Spiralis Skrevet 6. desember 2015 Forfatter #2061 Del Skrevet 6. desember 2015 Helgebesøket reiste for noen timer siden. Jeg har trent og etter det har jeg sittet og tegnet. ... skriblet merkelige streker heter det vel. Ligner ikke på noe jeg kan kjenne igjen på noe som helst plan. Fant noen gamle kullstifter da jeg lette i et skap i går. Aldri vært noe flink med kullstifter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 9. desember 2015 Forfatter #2062 Del Skrevet 9. desember 2015 Hjemme etter noen dager på ledersamling. Akkurat nå er jeg litt sliten, men det kommer seg forhåpentlig vis når jeg får meg litt mat. Har et desperat behov etter å få beveget kroppen etter all stillesittinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 10. desember 2015 Forfatter #2063 Del Skrevet 10. desember 2015 Det går skremmende fort mot jul og snart er det helg. Skal sette meg på romaskinen om litt mens jeg følger med på Europa League. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 11. desember 2015 Forfatter #2064 Del Skrevet 11. desember 2015 Jeg avslutter arbeidsuka med et gjesp. Er utrolig søvnig. Det går helt greit. Har mange planer for morgendagen, men i kveld skal jeg ikke noe. Jeg har egentlig mest lyst å legge meg nå, men får prøve å holde meg våken til over barnetv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 12. desember 2015 Forfatter #2065 Del Skrevet 12. desember 2015 Snart ferdig med kaffen. Hører på lørdagsrådet og har tent opp i peisen. Skal ut på handletur. Leter etter nikkers. Jeg kjøpte en klassisk blå fjellanorakk i vinter. Da har jeg lyst å kjøre stilen fullt ut med nikkers, ullstrømper, mariusgenser, strikkelue og strikkevanter. Har ønsket meg strømpene av modern til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. desember 2015 #2066 Del Skrevet 13. desember 2015 God morgen. Fant du nikkers i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 13. desember 2015 Forfatter #2067 Del Skrevet 13. desember 2015 God morgen. Fant du nikkers i går? God kveld :-)Jeg fikk bestilt en nikkers i alle fall. Regner med at de får den inn i midten av uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 13. desember 2015 Forfatter #2068 Del Skrevet 13. desember 2015 Var på konsert med ene bestisen i går. Det ble skikkelig gøy, men dagen i dag har vært ruskete. Har stort sett sovet og fulgt med på alpint. Nå har jeg tatt akillesøvelsen og er snart på vei tilbake i senga. Har øket tyngden på øvelsen med 2-3 kilo annen hver dag de siste ukene, så det begynner å bli tungt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 14. desember 2015 Forfatter #2069 Del Skrevet 14. desember 2015 Sevilla mot Molde... Ja ja.. Der tror jeg Molde trenger sterk inngripen fra værguder eller andre makter. Jeg vurderer virkelig å gå i dvale. Det er så mørkt. Spesielt siden det ikke er snø. Har ikke antydning til tiltakslyst. Sitter å funderer på unnskyldninger for ikke å trene eller gjøre noe nyttig. Ikke er det helg heller.. Kjempelenge til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 15. desember 2015 Forfatter #2070 Del Skrevet 15. desember 2015 Har vært og hentet nikkersen. Den passet bra. Da er det bare å vente på at det skal komme snø og blåswixføre en eller annen gang på nyåret. Skal sløve på sofan og se på flammene på peisen fram til jeg skal på romaskinen. Tenkte jeg skulle ro til den siste episoden av det siste kongeriket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 16. desember 2015 Forfatter #2071 Del Skrevet 16. desember 2015 Åååå så godt det skal bli men julefri. To arbeidsdager nå så har jeg fri. Desto travlere blir det i morgen og fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 17. desember 2015 Forfatter #2072 Del Skrevet 17. desember 2015 Eeeen arbeidsdag til juleferien Jeg er sliten som en strømpe av innspurten mot jul. Har mest lyst til å tilbringe hele kvelden i sofan. Får se om jeg ikke klarer å komme til krefter utover kvelden likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. desember 2015 #2073 Del Skrevet 18. desember 2015 God helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 18. desember 2015 Forfatter #2074 Del Skrevet 18. desember 2015 God helg. God Juuuuuuuul Sauen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 18. desember 2015 Forfatter #2075 Del Skrevet 18. desember 2015 Ju le fe ri eeeeeeeee!!!!! Ikke bare har jeg fri en uke, ikke bare er det jul og ikke bare er det fredag, men jeg avslutter før jul på en solid opptur! En liiiten smule juleøl i kveld, sakte julehandel i morgen .. og så tar vi det derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 18. desember 2015 Forfatter #2076 Del Skrevet 18. desember 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 20. desember 2015 Forfatter #2077 Del Skrevet 20. desember 2015 Begynner å lysne. Fikk handlet inn det meste til jul i går. Litt småtteri jeg skal handle på mandag. Vurderer å ta den siste handelen i Oslo. Skal inn og levere julegaver uansett så da kan jeg handle litt på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 21. desember 2015 Forfatter #2078 Del Skrevet 21. desember 2015 Skikkelig fin morgenrød på himmelen nå. Det ble en tur til Oslo for julehandel og litt sosial omgang i går. Skal inn i ettermiddag for å levere gaver. Deretter pakker jeg bilen og drar på juleferie til Vestlandet. Det eneste jeg ikke har handlet nå finner jeg i instrumentbutikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 29. desember 2015 Forfatter #2079 Del Skrevet 29. desember 2015 Hjemme fra juleferie. Var ute på en liten romjulsøl i går kveld med noen kjente. Ene kompisen ville at jeg skal bli med og se på en bil i dag. Var litt tvilende. Tre timer å kjøre dit, på den andre siden var det en porsche boxster. Endte opp med å takke nei til å bli med. Tror han kompissen må være i en livskrise. Min livskrise endte opp med en cabriolet. Godt fornøyd. Fant en bra vinterjakke på salg. Var ute å testet den i kveld. Den er i alle fall varm nok... Det var for de kaldeste dagene jeg kjøpte den så det passer bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 31. desember 2015 Forfatter #2080 Del Skrevet 31. desember 2015 Siste morgenkvist for året. Jeg har lyst på skitur, men det er smått med snø. Får heller finne på noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå