Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er mett, fornøyd og sabla søvnig. Jeg har egentlig bare valget mellom å slumre bort ettermiddagen på sofan eller å komme meg ut døra. Føler jeg kan påberope meg både høy moral og viljestyrke når jeg har valgt det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyfrisert og forholdsvis kortklippet. Satser på en fortsatt mild vår.

Alt tyder på at dette blir en kjedelig uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på fotballpub i kveld, men det er først i ni tiden. Lurer på om jeg ikke skal kjøre et sted og gå meg en lang tur i vårsola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lagt to poser med oksehaler til tining i kjøleskapet. Tenkte jeg skulle koke halene i morgen og så får jeg se om jeg lager suppe på lørdag eller søndag. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Håper du får en finfin helg. :)

God helg Sauen! :)

Håper Turbo kommer holder seg i selen og at du fortsetter å finne spennende ting på Kilden. :)

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå knaker det virkelig i skallen. Jeg er svært flink til å la jobben bli liggende på jobben, men i kveld må jeg skrive noen notater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte kvelden i går til å koke oksehaler. Brunet, skummet og stelt med etter alle kunstens regler. Har fått bordbestilling av et vennepar i kveld så jeg skal ut å kjøpe litt ekstra vin senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å ta med meg kaffekoppen ut. Det er mildt og fint ute. Blåser litt, men jeg gjør et forsøk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er et par barn som prøver å ake på de siste is-skalkene i parken. Jeg gir de ti av ti poeng for innsatsviljen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En aldeles strålende vårdag. Jeg tok meg litt tidlig fri for å kunne ta meg årets første terassepils. :)

Jeg har hentet opp stol fra kjellerboden, tatt ut putekassa, pusset solbrillene og funnet meg den varmeste kroken. Det er tindrende solskinn og knapt et drag i lufta.

Da teller jeg ned. Tre, To Eeeeeeen.. DER er den første terassepilsen i 2015 åpnet! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bestemt meg for å forsøke litt fornuft. Jeg skal se etter hva som er i frysern og i tørrskapet og så skal jeg planlegge hvordan jeg skal bruke noe av det de neste dagen. Bare kjøpe til det jeg trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: Sitter og ser ut på en rimfrosset park. Det må ha vært kaldt i natt for det er fortsatt rim på plenen som ligger i sola. Jeg skal kose meg med kaffekoppen til vaskemaskinen er ferdig.

I går så fant jeg meg ny fjellanorakk. Klassisk gammel-blå-fjellanorakk-design. Jeg kunne tenke meg en tur opp i høyden for å gå på ski. Samtidig kunne jeg tenkt meg en lang gåtur i lavlandet for å nyte våren. Har et vaskeprogram og en kaffekanne på å bestemme meg, så det haster ikke å ta avgjørelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin søndag, uansett hva du bestemmer deg for å gjøre. :klem:

Realitetene har desverre diktert avgjørelsen for meg. Den lyden fra vaskemaskinen høres kostbar ut.... Så snart den er ferdig skal jeg kjøre den på et program tom og finne mer ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...