Skrevet 11. april 2021 Høres ut som du har det spennende for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 24. mars 2022 Forfatter #2283 Del Skrevet 24. mars 2022 (endret) Lurer på om jeg skal begynne å skrive dagbok igjen. "Kjære dagbok ..." Det er mulig det er et godt tegn at jeg kjeder meg. .. Kjeder meg ganske mye, men jeg kjeder meg lett så da .. Det er sinnsykt godt å få tilbake lyset og kjenne varmen av sola og se at det smelter og sildrer og blir bart. Blir mye mer sosial også. Det jeg kjenner lugger litt på det der, er at mange av vennene mine liksom har innrettet livet sitt mer mot at de må holde seg hjemme under koronaen og at de er litt trege til å bli mer sosiale igjen. .. Jeg er vel fanget litt i det samme selv, må jeg innrømme. Det var ikke bare å vri om på en bryter, og så var verden tilbake. Får bare jobbe seg gjennom det ... og så må jeg slutte å netthandle dyre dingser .. Endret 24. mars 2022 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet fredag kl 19:57 Forfatter #2284 Del Skrevet fredag kl 19:57 Innom og tørker støv 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå